Korsanlarla, hırsızlarla, katillerle dolu bir dünya.
Adalet için savaşan deniz kuvvetleri, MARINE.
Ve denizcilerin korkulu rüyası Efsane Korsan Kaptan Roger..
Söylenenlere göre Korsan Kaptan Roger, hiç kimsenin gitmeye cesaret edemediği Grandline adasına girmiş ve oradaki, bir korsanın hayal edemeyeceği kadar fazla olan hazineyi görmüştür.
Fakat bir gün..
Kendi isteğiyle denizcilere teslim olarak ruhunu ölüme göndermiştir. Dünya Roger'ın yakalanmasının Marine'nin gücü sayesinde olduğunu bilse de olay göründüğü gibi değildir.
Roger idam edileceği sırada söylediği sözlerle insanların kafalarında soru işareti bırakmıştı.
~ Ey günahkar insanlar! Sizler için üzülmeli miyim bilmiyorum. Hepiniz korkak ve savunmasızsınız. Siz gördüğünüze değil duyduklarınıza inanıyorsunuz. Daima eziyet görecek bu kaosun içinde sürükleneceksiniz..Ama..~
Roger'ın ölümünü izlemeye gelen milyonlarca kişi arasında uğultular çıkmaya başladı. Herkes ne söyleyeceğini merak ediyordu.
~ ..aranızdan öyle biri çıkacak ki..benim gördüğümü görecek, benim hissettiğimi hissedecek. Peki seçilmiş kişi ne zaman kükreyecek? Belki bugün belki de yarın, bilinmez. Tetikte ol Dünya! Çünkü başınıza büyük bir bela alacaksınız. Ve ben o gün orada olup her zamanki gibi halinize güleceğim! ~
Roger yüzüne büyük sırıtmasını yerleştirerek oturup bağdaş kurdu. Kral Wou her zaman Roger'ı yakalamanın ve öldürmenin hayaliyle çırpınıyordu. Ve işte o an gelmişti. Kral Wou onca çabasına rağmen Roger'ın kaçtığını ve Grandline'ı bulduğu dedikodusu dolaşırken geri geldiği, kendi isteğiyle teslim olduğu gerçeğini kabullenemiyordu.
Ama bu gerçekti.
Ve o bunu Roger'ın yaklaşan ölümünü balkonundan izlerken onun söylediği sözler ve yüzündeki mutlu ifadeyi gördükçe anlıyordu. Biliyordu çünkü, o ölümden korkmuyordu. Kendisi gibi değildi. Kral Wou etrafında onu koruyan binlerce denizci ve amiraller olsa bile ölümünden korkuyordu. Roger'ın kendisini koruyacak kişi gene kendisiydi, cesareti, kalbiydi. Aslında bu bütün kafası gidik insanlar olarak adlandırılan yani tüm korsanlar için geçerliydi. Kendilerini kendileri korurlardı. Denizde birine güvenirsen ölürdün çünkü.. Ha bir de kullanmasını bilirsen kendini korumana yardım edecek paslı bir kılıcın vardır. Dediğim gibi, kullanmasını bilirsen paslı kılıcın bile derin kesikler bırakır.
Ama Roger tayfasına güveniyle bilinirdi. Hiçbir hizmetlisine zarar gelmesini istemez, onları korurdu. Zaten bu güven sayesinde güçlenerek hayallerindeki adayı bulmuşlardı, hiçbir korsanın yapamadığını yaparak!
Kral Wou karşısında bulunduğu balkona doğru sırıtan Roger'ı görünce iyice sinirlendi. Sağ elini büyük bir kibirle kaldırarak herkesin susmasını sağladı. Roger bu görüntüye kahkaha atarken yanı başında bulunan iki cellat ellerindeki uzun kalın okları elleriyle sıkıca sıkarak konumlandırdılar. Her yer Roger'ın kalın kahkaha sesleriyle doluyordu. Herkes bu duruma tüyleri diken diken olmuş bir vaziyette korkuyla bakıyorlardı. Kral Wou elini bir hışımla aşağı indirerek ölüm emrini vermiş oldu. Roger'ın kahkahası göğsünün iki yanına giren kalın oklarla bile bölünememişti. Yavaş yavaş bedenini saran soğuklukla kahkahasını söndürdü. Gözleri kararmaya başlamadan önce kafasını kaldırarak bakışlarını Kral Wou'nun balkonuna yöneltti. Aradaki uzun mesafeye rağmen gözlerinin tam içine bakarak tüyler ürpertici bir ses tonuyla söyledi.
~Cehennemde görüşmek üzere..~
Roger 'ın kafasının önüne düşmesiyle büyük bir gürültü koptu. Bazıları çığlık atıyor, seviniyor, bazılarıda ağlıyordu.
---
İşte Efsane Korsan Kaptan Roger'ın ölümü böyle olmuştu. MARINE kuvvetlerinin merkezi Volinsport şehrinin ortasında uzun bir platformun üzerindeyken Dünya onu izlemişti. Bazıları radyodan bazıları televizyondan bazıları ise kendi gözleriyle..
Roger hayatını adadığı deniz manzarasıyla kendisinin ölümünü bekleyen günahkar insanları izlerken müthiş ve büyük ses getirecek şekilde ölmüştü.
O günden sonra Roger, Korsan Kaptan Roger olarak değil, Korsanlar Kralı Roger olarak anılmaya başlandı. O günden sonra dünyanın bütün günahkar, kötü insanları Grandline'ın peşine düşmüştü.
Dünya Roger'ın ölümüyle bütün kötülüklerin biteceğini düşünmüştü ama başlarına gelecek olaylardan haberleri yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRANDLINE
FanfictionDünya Roger'ın ölümüyle kötülüklerin biteceğini düşünmüştü ama başlarına gelecek olaylardan haberleri yoktu... [Hikayedeki bazı karakter, yer, rütbe isimleri bir animeden alıntıdır.]