1D'nin ağzından:::::(Niall)=Lissanın odasIna girdiğimde içerdeydi.korumadan zar zor izin aldim ve girdim odasına.o televizyondaki Lissa gibi kendini beğenmiş ve havalı değildi.aksine güler yüzlü ve nazikti.Buda beni bayağı şaşırttı.Ondan imzalı bir resim istedim ama asıl amacım bu değildi.adımı sorduğunda bir an duraksadım.nasılsa adımı öğrenicekti o yüzden söyledim adımı.o resmi imzalarken bende masanın üzerindeki kahvesine uyku ilacını lissa görmeden attım.Odadan çıkıp dışarı çocukların yanına gittim.
Zayn:Niall naptın?
Niall:ilacı kahvesine attım ve kimseye yakalanmadım!! Harry:Kesin kendini beğenmiş ukalanın biridir!!! Zayn:harry ona karşı nazik ol!! Harry;:Denerim.ben kızı alıp geliyorum ...(harrynin ağzından)= yavaş adımlarla lissanın odasına doğru yürüdüm.korumalarını uzaklaşmış olmaları isime yaradı.Dediğim gibi kesin kendini beğenmiş ukaladır..ve ünlü olduğu içinde makyaj güzelidir..Neyse sakin olmam gerekiyor.Odanın kapısını açtığımda yerde yatan Birini farkettim.Bu lissaydı sanırım.Yanına gittim ve eğilip yüzüne gelen saçlarını geriye çektim..Yüzünde bir gülümseme oluştu.Bu bekledigimden daha güzeldi ve makyaj guzelide değildi..neyse işime bakmalıyım..Yerde melekler gibi yatan lissayı kucağına aldım ve stüdyonun arka kapısından dışarı çıktım.Çocukların yanına gittim.
Zayn:woww kız yakından bayağı güzelmis. Niall:Sana söylemiştim dostum!!! Harry :abartılacak biseyi yok.hadi kimse bizi görmeden gidelim surdan!!Eve geldiğimizde lissa kucağımdaydı.tam merdivenlerden cıkacaktımki zayn seslendi....'"Harry ona karşı dikkatli ol"!zayna baktım ve. "hadi ama ona ne yapabilirim ki?dedim.!"duyduğuma gore hala bakireymiş'deyince louis gülümsemem bi an durdu.louise küçümseyici bir bakis attim ve"Sizde buna inandınız öylemi?Zayn bana uyarıcı bakışıyla baktı ve" Neyse eğer ona birşey olursa biteriz!!merdivenlerden çıktım ve kızı odadaki yatağa yatırdım.Böyle bir kızın bakire olması imkansız.Neyse bu güzelliğin altında neler yatiyor uyanınca gorucez!!
Lissanın Ağzından============
Gözlerimi zorlukla açtığımda kendi odamda olmadığımı farkettim.kendi odamda olmam imkansız.çünkü benim odam bu kadar iğrenç renkli değil oda beyaz ve siyahtı ama ben bu renkleri pek sevmem...aslında birbirine yakışan renk siyah ve beyaz.biri masum diğeri suçlu.neyse ve yatağınmda bu kadar sert değil.hey ben unluyum diye bu söylediklerim kendimi beğenmişlik değil.yatakta oturdum.odada sadece 1 tane pencere vardı.Ben nerdeyim?en son konser arkasında odamdaydım.ve kahvemi iciyordum...peki nasıl olurda simdi burdayım?Offf aklımda bir sürü soru var!Birileri beni kaçırdı bu kesin ama kim?Belki mafyadır babamdan para istiycektir.Belki organ mafyasıdır..bunları düşündükçe daha da korkmaya başladım!yatağın yanındaki gazeteyi farettiğimde elime aldım.bugünün gazetesiydi.ilk sayfasında kocaman""Ünlü şarkıcı Lissa Nerrissa dün yardım konserinden sonra kaçırıldı.Olayı gören ya da bilen kimseye rastlanmamasına karşın ünlü şarkıcının kim tarafından kaçırıldığı merak konusu!!!lanet olsun gazeteye bu resmimi koymamalıydılar..Ahh su an kendimi sakinleştirmek için başka şeylere odaklandım.Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ya da nasıl kaçacagımı.Ya psikopat birinin eline dustuysem?ya her gün bana işkence yapacaklarsa??(asfs bu kız recep ivedigide geçti)Bu sırada kapı açıldı ve odaya orta boylu rampa saçlıbir çocuk girdi.beni bu mu kaçırdı?Hmm biraz çekici biriydi ve gözleri elaydı.Eğer beni bu çocuk kaçırdıysa ona korktuğunu belli etmemeliyim.çünkü belli edersem daha üstüme gelir.yani filmlerde hep böyle oluyor dimi?yanıma geldi ve" Sonunda uyuyan prensesimiz uyanmış""dedi.ses tonundan ukala biri olduğu belli oluyordu. gözlerine bakmadan"Kimsin sen ve beni neden kaçırdın?ukala ses tonuyla" bu kadar meraklı biri olduğunu bilmiyordum"yüzüne baktım"Bana cevap ver"sesim biraz öfkeli Cıkmıstı.tanrım tanımadığım bir oglanla kavga ediyorum.ya katilse?ama yüzünde rahatlatıcı bir ifade vardı! tekrar yüzüme baktı ve"adım Zayn...Zayn Malik!!ve bana emir vermezsen senin için iyi olur!!!!Üzerine yürüdüm ve""yok yaaaa.neden kaçırdın beni?tek Kaşımı kaldırdım bunu söylerken.""Aslında tek değilim.digerleri aşağıda..""diğerleri?yani tek değil mi?ahh ben nereye düştüm böyle?""yani toplu kaçırmamı yaptınız?Beni neden kaçırdınız???üzerime doğru bir adım attığında. bende bir adım geri gittim"Cok soru soruyorsun Lissa!! ... ""eger cevap vermezsen bağırım!!!!!!dedim.bi anda gülmeye başladı""kimsenin bilmediği ormanlık bir yerdesin.neyse seni neden kaçırdığımızı soyluycem.babanın bize bir borcu var ve bu borcu ödemek zorunda!!!yani beni babam yüzündenmi kacırdılar diye düşündüm.""" madem işiniz Maxleyse onu kaçırsaydınız o zaman!!!!"Sanırım babamla aran pek iyi değil!dedi.sanane amq bi an içimden yüzüne yumruğu geçirmek geldi ama daha sonra Vazgeçtim"""Bunu seni ilgilendirmez ukala!! "'"Bak sana zarar vermiycez'dedi... "veremezsiniz zaten "dedim. ' Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun.şu an bu evde 5 erkekle yalnızsın!!!!demek be i 5 kişi kaçırdı.Ahh durum hic iç açıcı değil.hem max yuzunden kacırılıyorum hem de bu ukalayla ugraşıyorum..Nerde adalet? tekrar karsimdaki çocuğa dondum ve""eminim cunku--sozumu kesti ve"çünkü babama guveniyorsun"dedi bu konu beni sinirlendirmeye başladı ama""Hayır.kendime güveniyorum ve buradan kurtulduğum an hepinizin işi biticek! ""buna ben bile inanmadım ""oww gerçekten çok Korktum lissa yoksa seni annem filanmı gelip kurtaracak????ne annem mi bunu demeliydi.hayır ağlamıycam ben güçlüyüm.bu konuları astım..sinirli bir şekilde yüzüne baktım ve:'"Odadan çık!!sesim emir verici bir şekilde çıkmıştı. anlamamış bir şekilde "Ne?diye sordu.""Dediğimi duydun!!! ""Bak ben senin hizmetçin değilim bana emir veremezsin!ağlamamak için zor dursamda içimden onu yumruklamak geliyor.son kez""Odadan çık dedim"diye bağırdım...masanın üzerindeki vazoyu elime aldım ve duvara firlattım.o an korkmuş olacak ki dışarı çıktı.sanırım az once sinir krizine girdim..Ama aglamadım.Ağlayamam!!!!!!!!!!!!!