Harry:aslında sürtüklerimi her gece senin bulunduğun odaya dolduruyorum''dedi işte buda bana kapak oldu!!!!
Hızlı adımlarla odam olarak bildiğim cehennemime girdim ve kapısını sert bir şekilde kapatmamla koca ev sesle yankınla...Ellerimi saçlarımdan geçirdim.Anlamıyorum benimle nasıl böyle konuşabilir?
Onun ahlaksızca söylediği sözleri karşısında birşey söylemi beklemeyim..
Hayır sinirli değilim.sadece içimde korku ,merak ve intikam hissi var...
Yatağa oturdum.zaten oturacak başka bir yer yok.15 dk sonra felan -yani tahminimce bu oda dağ evi gibi bir saat bile yok- kapı tıklatıldı ve içeri sarı saçlar girdi...Bu evdeki guvenebilecegim tek kişi oydu .İçeri girerken bir an tereddüt etti.Bunu nedenini biliyorum.benim sinirli olmamdan korkuyor.elimle yanımı işaret ettim .geldi ve yanıma oturdu.
"Sanırım sinirin geçmiş"dedi bana bakarak..somurtmayı bırakıp küçük bir tebessüm ettim."Sinirli değildim "
"Aslında buraya iyi misin diye bakmak için geldim."
"Digerleri benden korkuyordu değil mi?her an bir sinir krızi geçirip onlara birşey yapmadan korkuyorlar"...sinir krızleri gecirmem benim elimde olan bir şey değil..Bu geçirdiğim ağır travlar sonucu ortaya çıktı..Bunun sebebini de biliyorsunuz zaten..Bir anda annenizin sizi bırakmadı uçurumdan atlamanız kadar acı verici bir şey..daldığım düşüncelerden kurtuldum niall bana bakıp.." Aslında onlar sana zarar vermekten korkuyorlar.Şu an bu evde bir tutsak olarak değilde bizimle arkadaş olarak kalmanı isterdim."
"Bazı cevaplara ihtiyacım var Niall"dedim elektrik mavisi gözlerine bakarak..
"Sana her şeyi anlatacağım Lissa ama senden sözümü kesmeden beni dinlemeni istiyorum."dedi tamam anlamında başımı salladım.
"Eskiden senin ve bizim babalarımız gençken birlikte bir şirket kurmuşlar.6 kişi.
Daha sonra bu şirket çok iyi kazançlar elde etmiş ve babalarımız bir anda zengin olmuşlar.Araları gerçekten çok iyiymis hepsi kardeş gibilermis.Aralarına paranın girmesinden korkuyorlarmıs.Bana kalırsa aralarına para hic girmedi.Neyse ;Bundan 3 yıl önce İs görüşmesi yapmak için bir evde toplanma kararı almışlar.Sonra bir anda evde büyük bir yangın cıkdı..Ve babalarımız o yangından sağ çıkamadılar Lissa"Bunları söylerken gözleri dolmuş gibiydi.yaşananları hatırlamak acı veriyordu.gözlerimin içine bakıp"İsin asıl enterasın kısmı ise Max is görüşmesinin yapılacağı gün o evde yoktu."demesiyle olaylar kafama Dank etti...o evdeki yangını maxin cıkardıgını düşünüyorlardı..Bu olamaz .yani max boyle birşey yapamaz.nialle bakıp
"Bak Niall Maxi sevmeyebilirim ama her ne kadar kabul etmedem de o benim babam.ve bunları yapacak kadar cani değil."
"Gunlerce araştırma yapıldı ama yangının sebebi çözülemedi.Bu yüzden hic birimiz Maxi suçlayamadık Lissa.."
"Peki ben bu olayın neresindeyim ?diye sordum.
"Maxin bulunduğu şirkette bizimde paylarımız var çünkü orası babalarımızın ortak şirketiydi.İsin garip kısmı eğer birine birşey olursa diğeri sirketi tamamen alabiliyordu.Bizde payımıza düşeni almak için maxla konuşmaya gittik .paraya ihtiyacımız olduğundan değil orasını babalarımız kendi emekleriyle yaptılar.
Şey ımm maxla konusurken bazı şeyler yanlış gitti ve harry ona yumruk attı "demesiyle agzım kocaman açıldı.harrynin su ana kadar yaşaması imkansız.aslında iç sesim.Seninyıllardıristeyipteyapamadığınıoyaptıgıiçintebriketmelisinizokıvırcıgı"diyordu...iç sesimi bosverip tekrar nialle döndüm"Ve sizde payınızı almak için beni kacırdınız" dedim.basını onaylarcasına salladı.
"Aramızda bir anlaşmaya vardık ve yarın seni evine goturcegiz."ne yarın mı?Ahhhh neden simdi gidemiyorum?aklıma gelen soruyla nialle döndüm."Peki babanızın intikamı için benin öldürmeyecğinizi nerden bileyim?diye sordum.
"Eger seni öldürmek isteseydik şimdiye kadar beklemezdik.Bak lissa biz katil değiliz ..Ve babamdan alacağımız intikam için seni öldürmek saçma olurdu."saol ya yuregime su serpildi.Ama hala korkuyorum .
"Yarına kadar delirmezsem iyi ,birde o kendini beğenmiş kıvırcık var."dedimve bir iç çektim...
"Harry mi? o insanlarla uğraşmayı sever"dedi..
"Kiminle ugrastıgına dikkat etse iyi olur"dedim.kararlılıkla.
"Az önceki söylediğin şarkıyı senmi yazdın"diye sordu.gergin ortamı yumuşatmaya çalışıyor gibiydi.Aslında babaları için çok üzüldüm.ben annemi kaybettigimde ne hissettiysem onlarda babalarını kaybettikleri de benim hissettiklerimi hissettiklerinden eminim..
Kafamdan bu düşünceleri attımm.
"Evet ben yazdım "dedim.acaba begenmedimi şarkıyı?
"Sözleri çok güzeldi ..Tek kelimeyle harikaydı.."sarkımı beğendi...
"Aslında sözlerini henüz tamamladım yeni yazdığım bir şarkı "dedim...
"Digerleride şarkıyı çok beğendiler ve bu arada aslında onlar seninle gerçek anlamda bir arkadaşmıs gibi tanışmak istiyorlar."yanlış duymadım değil mi?Hayır doğru duydum benimle arkadaş olmak istiyorlar..Belkionlarda.Niallkadariyidirler.iç sesine bu sefer katılıyorum .kimseyi tanışmadan yargılayamam ve acıkcası onlarla tanışmayı bende istiyorum....
"Peki ne isle ugraşıyorsunuz?diye sordum..geldiğim günden beri bunu merak ediyordum eğer katil ve organ mafyası değillerse ne?
"Bizde seni gibi bir sarkıcıyız Lissa"Demesiyle afflandım..tamam bunu beklmiyordum.bu aklıma gelecek en son seydi.
"2 sene önce x factor yarışmasında grup olduk.One Direction grubu "bu adı duymuştum.başarılı bir gruptu.keşke beni kaçırmadan önce onlarla tanışsaydım-.Kıvırcık hariç onu mümkünse bugün benden uzak tutun.-
"Meslektaşız demek ha?"dedim gulumserken onlarla aynı isi yapmak hoşuma gitmişti.
"Sey niall harry gerçekten de buraya -sözümü kesti
"Hayır,o buraya asla kız getirmez.sadece biraz pinpirikli ..odasına girilmesinden ve esylarına dokunulmasından hoslanmaz."
"Aşgı inip diğerleriyle tanıscam ama önce banyonuzu kullanabilir miyim?diye sordum..tamam 5 erkekle aynı evde olup ta banyo yapmak tehlikeli olabilir ama konserden sonra gozumu burada actıgım için yıkanmam şart.
"Tabi.koridorun sonudaki 2. kapı."dedi ve odadan cıktı.Bir an nialli su ana kadar hic sahip olmadığım erkek kardeşim gibi hissettim.odadan çıktım ve bonya olarak bildiğim yere girdim.Kısa bir duşun ardından saclarımı iyice havluyla kuruladım-benim diğer bir alışkanlıgım banyodan sonra saçlarımı makinayla kurutmamam.saçlarımın nemli olmasını seviyorum.-tekrar eski kıyafetlerimi giydim.sahne kıyafetlerini giyecek halim yoktu..Banyodan çıkmamla biriyle burun buruna geldim.....