Onsuz Bir Gün

684 20 1
                                    

Bu sabah abim Edward beni gıdıklayarak uyandırdı.O gerçekten bu berbat hayatı iyi yapmaya yeterli biri.Neşeli ve -sakın abime sarktığımı düşünmeyin- yakışıklı.Onun sevgilisi olan kız gerçekten şanslı olmalı.

Neyseki bugün cumaydı .s.s O sersemlerin yüzünü görmek istemiyorum ! diye diye yine zorla gidiyorum okula işte.

Selena bugün okula gelmedi !!11!!! Okul biter bitmez onun başının etini tuzlayıp tuzlayıp yicem.Beni o şapşallarla nasıl yalnız bırakır?Nasıl!?Neyse tek başıma birşeyler başarabilirim.Dimi?Yaparım ben .s.s. Allah'ım sana geliyorum !
 Sınıfa girer girmez içime bi korku girmişti.O rezil olma korkusuydu.Her ne zaman başıma bir dert gelse o kurtarırdı, her ne zaman bir hata yapsam o düzeltirdi.Hep yanımdaydı.Herkes bugün dalgasındaydı.Takmadım hiç.Yani öyle yaptım.Sayılır.

O sevdiğim jojukun sefgiliside olmuş bugün.Artık gerçekten yoruldum.Birini sevmiycem.Bunamı üziliyim Selenanın gelmemesine mi ? Neyse bi kız varda o yardımcı oluyor.İsmi nedi o kızcağısın? Iıı, Hannahtı efet !11!1 Kız adeta bir rapunzel .

Neyseki bugün hızlı geçti.Eve gelir gelmez Selenayı aradım ama telefonlarına cevap vermedi.Evine gitmeyi denedim kapıyı kimse açmadı.İyice merak etmiştim artık.Sınıfa girerken ki o korku hissi varya.Aha onun aynısı ama rezil olmakla alakasız.Ya ona bişey olursa? ya ben sonsuza kadar yalnız kalırsam?

 -Arkadaşlar bu bölüm tecrübesizliğimden kaynaklanıyor.Merak etmeyin birdaha böyle cıvık bir bölüm yazmayacağım, lütfen beni hoş görün.-

This Is My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin