8.

614 33 2
                                    

Uběhlo pár dní od módní přehlídky a já jsem si zrovna dobalila můj druhý kufr.Jo.Přesně za hodinu odjíždím s klukama na tří měsíční turné po Evropě.Nehorázně se těším.Hlavně na ty země ,které navštívíme.Například Franicii  a taky dny s klukama.Do teď jsme se neviděly ,jelikož kluci řešily tour a včera měly koncert na ,kterém jsem bohužel nebyla.Musela jsem se ze všemi rozloučit.Tři měsíce ,jsou tři měsíce ,né?

Popošla jsem k posteli a oblékla si svůj outfit.Tudiž šedé tričko s nápisem gnarly,světlé,potrhané šortky,černé conversky a modrou,velkou,kostkovanou košili .Rozčesala jsem si vlasy a jemně se namalovala.Je teď něco kolem deváté večer.Nevím proč chtěly vyjet tak pozdě ,ale já o tom nerozhoduju.

Přesně jak jsem byla hotová zazvonil zvonek.Šla jsem otevřít a stál tam Zayn.Hned se mi zvedla nálada o sto procent.

,,Ahoj Lily ,připravená?“usmál se na mě tím jeho úsměvem.Hned jsem ho objala.

,,Ano.Můžeme jet.“už jsem vám říkala ,že pojedeme tourbusem?Ne no nevadí.Zayn mi pomohl s kufry a zamířily jsme k tourbusu,který čekal před mým domem.

Dveře se otevřeli a my vešly dovnitř a vypadalo to tam dokonale.Na konci tourbusu byla velká,černá ,kožená sedačka kde seděly kluci a dívaly se na televizi.V uličce byly takové ty “poličkové postele“ se závěsem a na začátku byla kuchyňka dveře ,které vedou do koupelky.Vše bylo osvětlené červeně.Tak tohle byla dokonalost.

,,Ahoj Lily“řekly kluci sborově.Já jsem stala s otevřenými ústy a rozhlížela se po tourbuse.

,,Ahojte kluci …máte to tu dokonalé“vydechla jsem.Zajímalo by mě kde jsou ostatní.Asi mají vlastní autobusy.

S klukama jsem se pozdravila  objetím a šla si sednout za něma.Byla jsem na různých sociálních sítích a přidala jednu fotku s Grace a popiskem  Moje princezna se učí duckface.No nemiluj jí<3 .Včera jsem byla u Thoma a Grace zamnou přišla ,že se chce fotit.No a odolej jí a navíc na té fotce je k sežráni.Obě děláme duckface.

Nechala jsem to tak a položila na stůl.

,,Kluci jdu se převléct do pyžama“ohlásila jsem klukům.Vzala jsem si své oblíbené onesie pyžamo,fialové pyžamo s bílými puntíky.Je to asi dětinské ,ale je strašně příjemné.Odlíčila jsem se a vyčistila pleť.Vlasy jsem si stáhla do culíku a oblékla se do pyžama.Rychle jsem se vyfotila v zrcadle a šla za klukama.

,,Hej .Kdo vám dovolil se mi hrabat ve fotkách“křikla jsem na ně a sebrala Niallovi můj notebook s jeho klína.Sedla jsem si vedle Louise a Harryho.Podívala jsem se na video ,které sledovali.Bylo to video s Dianou.Mojí mrtvou nejlepší kamarádkou.

,,Jo Nialle.Neměl by si .Jinak máš velmi pěkné pyžamo“křikl Harry.

,,Co prosím?!To Zayn“

,,Jasně to Liam“

,,Klid kluci a děkuju Harry“

,,A kdo je ta holka“zeptal se Liam a ukázal na Diu.Zrovna jsme se procházely po městě a koupily si zmrzlinu.Samozřejmě jsme jí měly všude.Daly jsme si jí na čelo a řvaly I’m unicooooooooooorn.Haha.

,,To je Diana“usmála jsem se na ně překlikávala fotky.Zrovna byly na fotce kde jsem s Dianou v autě a špulíme na sebe ústa.Bylo to v Italii a ty dva týdny tam byly super.

,,Ukážeš nám jí někdy“udělal psí oči Harry. Kluci se semnou dívaly na video a smáli se naším fotkách,protože my dvě jsme nikdy neměly normální fotky.

,,Je mrtva“zašeptala jsem a snažila se zahnat slzy.Měly jsme k sobě velmi silné pouto.Kdyby nebylo Maxe a kluků psychicky bych se zhroutila.

ZAP! || Zayn MalikKde žijí příběhy. Začni objevovat