20.

431 29 8
                                    

,,A teď se pojď najíst.Mám už hlad“ zasmál se Zayn asi po deseti minutách mazlení na lavičce.

,,Ale půjdeme jinam ,že?“zamumlala jsem mu do krku.Zayn se znova zasmál a přikývl.A tak jsme šly.Po pár minutách cesty jsme našly v zapadlé uličce malou restauraci s názvem Buena comida.Vypadala příjemně.Né jen ,že tam bylo málo lidí ,ale taky  jídlo tam měly vynikající.

,,Psal mi Louis ,že El za hodinu odjíždí tak pokud se s ní chceme rozloučit tak bychom měly jít”sdělil po obědě Zayn.Jen jsme kývla na znamení ,že rozumím.Zayn za nás zaplatil a my se odebraly do hotelu.Výtahem jsme vyjely do našeho patra a zamířily rovnou do pokoje Louise a El.

,,Měl by si radši zaklepat”zasmála jsem se a Zayn semnou.Po třetí je vyrušit nepotřebuju.No i když včerejší noc se jako vyrušování brat nedalo ,protože to ONI vyrušovali!Vsadím se ,že je slyšel celý hotel.Spíš celý Madrid.

,,Taky si myslím” řekl Zayn a zaklepal.Od dvěří se ozvalo tiché dále a my jsme vešly dovnitř.Naskytl se nám pohled na El ,která si balila kufr a Louise ,který jí pomáhal.

,,Ahojte“pozdravily.Eleanor hned šla ke mně a objala mě.Je fajn mít po dlouhé době kamarádku.Poslední rok jsem byla jen s Maxem a ostatními.Takže je to příjemná změna.

,,Jak jde balení?“usmála jsme se.

,,Však to znáš.Vždycky ,když jedeš zpátky domů máš toho víc než jedeš na dovolenou“sdělila a snažila se narvat kosmetickou taštičku do kufru.

,,Sedneš si tady ,prosím“hodila na mě psí pohled a rukou poťapkala na vrch kufru.

,,Fajn“usmála jsem se a sedla si na její kufr.

,,Bože co tam všechno máš?!!“zeptala jsem se a víc se přimáčkla víko kufru.

,,No oblečení,kosmetiku,taky boty a -“

,,Fajn to stačí!“zasmála jsme se.

,,Mhhm a jak sis užila včerejší noc?“provokativně jsme se zeptala.

,,No..hned jsme s Lousem usnuly takže..“celá červená odvrátila zrak a konečně zavřela kufr na ,kterém jsme pořád seděla.

,,Vážně?“dál jsme jí provokovala.

,,Jasně“nervózně se zasmála.Jak jsou roztomilí.O pár minut se objevili i kluci.El si dobalila poslední věci a všichni se odebraly na letiště.

,,Tak ahoj Lilouši.Uvidíme se zase v Londýně.Tam tě konečně naučím na podpatkách“zašklebila se El.

,,Zapomeň“vypískla jsem.El se zasmála a vtáhla mě do objetí.

,,A ráda jsem tě poznala Elouši“doplnila jsme a vlepila jí pusu na líčko.

,,Já tebe taky“usmála se a šla za Louisem,který měl nedaleko k pláči.

,,Awww.Vy jste spolu sladcí“ujelo mi.Jmenovaní se usmáli a dál se cukříčkovali.Nechala jsem je tak a šla za Niallem.

,,Ni?“

,,Ano?“

,,Taky si včera nemohl spát?“zasmála jsem se.Niall se na mě nechápavě podíval ,ale pak mu to došlo a rozesmál se na celé letiště.

,,A to se těš ,protože doma je to ještě horší“sdělil.No tak to se mám na co těšit.Pomyslela jsem si a šla za Zaynem,který něco ťukal do mobilu a přitom se usmíval.

,,Kdo ti píše?“zvědavě jsem se zeptala.

,,Mamka.Píše mi ,že tě chce co nejdřív vidět.Takže jsme vlastně pozvání na oběd“usmál se Zayn.No mě moc do smíchu nebylo.Suše jsem polkla a sklopila jsem pohled.

ZAP! || Zayn MalikKde žijí příběhy. Začni objevovat