En Büyük Hatam

3.8K 19 0
                                    

Sevgili Günlük bu gün sana Kaan'ı nasıl aldattığımı anlatıcam.

Onunla Tanışmam buluşmam beni biraz da olsa değiştirdiğini düşünüyorum, ortamdan yavaş yavaş geri çekiliyordum.

Yazın her pisliği yapmıştım ondan önce ama durdurmuştum kendimi çünkü mutlu hissettirmiyordu onlar benim 2 saatlik eğlencemdi.

Okul başldıktan bir kaç gün sonra beni seven Mert diye bir çocuk İnstagram dan
Yazdı benle buluşmak istiyordu onuda bekletiyordum 2 aydır. Onunla buluşmayı düşündüm görelim bakalım kimmiş bu çocuk diye düşündüm.

Ona "saat 18.10 geçe Pati cafe de ol ben anca gelirim" dedim oda hemen işten çıkıyorum diye döndü.

Zil çaldığı gibi sınıftan hızlıca çıkıp durağa geldim otobüs gelmişti o sıra bindikten sonra onu arayıp gecikebilirim trafik var biraz diye söyleyip telefonu kapattım.

Halkevi durağın da inmiştim ve Cafe ye doğru yol aldım. Onu gördüm ve bana 32 dış sırıtan, saçları uzun yan yatırılmış
Mavi gözlü kısa boylu biri el sallıyordu.

İç sesim hıı fena değilmiş neyse amca çıkmadı buna da şükür emir diyordum.

Yanına geldiğim de ayağa kalkıp beni öptü nerden bu samimiyet evladım diye iç sesim konuştu.
Klasik hal hatır sormaları sonra ben ona kendimden bahsederken mavi gözlerini bana dikmiş bakıyordu.

Ben de o konuşurken aynısı yapıyordum ses tonu bana bi farklı geldi çok tatlı konuşuyordu biraz da peltek tabi. Ona eve gitme vaktim geldi dedim ve kalktık hesabı ödedi çıktık cafeden. Bana alışılmış sözler sarfetti işte seni çok beğendim ,tahmin etmemiştim çok olgun düşüncelerin var senin yaşıtlarına örnek olmak için varsın sanırım diye kendince espri yapıp güldü bende tebessüm ettim.

O iyi biriydi zararsız muhabbeti de cidden sarmıştı. Onunla bir kez daha görüştük bu sefer sevmiştim onu hoşlandım kısa süreli.
Beni yine çağırdı yine Pati Cafe de buluştuk ona ben çimenlere uzanıp gökyüzünü seyretmeyi seviyorum dedim.

Mert'e hadi sahile geçelim ne dersin dedi.
Sevinmiştim ve biranda elimi tuttu sahile yürürken napıyorsun senin ailen biliyor olabilir ama benimkiler bilmiyor diye elimi çektim.

Sahile geldik çimenler hep ıslaktı neyse napalım diye sordum Mert'e , Ofise gidelim orası sıcak koltuklara uzanırsın dedi. Peki yorgunum dinlenirim diye cevap verdim.

Ofise girdik ne içersin dedi, bir şey almayayım sağol dedim belki bana uyku ilacıyla uyutup çıplak fotoğraflarımı çeker  diye iç sesim uyarı vermişti.

Ofis'te çalışmasına rağmen maddi durumunun iyi olmadığını anladım konuşurken. Beni kaldıracak birini istiyordum o da apaçık Kaan'dı önümde ki nimeti görmedim resmen.

Şarkı açmıştı alkol aldım müzik açıp oynamaya başladık ben çok içmedim ama Alkollün etkisi bana fazla gelmişti bilincim yerinde ama delice eğlenmek istiyordum.

Oturduğu sandelyenin yanına gittim ve kucağına oturdum sen ne yakışıklı şeysin diyordum. Oda bana gülüyordu sadece bende ne gülüyorsun diye ayağa kalktım beni elleriyle bedenimi sıkıca tutup kendisine çekti ben ondan fazlasıyla etkilenmeye başladığımı anladım ve beni öpmeye başladı o sıra çok güzel öptüğü için teşekkür etmek için karşısında ahmakça dans etmeye başlamıştım.

Biranda oda gömleğini çıkartıp kaslı kollarıyla yine beni kendisine çekmişti.
O sıra daha çok içiyordum o ise  1 bardak içmişti. Bedenime sıkı sıkı sarılıp sertçe dudaklarıma yapışmıştı. Bende iyice kendimi kaybetmiştim.

Beni masaya yatırdığı sırada pantolonuma eli gitti....

Ben birkaç saat sonra kendime gelmeye başlamıştım hala neden yaptım diye kendimi suçluyordum ama belli etmiyordum bunu bana böyle sarhoşluğumu kullanarak yapamazdı bunun hesabını vermeliydi.

Ofisten çıktım kendime gelmeye çalışıyorum. Ben 2 güne kadar Kaan için kendimi hırpalayan bir maldım kendimi kandırmışım meğersem.

Eve vardığım da Kaan'dan 14 mesaj geldiğini gördüm çok endişelenmişti hala ona ses tonumla belli etmemeye çalıştım.
Onla sevgili olmasakta konuşmayı bitirmeyi söyledim.

Bana " hayır bu şekilde gidemezsin seninle konuşmayı bırak şu profilini görünce kendimi mutlu hissediyordum ama sana saygım sonsuz birinden mi hoşlandın yoksa sorun değil seni hep bekleyeceğim " dedi

Şok olmuştum nasıl bir histir bu, ama ona bunu yapamazdım arada mesaj atar konuşmayı keserdim. Aklım hala Mert'e yapacağım piçlikteydi onun öyle bir canını yakıcam ki ortada onu öyle salak gibi bırakıcam ki kimseden görmediği ihaneti görücekti.

Mert'le sürekli görüşüyorduk onun kalbini çalmaya çalışıyordum hayatımda ilk defa birinin duygularıyla oynayacağım ama onun yüzünden içim içimi yiyordu.

Mert'in bana çıkma teklifini bekledim bir kaç günümü aldı ama ona kendimi öyle inandırdım ki çocuğa öl desem ölecek.

Onu bize Çağırdım sabahın körün de gelmişti, akşama kadar beraberdik bana tam dokunmaya başladığında hayır bana dokunamazsın dedim.

Oda bana "nasıl biz sevgiliyiz ve ben seni farklı tutuyorum herkesten senin yanında olmak bana iç huzur veriyor niye böyle davranıyorsun" dedi

Bende ona " yüzünü görmek bile istemiyorum sen duştayken seni heryerden engelledim zaten telefonundan benle ilgili her şeyi sildim şimdi kalk git" dedim....

Tutsak Yaşamlar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin