Reggel Cameron mellett keltem. Nem szerettem volna felébreszteni ezért óvatosan kibújtak karjai közül és bementem a fürdőbe. Kiválasztottam egy szettet a kardróbból(egy bordó Jordan-és haspulcsi, egy fehér térdnél szaggatott farmer és egy adidas fehér baseball sapka). A hajamat kivasaltam és hagytam a vállamra omlani. Tettek fel szempillaspirált majd felkaptam a táskám, a telefonom s a napszemüvegem majd elindulás km előtt nyomtam egy puszit Cam fejére. Mikor beléptem az ügynökségre megpillantottam Manut a portánál ahogy észrevettem rám várt úgyhogy kicsit gyorsabban lépkettem felé majd mikor odaértem mellé arcon pusziltam és elindultunk.-Áh. Sziasztok már épp üzenni akartam hogy mikor jöttök. Na, tehát menjetek be az öltözőbe ott adnak majd ruhát aztán a többit kitaláljuk.-bementem a saját szobámban és megláttam Sofit a sztájlisztomat.-Akkor nézzük melyik áll jól neked.-kezdte köszönés nélkül.-Neked is szia.-oda sétáltunk a nagy tucat ruhához. Nagyon sokat fel kellett próbálnom ahoz hogy megtaláljuk az igazit ami egy bordó hosszú ujjú kivágott nyakú, mély dekoltázsú felső lett. Alsónak pedig egy hosszított derekú fehér rövidnadrágot. Amikor kiléptem az ajtón megpillantottam Manut egy fehér laza ingben és egy rövidnadrágban. Végig vezette tekintetét rajtam majd szemei megálltak a mellemnél, mire kajánul elvigyorodott. Felé kezdtem sétálni de Sofi visszahívott így vissza fele kezdtem elsétálni direkt jobban ringattam a csípőmet. Sofi azt mondta hogy szerinte ne ez a fölső legyen ezért fogott egy menta színű szintén mély dekoltázsú haspólót és azt adta rám. Megint el indultam Manu felé majd mikor végre odaértem meg akartam szólalni de megint azt vettem észre higy melleim bámulja.-Manu! Föld hívja Manut. Hahó.-Öhm bocs.-pirult el, mire én fel kuncogtam.-Azért ez legközelebb ne fordiljon elő.-Na ha ki nevettétekbmagatokat kezdhetjük is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Igazságtalan Érzések/Instagram
Fiksi Remaja"Most már bízol bennem?-kérdezte miközben elengedett.-Sajnos n..-folytattak volna de" "-Beka. Már kikészülök tőled hagyd ezt abba. Nem áradozhatsz mindig róla mindenhol-nevette el magát majd vállal meglökött." "-Utállak. Nagyon de nagyon-sírtam el m...