Hlavu jsem měla položenou na stole a hrála jsem si znuděně s propiskou. Ignorovala jsem to, že po mně ostatní spolužáci házeli papírky s různými nadávkami. Za tu dobu, co jsem byla na téhle škole, jsem si na to zvykla. Připadalo mi už celkem divné, že se učitel zdržel o několik minut. Vždycky byl ve třídě na zvonění.
,,Omlouvám se za zdržení." Ozvalo se najednou ze dveří a všichni se postavili včetně mě. Za učitelem stála dívka, kterou jsem tu ještě nikdy neviděla. Na tváři měla úsměv a pečlivě si každého prohlížela. ,,Tohle je vaše nová spolužačka. Kim Jennie." Pousmál se a prstem ukázal na mou lavici. Bez jakéhokoliv slova se vydala k mé lavici a posadila se vedle mě. Na lavici se stále válelo pár skrčených papírků. Jeden z nich vzala a přečetla si ho, přičemž nevěřícně kroutila hlavou. ,,Zažíváš tu peklo, co?" Podívala se na mě a já jen přikývla hlavou. Chvíli se na mě ještě dívala, ale pak se začala věnovat učitelovým slovům.
Hodiny ubíhaly celkem rychle a když už konečně skončila poslední hodina, popadla jsem batoh a chtěla jsem, co nejrychleji zmizet ze třídy, jenže mi v tom zabránila jedna holka, která mě přirazila ke zdi. ,,Peníze." Nastavila ruku a čekala na to, až jí nějaké dám. Samozřejmě jsem u sebe žádné neměla a tak jsem se na ní jen mlčky dívala. Věděla jsem, že mi žádné výmluvy nepomůžou. ,,Nech jí, pokud nechceš mít problém." Ozvalo se najednou. Podle hlasu jsem poznala, že se jedná o Jennie. Dívka se na mě ještě chvíli dívala, ale pak jen něco zamrmlala a zmizela ze třídy. Neodvážila jsem se ani poděkovat a ihned jsem vyběhla i s batohem ze třídy.