Τι φαση;;απο που με ξερει;;και γιατι ειπε οτι με βλεπει καθε μερα απο την στηγμη π δεν τον εχω ξαναδει εδω;;και γιατι ασχολουμε μαζι του απο την την στηγμη που ο Μαρκος κινδυνευει;;
Τι θα κανω θεε μου;;
Τι επαθα;;;παει...δεν λειτουργω πλεον...(...)
(Μετα απο 16 μερες)Επιτελους...μετα απο 16 ήμερες εκει μεσα, πηρε εξιτήριο, και ευτυχώς ειναι καλα...ο Απολλωνας ηταν ολη την ωρα μαζι μας, κι ας του ελεγα να παει να ξεκουραστει...ειχε κανει φιλια με τον Μαρκο....
Φτασαμε σπιτι.... Εχω να πατησω απο τοτε εδω...δεν θελω να δω την μουρη του...και το χειροτερο θα ειναι οτι δεν θα εχουμε κατι για φαγητο..λογικα ουτε λεφτα...
"Μαρκο πηγαινε στο δωματιο σου"
"Ενταξι Κυβελη"φαινεται ταλεπορημενος..
"Που εισασταν;;"ωχ αρχισαμε...λογικα δεν ενημερωθηκε..
"Στο νοσοκομείο Αντρεα...αλλα βεβαια εσυ χεστικες...ατα αρχιδεια σου για μας...το ξερεις οτι ο Μαρκος παραλιγο να πεθανει;;;που να το ξερεις...δν ενδιαφερθηκες"
"Ακου να σου πω μαλακισμενο....εμενα δεν θα μου μιλας ετσι"
"Οπως γουσταρω θα σ μιλαω ρε μαλακα..."
Και....χλαρπππ....
Ενα το βαρυ χερι του, προσγειώθηκε με δυναμη στο προσωπο μου, και απο την δυναμη, επεσα κατω σχεδον αναισθητη...
Σηκωθηκα μετα απο δευτερόλεπτα, πηρα κλειδια τσιγαρα κι εφυγα απο την κωλαση, χτυποντας δυνατα την πορτα...
Που να παω τετοια ωρα ρε πουστη;;;ειναι μεσημερι....μιας που λεω μεσημέρι, σκεφτομαι οτι εχω αρκετο καιρο να φαω κατι... Μονο στο νοσοκομείο ετρωγα επιδη με αναγκαζε ο Απολλωνας....
Τι ετρωγα δλδ;;;το πεταγα στα σκουπιδια...
Νομιζω καταντισα ανορεξικη...
ΩΡΑΙΑΑ.......ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ.!!!
Το χαστουκι ακομα Ποναει, αλλα μαρεσει ο πονος...οι κραυγες πονου, οι φωτιες...ολα αυτα...μιας που λεμε για φωτιες, κατι θυμιθηκα....
Ναι ρε πουστη... Θα παω σε εκεινο το εγκαταλελιμενο καλιβακι...
Το ειχα ανακαλυψει πριν χρονια, απο τοτε, και το ειχα κανει σαν διαμερισμα....καλη φαση...
Ειναι κανα 20αλεπτο απο εδω...
Αρχιζω να κατευθυνομαι προς το Σπιτακι, αλλα νιωθω μια ξαφνική ζαλαδα....δεν ειναι ιδια με τοτε...καλο αυτο....
Συνεχιζω να περπαταω...εχουν περασει 8 λεπτα απο τοτε που ξεκινησα, και η ζαλαδα δεν λέει να σταματήσει....
Εε ρε πουστη μεσημεριατικα....ο ηλιος θα φτεει...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Για μια στιγμή.... Δεν εχει ηλιο...βρεχει...τι στον πεοντα;;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙΙΙ...ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙΙΙ..
Τουλάχιστον δεν εχω κι αναγουλες....
Παιδια...περα απο την πλακα...δεν νιωθω καλα....
Και τα παντα αρχισαν να σκοτινιαζουν....
____________
Χελοο
Λοιπονν...τι κανετεε;;
Καιρο εχουμε να τα πουμε....και γω καλα ειμακ αζαπουλινιααα..
Τι λετε να ηταν αυτο που της προκαλεσε ζαλαδα;;;και ηταν αυτο που της ειχε προκαλεσει πριν χρονια;;; θα υπαρχει διαφορα;;θα την βρει καποιος;;
(Πειτε στα σχολια ποιος θελετε να την βρει...αναρχικος ή ο Απολλωνας;;;)
Μεχρι τοτε, φιλουμπεςς.....
Coming soon.....
KAMU SEDANG MEMBACA
I' m not afraid
Fiksi IlmiahΗ ζωη μεσα στην παρανομια εναι πολυ περιπλοκη και επικυνδηνη τοσο οσε και εθιστικη..... ανεξέλεγκτη...ετσι ειναι και αυτη... Το ονομα της;; Κυβέλη... Ο τρομος κι ο φοβος τις γοιτονιας αλλα και του σχολειου... Η κοπελα, αναρχικια και αλητισα μεχρι θα...