M-am gandit sa ma pocaiesc,dar cand am intrat in biserica si mi-a zis ala sa-mi zic pacatele, evident mi-am dat seama ca e gabor asa ca am scos brisca si l-am bagat la categoria de eunuci.
Am incercat sa ma fac bucatar , dar mi s-a zis ca ustensilele nu se folosesc la amenintari si nici la injunghiat,eu am o vorba ''Daca inteapa te ajuta''.
Am incercat sa ma inrolez in armata dar cand am ajuns la analize doctorul mi-a zis ca mi-au gasit Tide in sange si am zis ''mai bine lasa''.
Am incercat sa ma fac instructor de fitness dar singurele probe pe care le pot trece sunt 100 de linii garduri si fuga de garda.
Am incercat sa fac tutoriale pe net dar aparent am succes doar pe BestGore.
Am incercat sa ma angajez la un call center dar m-au dat afara ca incepeau sa le dispara din telefoane.
Am incercat sa ma fac parlamentar dar mi-au zis la CV ca au deja d-astia...
Intr-un final am stat si m-am gandit cu tovarasul meu Bila care abea invata-se sa scrie.
Junkistu':Ba....ce ne place noua?
Bila:Sa scuipam,sa tragem,sa bem,sa furam biciclete,sa furam pensii si mai sunt...dar de ce intrebi?
Junkistu':Ma gandeam sa ne deschidem o afacere.
Bila:Pai ce?...
Junkistu':Hmmm...un Spice Shop.
Bila:Perfect,o facem la mine la parter,o bat pe mama si o dau afara si aranjam totul frumos.
Junkistu':Asa facem!
Zis si facut,am furat niste rafturi si o casa de marcat dintr-o farmacie,le-am instalat si am inceput sa asezam marfa.
Afacerea mergea bine,aveam chiar si sponsori care au zis ca vor sa ramana anonimi,mai putin Arsinel care ne-a bagat pe felie cu Catena pentru seringi,de cand a murit Stela nu mai e acelasi,aparent prefera mai mult produsele noastre decat pe cele de la Catena...
Aveam chiar si un casetofon luat de la un mos de la Unirii la care puneam muzica,norocul meu ca aveam albumele Specii piratate.
Avem chiar si o tactica de marketing,la noi pe usa scrie +18 si noi avem magazinul langa gradinita.
Totul mergea bine, doar ca tot cartierul ne injura ca din cauza noastra copii au inceput sa fure din casa,iar noi evident ca atunci cand am auzit ca niste buni afaceristi ne-am bagat in parteneriat cu amanetul.
Viata si afacerea merg bine...bine mai putin viata,inca ma trezesc din somn ca imi sangereaza ochii si ca imi vine sa vomit si pe langa asta dimineata ma pis cu sange.
Cateodata mai trecem pe la mormantul vechiului nostru tovaras sa-l jelim,sa-I curatam crucea pe care scrie ''Acum sunt cu adevarat spart mort'' si sa-i lasam un pliculet cu Pure,faza e ca de fiecare data dispare pliculetul si cateodata cand trec pe langa biserica il vad pe preot cum iesi in chiloti din altar cu o sticla de vin si cu voma pe barba,inca sustine ca da aghiasma...