Nu regret nimic(Cap1)

28 0 0
                                    



Sunt deja 2 luni de cand a murit tovarasul meu(app eu sunt Junkistu'),inca nu imi vine a crede cum s-a pravalit peste masa in timp ce vomita si incerca sa cante imnul Romaniei.

Eu am ramas acelasi dar brigada s-a destramat ,Tarzan a spus ca are o chemare si a fugit in padure,Maraciuca si Delia s-au mutat pe DN1 si Puradica s-a anturat cu ele iar Marcel s-a imprietenit cu un aurolac si acum trage prelandez si s-a mutat in canal,acum il mai vad cateodata pe la Unirii cum incearca sa faca bani dandu-se drept Patriahul Daniel.

De Lorenzo am auzit ca s-a mutat in Zimbabwe dar eu stiam ca ciorile nu sunt pasari calatoare.

Am intalnit o fata,o cheama Tanta Viorel si vine dintr-o familie formata din doi tati.

Ne intelegem bine...(Flashback)

Tanta:Te droghezi prea mult.

Junkistu':Taci fa si da-mi telecomanda de langa Aurel Vlaicu.

Tanta:Chiria ai platit-o?

Junkistu':Nu dar am batut postasul.

Tanta:Sti ca sunt insarcinata nu?

Junkistu':Sti ca am facut box cand eram mic nu?

Da...va dati seama ca nu a putut dura mult,i-am dat papucii si i-am furat pensia lu' bunica-sa.

Acum in prezent ma ocup cu trafic de tigari si concurez la Lay's in seperanta ca o sa fac si eu o poza cu Puya si ca o sa-i trag un capac lu' Cabral.

DLC Narcomanul FericitWhere stories live. Discover now