Aceasta este o legenda din China, dar nu ma pot abtine sa nu o pun.
In China exista un drum care se numeste "Drumul cozii impletite".
Totul a pornit de la o fata migrata in China in mod i egal care obisnuia sa isi poarte parul intr-o coada impletita. Aceasta venise in China impreuna cu iubitul ei.
La un moment dat in trenul de langa universitate se afla aceasta fata impreuna cu iubitul ei. Poate ca fata a vazut politia care controla biletele sau pentru ca a avut o cearta cu iubitul ei, nimeni nu stie de ce, ar aceasta s-a aruncat din tren. In timpul in care fata se aruncase pe geam, si-a prins parul intr-un colt al geamului, iar acesta a fost rupt cu totul din scalpul fetei. Insa nu numai atat...pielea capului a fost smulsa si ea.
Polististii cand au gasit-o in rapa scalpul si fata ei nu mai era. Iubitul ei s-a prefacut ca nu o cunoaste;s-a intors inapoi si si-a continuat viata; si-a facut o familie... Insa locul acela drumul acela se numeste "Coada impletita" pentru ca se presupune ca spiritul acelei fete inca bantuie acel loc.
Nu dupa mult timp un baiat care trecea pe acolo a vazut o fata care statea cu spatele la el, cu capul si mainile pe genunchi plangand. Aceasta avea parul lung brunet si prins intr-o coada impletita.
Baiatul a vrut sa o ajute. S-a dus langa ea si cand a pus mana pe umarul ei fata se intoarse si in locul unui chip de fata, baiatul se sperie de un schelet fara piele pe fata sau pe cap; numai ochii si o gura fara buze. Nu se stie ce s-a intamplat cu acel baiat, dar tot mai multi baieti continuie sa o intalneasca.Urmatoarea legenda va fi tot din China.