《1》

32 2 1
                                    

Kim bilirdi inek bir çocuğa aşık olacağı mı ? ondan deli gibi hoşlanmamın sebebi ne ? bana büyü falan mı yaptı.

Peki onca kişi varken neden o tanrım ondan gözlerimi alamıyorum sürekli onu izleme ihtiyacı duyuyorum karşı masada kimya kitabını okurken çok sevimli duruyor ama korkuyorum beni yakamasından

bu yüzden bir yarım 'Seni salak kes bakmayı yakalanıcaksın'.
Derken diyer yarım 'lütfen bakmaya devam et onu çok seviyorsun hatta git  kaçır ve doya doya sev onu'.
tanrım napıcam ben...
Cafe'de oflaya puflaya düşünüyordum ki  bir sen eksiktin dediğim Jackson bana doğru yaklaşıyordu

"hey naber kanka ne düşünüyorsun bu kadar içli içli ne o yoksa Nazz yüz vermiyor mu?"

"Ne Nazz ya Nazz falan bitti artık açma şu konuyu Jackson"

"O zaman  ne düşünüyorsun?"

"Sanane bok kafalı git başımdan"

"Vayyy o derece anlaşılan senin kalbin birine takılmış kim o güzellik ?"

"Sen kendin gidir misin ? Yoksa ben seni hastanelik edeyim mi? "

"Ne kızıyorsun lan ben senin en yakın arkadaşın değil miyim ? Hani sır tutmak yoktu biz söz vermedik mi ne olursa olsun sır saklamak yok diye "

"Bu farkı bir şey bak haklısın ama bu bu gerçekten farklı sana söylesem bile bana inanmazsın lütfen ısrar etme Jackson"

"Bana güvenmiyorsun yani ?"

"Ne alakası var güven ile bunun offf peki ama bir şartla söylerim sadece sen ve ben bilicez başkasına söylersen seni yerin dibine gömerim"

"Tamam söz söyle artık"

"Ben galiba Edd'den hoşlanıyorum"

Herkeze selam umarım beğenirsiniz yorum yapmayı unutmayın turuncu minik yıldıza dokunmayı da unutmayın :)
X.O.X.O

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZorbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin