3.rész

417 30 8
                                    

-Sajnálatos módon nem engedhetem hogy csak úgy elvigye a mesteremet.- folytatta Sebastian.

-Nem is kell az engedélyed...

-Azt majd meglátjuk.- majd egy sejtelmes mosoly kíséretében előhúzta a komornyik az öltönye alól fegyvernek nevezett evőeszközeit.

Erre csak felkacagott egy kárörvendőt az ellenség.
-Ha megtámadsz akkor csak a kölyöknek esik baja. Tán nem csak megölni akarod?

A gróf csak megforgatta unottan a szemét és még motyogott valamit az orra alatt. Látszólag gyakorieset az ő elrablása.

Ekkor az ablak kicsapódott a szemüveges ürge mögött amire összerezzent. És ott guggolt egy sötét alak akinek csak kèt zöld szeme világított és a vigyorrá húzott ajkai.
-Bocses, de most nem érek rá ilyen bájcsevejekre.-suttogta bele a fülébe a sokkhatás alatt álló férfinak.

Megragadta a zöldszemű a fejét és egy hirtelen mozdulattal elcsavarta. Erre a szemüveges a földre rogyott eszméletétvesztve. Így a gróf feltápászkodott és határozottan a sötét alakra kiáltott.

-Mutasd magad!!

Válaszként csak kuncogott és folytatta.
-Elfogadom köszönet mondás gyanánt. Bár mondjuk nem volt túl nehéz dolgom. Ja, és bocsi a vérfoltokért az udvaron, pár idióta nem akart átengedni.

-Sebastian, hozd ide elém azt az alakot!

-Igenis uram!-hajolt még a komornyik.

Hezitálás nélkül nekirohant. De a zöldszemű könnyedén kerülte ki a támadásit, viszont ő maga nem viszonozta ellentámadással. Aztán egy kisidő fogócska utàn a gróf elé ugrott. Úgyértem, ugrottam.

-T-te vagy az a nő!-mutatott rám ijedten.

-Szolgálatára.-hajoltam meg.-Köszönök mindent de most távoznék.

-Hogy hogy nem vettem észre hogy te is démon vagy?-kérdezte Sebastian.

Elkuncogtam az arcaikon.
-Csak félig vagyok démon. Anyám ember, apám démon. És nos...-néztem félszemmel az ifjú grófra.- Ez lenne a démoni énem. Ez amolyan kettősszemélyiséges dolog azzal a bökkenőivel hogy tisztában vagyok avval hogy mit teszek, és mit nem. Bonyolult elmagyaráznom.

-Nagyon érdekes...-nézett mosolyogva Ciel.

-Ahogy mondja úrfi.-mosolygott immáron Sebastian is.

Hát ezeket mi lelte?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csak te és miWhere stories live. Discover now