"Hoces li krenuti plasljivice?".

1.3K 72 9
                                    

***
Okupala sam se,izasla iz kupatila sa zavijenom kosom u peskir.
Iz fioke sam uzela fen kako bih osusila kosu.
Kada sam osusila kosu,ocesljala sam se napravila ravan rep.

Iz kesa sam izvadila haljinu,stikle i torbicu.
Povrsinski sam stavila puder,a zatim konturu.
Senku sam stavila zlatnu,zato sto je moja haljina bila slicna toj boji.
Alajner i crveni ruz bili su zavrsni deo mog spremanja.
A zatim sam obukla haljinu,obula stikle i stavila torbicu.

Pogledala sam na sat. 19:30
Zatim sam cula mamu koja je vikala mene i brata da sidjemo na veceru.
Zatim sam se lupila po celu,jer kao i uvek mama poslednja sazna kada ja trebam da idem negde.

I uputila sam se ka dnevnoj i trpezariji kako bi je nasla i rekla joj da imam zurku.
I taman sam htela da odem do njene sobe kako bi videla gde je cula sam njen glas iza sebe.
"Jelena,prelepa si". Rekla mi je kroz smeh.
Okrenula sam se ka njoj i zagrlila je.
"Hvala mama,zaboravila sam da ti kazem da veceras imamo zurku".
"Nema veze saznala sam,rekla mi je tvoja razredna koja me je zvala na razgovor zbog tvog bezanja sa Jovanom i jos dva deckica". Bila je nasmejana,sto me je zacudilo jer bi trebala da bude ljuta kao i uvek.
"Nisi ljuta?". Pitala sam je zacudjeno.
"Ne,ali posle zelim objasnjenje za sve".
Opet je rekla kroz smeh.
Boze zar se moja mama promenila?
Pitala sam sebe dok sam stojala ispred nje.
Ona me je samo poljubila,a zatim se uputila ka sobi.
Ja sam se takodje uputila ka svojoj,ne bi li nazvala Jovanu da vidim da li je spremna.
Ali me je mamin glas zaustavio.
"Koristite kondome". Rekla mi je sto je izgledalo jako ozbiljno.
Sokirala me je...
Postidela sam se i potrcala ka sobi.

Usla sam u sobu i zalupila vrata,zatim sam se pocela cepati od smeha.
Zar moja mama toliko ume da bude smesna.
Sela sam na krevet dohvatila se telefona,usla u imenik i nazvala Jovanu.
"Haloo". Rekla je jako uzdihano.
"Eee,jesi spremna". Upitala sam je.
"Naravno,kravo zar ti ja licim na ne ozbiljnu osobu?". U pozadini se cuo muski glas. Zalicilo mi je na Taehyunga.
"Pa pomalo,jel to Taehyung?". Upitala sam je znatizeljno.
"Da,rekao je Jungkook da ti prenesem da je jos malo kod tebe".
"Dobro,ali sutra cu te ubijem za sve uvalila si me u veliki problem". Rekla sam joj kroz smeh,na sta se i ona nasmejala.
"Kakve probleme,sta pricas ti?". Pitala me je iznenadjeno
"Moja mama je bila danas kod razredne,imala sam srece pa nije bila ljuta sto smo bezale sa dva "deckica"."
"I u cemu je problem?". Pitala me je sarkasticno
"Pa ona misli da cu imati seks,porucila mi je da koristimo kondome". Posle mojih reci cula sam kako se cepaju.
"Hahahaha,pa dobro brt sta ima veze ali nzm samo gde ce te kupiti sad radi samo pumpa".
"Hahahaah jako smesno". Prekinula sam joj vezu.

Zatim sam cula kako neko ide do moje sobe. Zacuo se kucanj.
"Milose udji". Zatim sam cula neki glas kako se nakasljava,nije bas zvucalo kao moj mladji brat sto me je zabrinulo.
Cuo se otvaranje brave. Zatim je izvirio glavom i rekao "Hoces li krenuti plasljivice?". Cula sam dobro poznati glas Jungkooka koji se smeskao.
Wtf otkud je mogao da udje od mog strogog tate? I od moje mame...?
"Pa udji zasto viris". Pitala sam ga.
"Pa nemamo puno vremena,moramo da krenemo ono dvoje nas cekaju".
Samo sam klimnula glavom i ustala sa kreveta,od mi je prisao i pruzio mi ruku.
"Uvhati me za ruku". Rekao je tiho.
Samo sam pruzila ruku,a on ju je uhvatio.
Osetila sam neke leptirice u stomaku,imala sam osecaj kao da ce mi otpasti ruka koju on upravo drzi.
Pa sam mi se ruka u jednom trenutku sgrcila.

"Sta ti je?". Uplaseno me je pitao dok smo silazili niz stepenice.
"Nista..."
"Jelena gde ces?". Cula sam mog starijeg brata koji je bio po malo ljut jer me je video sa nepoznatim deckom koji mi jos plus drzi ruku.
Okrenuli smo se ka Milosu,a on je bio iznenadjen kada je video Jungkooka.
Zatim mu je prisao.
"Djes brate nismo se sto godina videli". Rekao je Milos Jungkooku.
Wtf sta oni se znaju??
"Odakle se vi znate?". Upitala sam ih
"Duga prica,nemamo toliko vremena zurimo zar ne?".
"A kuda idete vi?". Milos je izgledao zabrinuto
"Idemo na zurku,koja pocinje za tacno 15min". Rekla sam mu.
"Jungkook dodji da ti kazem nesto". Rekao je Milos,a zatim ga odvukao od mene.
Ja sam stojala na istom mestu gledajuci u nih koji su nesto sapucali.
"Okej,idemo mi sad cujemo se". Cuo se Jungkook koji je opet mene uhvatio za drugu ruku. Kako je krenuo ja cu ostati bez obe ruke... Rekla sam u sebi.
Krenuli smo malo brzim korakom. I napokon izasli iz kuce i seli u kola.

Hvala bogu sto nismo sreli mog tatu ili moju mamu koji bi mu predavali o tome kako mora da me pazi i tako te gluposti,ali ja njih ne slusam tako da mi nece niko zabraniti sta ja treba da radim...
***
Heloou...
Nadam se da vam se svidja,naravno ako vam se svidja votujte i komentarisite🖤

[Zaljubila sam se u kretena]Where stories live. Discover now