***
Slozili smo se sa njom izasli smo iz hola,i krenuli ka izlazu.
"Idemo do parkinga". Rekao je Taehyung.
"Hajde".
I nakon minut pesacenja stigli smo.
"Jungkook sta ces ti sa kolima?". Pitao ga je Taehyung
"Pa ici cu ja iza vas".
"Ne dolazi u obzir da ides sam,evo Jelena ce ti se pridruziti". Rekla je Jovana koja je bila nasmejana.Gledala sam je,da sam imala ciglu pri ruci gadjala bih je majke mi...
"Jel tako Jelena?". Upitala me je.
"Da". Nasmejala sam se lazno,bolje reci preko ku*ca.
"Naci cemo se na parkingu kod big-a,vazi?". Rekao je Jungkook
"Dogovoreno". Odgovorio je Taehyung.Jungkook je kao i Taehyung otkljucavao kola,a posto su kola bila jedan preko puta drugo pokazala sam Jovani srednji prst. A ona mi je uzvratila poljubac.
"Hahahaah,zar se toliko mrzite?". Upitao me je Jungkook koji se smejao.
"Ma mi se volimo,dobro mozda se ponekad na sekundu zamrzimo".
"Ajde upadaj". Rekao je jako slatko.
Sto me je nateralo da se nasmejem.
I naravno on je to video..."Imas jako lep osmeh". Rekao je.
"Hvala ti". Rekla sam ukoceno
"Nema na cemu,hoces li ti ulaziti?".
Hahahaha i dalje sam stojala napolju dok je on vec bio spreman da ode bez mene."Hocu".Usla sam unutra.
Okrenuo je kljuc,stisnuo gas i krenuo za Taehyungovim kolima.
"Pa Jelena drago mi je ja sam Jungkook".
"I meni,ja sam kao sto znas Jelena"."Koliko imas godina?". Pitao me je.
"16,ti?".
"17god".
Ko zna sta rade ono dvoje sad,hahahaahah rekla sam u sebi.
A zatim je rekao "Sta mislis sta rade sad ono dvoje".
Wtf,da li je on citac misli??"Kako si to uradio?".
"Sta sam uradio?".
"Izgovorio si isto ono sto sam malo pre ja pomislila".
"Hahahahaah,nzm". Rekao je
"Verovatno se voze".
Nasmejao se na moj odgovor sto je nateralo i mene da se nasmejem.
Nakon mog smeha,slucajno sam ga pogledala a on je gledao u moja usta.
A ja sam morala da skrenem na drugu temu ili ga samo zajebem da me ne gleda..."Pazi da se ne slupamo"...
"Zar uvek imas tako lep osmeh?". Pitao me je,na sta sam se ja samo zacrvenela.
"Kako mozes da kazes da ja imam lep osmeh?".
"Pa imas ga".
"Hahaha,ma tebi se to samo cini".
"Ne cini mi se tvoj osmeh je tako sa....."Prekinulo ga je zvono na telefonu.
"Hvala bogu". Promuljala sam tiho,ali me je naravno cuo.
"Sta?" Zapitao me
"Sto je nesto lep dan danas". To sam rekla
"Okej".
"Pa javi se".
"Pa pokusavam,ali me ti zajebavas". Nasmejao se jako slatko
"Ne zajebavam te,javi se".Javio se:
"Haloo?".
"Ma ne znam".
"Da,jaoj pa sto mi ne rece cekaj,ajde moram prekinuti".
"Sta je bilo?". Pitala sam ga
"Pa otisli smo jos dve ulice napred,mogla si mi bar reci gde trebam da idem..."
"Izvini,zbunila sam se".
"Ma nema veze,samo mi reci gde sad".
"Sad se vracamo pa skreces tu kod pumpe desno"."Dobro,da rekla ti je Jovana da je nazoves zvala te 10 puta ne javljas se".
"Ahahaha,nisam cula utisan mi je telefon".
Izvadila sam telefon i nazvala je,sad se ona ne javlja...
"Hahaah,sad se ona ne javlja".
"Ma nema veze".Stigli smo blizu parkinga,pa smo ugledali Jovanu i Taehyunga.
Ali ono sto smo videli nas je sokiralo.
"ONI SE LJUBE". Oboje smo u cudu viknuli pa pogledali jedno u drugog.
"Hahahaha ne verujem,zar tako miran decko moze da ima devojku".
Cekaj sta je on to rekao?
"I Jovana je jako mirna,taman su se nasli".
"Hahaahah verovatno"..."Ej,znas sta?". Rekla sam mu
"Sta?"
"Ajde ti im pridji malo blize pa im svirni da ih zeznemo".
"Hahahaahah,to sam i ja sad malo pre pomislio,ali reko ajde da ne ispadnem dete necu".
"Hahah,cekaj ja dete?" Pogledala sam ga ljuto
"Eto sad se ljutis kao dete,salim se malo". Onda sam shvatila da sam glupa sto se pravim da sam ljuta a u opste nisam.Zatim je Jungkook svirnuo,trgao ih je ali je i mene koja nisam bila spremna.
"Hahahah,sta se trzas?"
Upitao me je
"Nisam bila spremna,kretenu".
"Hahahaha dobro plasljivice".
"Marss".Dok smo se gledali okrenuto jedno u drugo i svadjali ono dvoje su sve gledali i smejali se.
Zatim me je Jovana nazvala ne bi li me trgla i rekla mi da izadjemo.
Javila sam se:
"Ajde izlazite nemamo puno vremena".
"Evo".
Spustila sam slusalicu i rekla Jungkooku da moramo da pozurimo jer nemamo puno vremena.
Kada smo izasli prisli smo im"Hahahah vas dvoje ste stvarno kao izgubljeni slucaj,promasite ulicu pa se svadjate sta je sa vama?" Pitao je Taehyung kroz smeh.
"Ma ona pocinje prva". Pogledao me je i nasmejao se
"Nije istina on je".
"Dobro prestanite vise,moramo da idemo da kupimo stvari za veceras".Rekla je Jovana koja je bila u zagrljaju Taehyunga.
"Dobro". Rekao je Jungkook
"Vas dvojica idite isto kupite sta vam treba i naci cemo se ovde za pola sata.
Rekla je Jovana
"Dobro,ali zasto pola sata?" Pitao je Taehyung
"Pa devojkama treba i vise od pola sata,oni samo haljinu traze pola sata ali ovo je jos i najbolje vreme koje sam ikada cuo". Rekao je Jungkook koji se smejao sa Taehyungom
"Vidis kako ti znas Jungkook". Rekla sam mu sarkasticno
"Idemo mi sad,pa se vidimo".
"Okej".I tako smo se priblizavali zgradi koja se zove Big ona je jedna od najvecih trznih centrova u Srbiji.
"Jovana mislim da mi dugujes jedno veliko izvinjenje i objasnjenje". Pogledala sam u nju
"Sada ne,ali sutra sve obecavam".
"Sve sutra".
"Da, a sada moramo da brzo sve nadjemo".
I tako smo sve objekte posetili i nasli sve sto nam treba,ali smo malo oduzili.I taman smo hteli da platimo stikle i krenemo,na ulazu smo ugledali Taehyunga i Jungkooka koji su bili smoreni pa nam se priblizili
"Zar vam treba toliko". Upitao je Taehyung
"Zar ti nisam rekao". Odgovorio je Jungkook
"Pa evo samo da ja nadjem karticu da mogu da platim stikle". Rekla sam im dok sam rovarila po mojoj torbi koja jd bila prepuna nekih stvari.
Jungkook je prisao meni i platio svojom karticom.
Htela sam ga zaustaviti ali mi nije dao...
"Ajde sada,idemo". Rekao je Jungkook"Hvala" Rekla sam mu
"Samo hvala?" Pitao me je
"A sta bi ti?"
"Jelena poljubi ga u obraz". Rekla mi je Jovana koja je bila jako raspolozena.
"Ajde". Rekao je Taehyung
Sta se mora nije tesko poljubila sam ga, a on je hteo jos.
"Jos jednom".
"E pa necu vise dovoljno je jednom i ti si meni platio jedne stikle a ne pet,ajde moramo da idemo". Svi su se smejali pa cak i prodavacica"Jako je lepo videti takvu ljubav, a to se retko vidi". Rekla je prodavacica koja nam se smejala
Svi smo je pogledali i svi su se nasmejali osim mene.
"Mi nismo zaljubljeni". Rekla sam joj
"Aa,nemoj da me lazes to se vidi odmah".
Taman sam krenula da joj odgovorim ali me je prekinuo jako poznat glas...
"Dobro ajde Jelena nemamo sto godina,dovidjenja". Rekla je Jovana, mi smo se uputili ka kolima smejuci se glupoj prodavacici.Opet smo se odvojili.
I dogovorili da nas odvezu kuci i dodju po nas oko 20:00
I tako u voznji smo se i dalje smejali mojoj reakciji na glupu prodavacicu.
"Hahahah,tvoj izraz lica je sve govorio,mislio sam da ces da je gadjas stiklom".
Kroz smeh je rekao"Samo se ti smej,budi srecan sto nisam".
"Gde ti je kuca". Pitao me je.
"Jos jedna ulica pa levo"."Dobro znaci veceras dolazim po tebe u 20:00".
"Dogovoreno". Pitao me je.
"Eo ova kuca tu". Pokazala sam mu prstom
"Ajde vidimo se".
"Bye,bye".
Usla sam u kucu ostavila stvari i odmah se bacila na spremanje zato sto sam imala jako malo vremena da se spremim.
***Dje ste,nadam se da vam se svidja,mnogo mi je zabavno da pisem ovu pricu i puna sam ideja.
Naravno ako vam se svidja votujte i komentarisite.❤
VOUS LISEZ
[Zaljubila sam se u kretena]
Roman d'amour-"Ona je jedna jako lepa i simpaticna devojka,kojoj uvek stoji osmeh na licu. Jelena Kim. Ima tek 16 godina i ona ce se zaljubiti u osobu za koju je mogla da se zakune da nece "NIKADA". -"On je najveci smeker u gradu. Jeon Jungkook. Los i uporan,dec...