"Pomirenje".

916 56 1
                                    

Svetlost je dopirala do mene i probudula me...
Nisam htela da otvorim oci,ali sam morala.
Otvorila sam ih a zatim uzela telefon i BUMM trenutno je 10:35. Boze zar sam prespavala i nisam otisla sa roditeljima i bratom?!
Koja sam ja glupaca...
Iznervirano se okrecem na drugu stranu.
A onda sam ugledala meni jako poznato lice. Koje je lezalo do mene i gledalo me pravo u oci.

JUNGKOOK!!!

"Kasno malena". Nasmejao se djavolskim glasom.
Osecala sam gnev prema njemu...
Ne potupno ali sam osecala posle onog juce.
"Sta ces ti ovde?? I jesu li otisli moji?"
"Pa zar ne mogu doci kod moje devojke?? I da, ostavili su te meni na cuvanje". Napravio je smirk face.

BRAVO MAMA... SAD CE ON BITI KOD MENE DAN I NOC DOK SE NE VRATITE. PAMETNA MOJA MAMA... I JOS PLUS NE ZNA ZA NAS INACE BI ZVALA NEKOG DRUGOG...

Imala sam potrebu da mu kazem da izadje odmah.
Ali opet ne mogu.
Pokusala sam da budem sto ljubaznija prema njemu.
"Jungkook... Znas posle onog ne mogu da dozvolim..."
Nije mi dozvolio da zavrsim recenicu.
Prisao mi je a zatim spojio nase usne.
Jebeno nisam mislila da ce to uraditi.
Pokusala sam da se odmaknem ali su me njegove cvrste ruke oko mog struka zaustavile.
Nekako i nisam zelela da se odmaknem ali je nesto u meni govorilo da ne treba da budem popustljiva i laka.
Na trenutak se zaustavio i odmaknuo od mene"Dozvoli mi da ti objasnim".
Samo sam klimnula glavom i cekala odgovor od njega.

Jungkook P.O.V:

Kao i uvek,probudio sam se kasno.
Pa sam pozurio kako ne bi toliko puno kasnio.
Uputio sam se i ukoso od skole kod one zute radnje u jednom trenutku su se ispred mene pojavili Veljko i Luka.
Dusanovi najbolji drugovi.
Pokusao sam da prodjem te sam ih sklonio kako bi prosao ali Veljko me je  uhvatio za ruku i vratio me nazad.
Ocigledno je bilo da ce mi nesto reci.
Ali nisu nista rekli.
U sekudni se Veljko nasao iza mene drzeci me,pokusao sam da se oslobodim. Opirao sam se ali nije bilo pomoci. Luka me je udarao pesnicama,sve jace i jace. Dok u  jednom trenuku nisam pao u nesvest.
I neko vreme sam bio na podu dok se nisam osvestio.
A kada sam otvorio oci pored mene je sedela Marija.
Bili smo kod zbornice,ne znam ni kako me je dovela.
I onda mi je rekla da cekamo prvu pomoc od direktora. I dok smo cekali ti si se stvorila i bez razloga napravila scenu...

"Cekaj,zasto te je drzala za ruku?".
"Zato sto je zaljubljena u mene od prosle godine. Kada smo bili na jednoj zurci ona je bila tamo i dosla je do naseg stola. Ja sam bio popio i onda smo otisli gore u sobu i imali smo seks. Od tad me likusa smara...
A ja naravno ne zelim sa njom nista jer se jebala sa pola skole".
"Jebacu joj mater... Mislila sam da si me prevario sa njom! Ali sada kada sam cula pricu lakse mi je. I jos plus ima da joj jebem mater".
"Jel moja malena jos ljuta na mene?".
"Ne vise".
"Hvala bogu. Mislio sam da sam te izgubio. I znas sta je dobro sto je cela nedelja nasa".
Samo sam se nasmejala. I takodje i on.

Opet su nam se usne spojile.
Ovaj put sam mu uzvratila.
Osecala sam se kao najsrecnija osoba na celom svetu,jer sam opet u zagrljaju momka kog ludo volim.
Lezali smo zagrljeni. Njegove grudi su tako tvrde. Imala sam osmeh na licu jer sam se osecala udobno na njegovom seksi telu...

***
VELIKI POZ ZA SVEEE😂
Moram da vam priznam da posle ovog ce biti jos zanimljivije. U sledecem delu dolazi Dusan i bice gusto😂
I da nikako da vam se zahvalim sto citate moju pricu i sto pratite moj profil.
Volim vas💕
Inc Vote+Comment svi🤣

[Zaljubila sam se u kretena]Where stories live. Discover now