bez SPOILERŮ

4 0 0
                                    

Zde shrnu příběh bez spoilerů a na další straně vám napíšu příběh od začátku do konce.


O letních prázdninách na ostrově s názvem Stromsay kdesi ve Skotsku se Amy (což je bez čtrnácti měsíců sedmnáctiletá holka) dozví, že je členka staré šlechtické rodiny, která ovládá schopnost vstupovat do knih a ovlivňovat již napsané příběhy. Amy si ve světě knih brzy najde přátele:  Šér Chána (z Knihy džunglí), láskou usouženého  Werthera nebo Olivera Twista, kterému daruje žvýkačku, což se posléze ukáže jako velmi nerozumné... Svět knih ale není tak pokojný, jak se Amy zprvu zdálo. Nejprve zmizí peníze z Ali Babova pokladu. Pak se cestou na ples zraní Elizabeth Bennetová, takže jeden z nejznámějších milostných příběhů je náhle v ohrožení, samozřejmě že se toho stane mnohem více ale tyto si zrovna pamamtuji...... Amy je brzy jasné, že musí najít toho, kdo do příběhů zasahuje. Když události začnou prosakovat i do reálného světa, kde je zloděj přímo na ostrově, ukáže se, jak je ohrožení vážné. O co tajemnému nepříteli doopravdy jde?

Takže já doufám že ti to pomohlo ale pokud by si váhal nad přečtení této knihy koukni se i na SPOILEROVANOU část, ale pokud tě kniha zaujala, jdi do ní!!

O knize: Strážci příběhůWhere stories live. Discover now