Jeden velký SPOILER!!

8 0 0
                                    

Dívka jménem Amy a její maminka Alexis se na celé prázdniny jeli ukrýt, nejen před šikanou ale taky před rozchodem vztahu  Alexis a jejího přítele, na malý ostrov Stromsay, kde Alexis vyrůstala a jak potom Amy zjistila žije tam i její babička a strýček.

První týden se Alexis s babičkou neustále hádali, jestli Amy číst bude nebo ne! Babička tvrdila že ano, na rozdíl od Alexis tvrdící opak. Nakonec se po prudkých hádkách /*8dohodli že číst budu.

První den vyučování vzala babička Amy do skály.  Vešli do malé třídy kde v první lavici seděla holka jménem Bety a kluk jménem Will. Před lavicí stál kluk bylo mu sotva dvacet, jmenoval se Glen. Za nedlouho se seznamyla i s dalšíma dvěma klukama Clydem a_____(omlouvám se ale nevím jak se ten třetí jmenuje, ale to není důležité)(Já si opravdu nepamatuju kdo byl kdo, protože ty tři tam moc často nebyli) Muž/kluk vedl Amy dlouhou chodbou až do knihovny, kde si Amy vybarala knihu. Její volba byla Kniha džunglí.

Poté vzal Glen včechny tři děti a odešel s nimi na kopec pod velký oblouk, kde rozložil deku a Will s Baty si na ní lehly, položili si knihu na obličej a zmizeli. Amy tomu nemohla uvěřit a po chvilce přemýšlení udělala to samé. Po znovu otevření očí byla Amy v knize džunglí, kde ji přivítal tygr Šerchán. Tygr jí okamžitě vysvětlil že nesmí zasahovat do příběhů jak se Amy už málem povedlo. 

Amy to v Knize džunglí moc nebavilo a tak šla, až narazila na ceduli s velkým nápisem řádek. Než dorazila na místo seznámila se z Weathrem.....další dny ve světě literatury strávila Amy s Weatrem.

Ve světě literatury se začali dít podivné věci. Začali se strácet prvotní nápady autorů. No a Amy s Weatrem se to snažili vyluštit. nejen ve světě příběhů ale také na ostrově se začali dít zvláštní věci. Amy se třeba zamilovala do Willa a zjistila že je dcera pohádkové bytosti.........


Jak to všechno dopadlo? ---No jako né tak jak sem doufala ale o to té autorce asi šlo...miluju tento příběh.


O knize: Strážci příběhůWhere stories live. Discover now