V předchozí části:
,, Byla to sázka! Nic víc! Upřímně se mi hnusíte!" Zařvala jsem šeptem a doslova ho vyhodila z kabinky.
Z pohledu Rosie:
Den výletu:
Jason mě brzy ráno hodil na místo, kde už stál plně připravený bus.
Nejspíš jsem vám neřekla, že jedeme na Maledivy na celý týden, abychom se jako třída více zblížili s Bieberem.
,, Slečno Green, čeká se už jen na vás!" Okřikl mě Bieber.
,, Nemůžu za to, že mám přítele, který mě jen tak bez ničeho nepustí z postele." Zalhala jsem.
,, Sedněte si na místo 9! " Řekl rozzuřeně a vzal můj kufr, který nesl do kufru autobusu.
Po příchodu do autobusu jsem od Emily zjistila, že paní učitelka, která s námi měla jet náhle onemocněla, takže se toho ujal sám pan Bieber. Už vidím to peklo mezi námi.
O předešlém týdnu, který jsem ztrávila celý doma, po tom co mi Bieber řekl jsem si vše srovnala v hlavě a přišla na to, že to byl pouze a jen sen, ovšem realita je jiná. Bieber je sice sexy, ale na můj vkus až příliš přísný a žádná legrace s ním taky není...
,, Tak třído, doufám, že si náš seznamovací výlet semnou užijete, a jako třída si semnou budete rozumnět. Celkem je vás 11, což je trochu problém, protože chatky jsou po dvou, takže někdo musí být semnou a ten někdo je jistá slečna Rosie Green, která přišla pozdě, proto to takhle je a bude! " Poslední větu rázně zdůraznil. V tu chvíli jsem myslela, že až přijedem na místo, tak vezmu všechny své věci a poběžím co nejdál to půjde.
O co mu sakra jde?
Nejprve mě nazve děvkou, a pak dělá jako by nic a teď chce semnou být snad v jednom pokoji?
Po třech hodinách:
Vystoupili jsme z autobusu, byla jsem překvapená z té krásy. Je pravda, že to Bieber vybral dobře.
Všichni se rozběhli k volným chatkám a já zůstala stát a koukala na tu krásu předemnou.
,, Tak co slečno Green? Budete tu dále postávat nebo si půjdete vybalit do naší vip chatky?" Postavil se naproti mě Bieber.
Kývla jsem a šla zaním.
Je fakt, že když jsem se podívala na ostatní hotelové chatky, ve kterých měli bydlet moji spolužáci, tak ta naše s Bieberem byla asi tak 3x větší a luxusnější.
Ten výhled byl opravdu neuvěřitelný!
Vzala jsem svůj mobil a vyfotila to na instagram stories, samozřejmě se mi tam musel připlést Bieber.
,, Můžete uhnout pane učiteli?" Řekla jsem rozzuřeně.
,, V žádném případě slečno Green, nepřeji si, abyste na školní výletě používala mobil. Dejte mi ho! " Natáhl ruku.
,, To si jako děláte prdel!? Nejste můj otec! V žádném př..." Nestihla jsem to ani dopovědět, protože mi telefon vyškubl z ruky.,, Ještě jednou nějaké nevhodné slovo, tak vás předhodím žralokům a budete holá, pro mé potěšení, takže zmírněte slovník. To já jsem ten, který tady stanoví pravidla!" Poslední větu mi arogantně zašeptal, až se mi vytvořila husina.
Tenhle 'výlet' bude sakra ten nejhorší! Proč já debil nezůstala doma!!!
💜💜💜
ČTEŠ
Mgr. Justin Bieber 2
Fanfiction,,Slečno, je vám vše jasné?" Zeptal se mě takovým tím sexy chraplavým hlasem...Ale počkat, tohle už tu jednou bylo, jen si nemůžu vzpomenout! Ach počkat, mám to!!! Tohle bylo přece v tom prokletém snu! Cover by @N_eT_h