Výlet- 3

1.6K 83 23
                                    

,, Nevím, jestli to byla pravda, ale ten vůl, kterému říkáš přítel! Už tvůj přítel není, ani nebude! " zašeptal mi do rtů a silně mi stiskl zadek.
....

Z pohledu Rosie:

Tak o tohle tady jde!

,, Tak dost!" Odtrhla jsem se od něho a couvla o krok dozadu, čímž jsem byla přilepená ke zdi. Cítila jsem se ohroženě.

,, Vy mi nebudete řídit život! Vám může být úplně jedno s kým já chodím, spím a koho miluji." Zapíchla jsem mu prst do hrudi a každé slovo zvýraznila, avšak nebyl by to on, kdyby se do toho nevložil.

,, Spíš?! '' Zeptal se přísně.

,, Ano, pane učiteli. To je novinka. Pokud s někým chodím a miluji ho, tak s ním dokonce i spím! '' Podívala jsem se na něho namyšleně.

,, Proto jste se opil? Protože mám přítele a vy jste to nemohl jaksi ustát?!'' Stále jsem z něho nezpouštěla oči.

,, A dost! Tohle tady trpět nebudu. Máš večerku! '' Zařval Justin na tolik, až jsem se lekla.

Stála jsem v koupelně s jednou rukou přiloženou na prsech a druhá ruka přikrývala místo o trochu níž.

,, Dobře, necháte mě dokončit večerní hygienu?!'' Podívala jsem se na něj, když tam neustále stál jako tvrdé y.

,, Času na hygienu jste měla dost, teď je čas na to dát prostor mě!'' Sotva to dořekl a začal se svlíkat.

No tak to si snad dělá prdel, ne?

,, Tak ne že jste opilý, ale vy jste i úchyl! '' Zašeptala jsem mu do ucha, otočila jsem se a sprchou jsem si rychle začala smývat šampon z vlasů.

Sprchu mi vytrhl, takže jsem to nemonla dokončit a navíc se na mě natlačil svým mohutným, holým tělem, z čehož jsem měla husinu.

,, Tak poslouchej Rosie, vidím že si nedáš pokoj. Nejsi první, vlhká pipina, kterou vidím, bylo jich už mnoho a víš co? Všechny měly mezi nohama stejnou díru jako ty, takže nevidím rozdíl! Navíc kdybych byl úchylem jak ty říkáš, tak bych tě už dávno ojel. A taky nevidím důvod ojíždět použité zboží, puso.'' Zašeptal mi za zády. Alkohol z něj šel cítit.

Vytrhla jsem mu sprchu z rukou a dokončila to, co jsem začala s tím, že na sobě nenechám nic znát.

Otočila jsem se a bez nějakého slova či uvážení jsem ho kopla tsk silně mezi nohy, že se svalil hned na zem a já svobodně utelka do postele.
...
O půl hodiny později:

Z pohledu Justina:

Asi půl hodiny jsem ležel ve sprše s proudem studené, tekoucí vody na mém přirození. Musím uznat, že tohle co jsem jí řekl bylo dost neprofesionální a hnusné, ale vytočila mě. Ta malá mrcha si semnou hraje!
...
Položil jsem se na postel, kde ležela Rosie na půl těla nahá, což myslím jen v tričku a kalhotkách, ve kterých jsem si mohl prohlédnout její zadek, který neměla přikrytý.

,, Neříkal jste, že jsou všechny díry stejné? Proč se díváte na můj zadek?'' Zašeptala aniž by věděla, že se tam dívám.

,, Možná proto, že mě přitahujete. Omlouvám se za své chování! '' Přiznal jsem.

,, A co to vaše nevidím důvod ojíždět použité zboží?''

,, Vím, že jste panna.'' Lehl jsem si na druhou půlku postele.

,, Možná.'' Bylo poslední slovíčko, které jsem slyšel.

💜💜💜

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mgr. Justin Bieber 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat