Pășeam spre infinit, în toate directțiile culoarea neagră predomina. Mă simțeam ca într-o gaură neagră fără sfârșit. Am căzut jos și am început să plâng fără să îmi dau seama. O lumină ce se lupta cu întunericul, îmi lumina calea ochilor. M-am ridicat în picioare urmând-o. Am întins mâna și am simțit cum cineva mi-a luat-o. Simțeam o mână caldă peste a mea. Am rămas cu ochi mirați când chipul surori mele mai mari era exact în fața mea. Am zâmbit ușor. Am închis ochi, apoi mâna caldă de care era prinsă a mea, a dispărut, iar eu am căzut într-o gaură neagră, începând să țip.
***
*bum*
Corpul meu a făcut contact cu podeaua rece a camerei mele, m-am uitat împrejur, realizând că era doar un vis. Ceasul suna în nebunie, fără oprire. M-am ridicat de pe podea în picioare. În camera mea era un dezastru de neînchipuit. Aveam hainele aruncate pe unde apucasem iar acum pe bune, ce căuta telefonul meu pe dulapul cu haine?
Mi-am așezat patul în cea mai mare grabă, pentru a putea face curat și în restul camerei. am luat-o de la început. Începutul fiind să mă cocoț sus și să iau telefonul, acela cum nu știu de ce a ajuns acolo.
Ușa de la camera mea s-a deschis brusc, Sarah a intrat într-o veselie în camera mea arătându-mi niște postere ciudate.
-Oh, Sarah. Ce-s cu ciudățeniile alea? Exclam eu continuându-mi treaba.
-Nu sunt ciudățenii! Și nu e vorba de poster, ci de ce știre scrie pe această pagină.
Curioasă m-am ridicat de sub pat, de unde doream să scot grămada de haine acumulată în timp. Am luat posterul din mâna surori mele încercând să citesc acea bucată de foaie unsă cu ulei. Oare a gătit cu posterul ăla?
Era vorba despre un vânzător de droguri. Care a fost văzut acum câteva seri înjunghiind pe cineva. Urmat de o știre a doi infractori în serie, vroiam să mor când am auzit. Cei trei sunt căutați de poliție de la prima oră a dimineți, aceștia purtând numele de Liam Payn și Louis Tomlinson iar cel de al treilea nu este specificat.
-Și ce mă interesează pe mine Sarah? O întreb eu înmânându-i posterul înapoi, cred că revista de unde a fost luat nu e una de succes.
-Ăsta e modul meu frumos de a-ți spune că vreau să merg la înghețată.
A rânjit frumos, așa cum eu nu puteam să o refuz, am trimis-o să se îmbrace. După tot balamucul cu răpitul am nevoie de o ieșire la aer liber.
M-am îmbrăcat și eu rapid cu primele haine pe care le-am găsit și am ieșit cu Sarah la o plimbare. Cartierul nu era tocmai plin, ci doar câțiva oameni pe ici pe colo. Stăteam într-un cartier ciudat, unde de nevoie sau nu, toți copii au băgat marijoana în gură încă de la vârsta de 10 ani. Ciudat, dar Sarah nu a vrut, cel puțin din câte știu eu.
Am luat un taxi, să ajungem cât mai repede cu putiință în oraș. După ce am coborât, ne-am oprit la o terasă, sunându-le pe Hope, Olivia și Jess să ne asiste la un suc bine meritat.
Trecând doar jumătate de oră, chipurile lor s-au văzut imediat printre mulțimea de oameni. Ne-am așezat la masă, am comandat ceva și am început să vorbim ca între fete. Râsetul nostru se auzea de la kilometri distanță, nu am mai râs cu așa o poftă de ceva timp bun.
Eram foarte distrasă de glumele lui Jess neobservând că cineva mă privea foarte insistent. Mi-am luat ochii de la fete și l-am privit înapoi. Ochii mei era între deschiși, chipul persoanei respective mi se părea familiar. Odată ce m-a observat, corpul lui s-a strecurat printre cel a-l mulțimi nemai văzându-l. M-am ridicat spunându-le la fete că plec până la bae. M-am strecurat printre mulțimea de oameni. Părul lui creț îl puteam observa de la o poștă. Am preferat doar să-l urmpresc, știi că dacă mă vede, o să o ia la fugă.
CITEȘTI
Dark Rainbow ▷ h.s
ФанфикEa este Natalie Bown, este o adoleșcentă de 18 ani împliniți de curând și cu probleme în viață. Odată ce sufletul surorii ei mai mari a fost luat de către un ucigaș anonim. Natalie este hotărâtă să afle cine este cu adevărat acea persoană și să plăt...