♣4♧

107 8 4
                                    

Selam yine ben :D Yeni bölüm geldi . Hadi iyi okumalar :) ( piç smile ımıda yaparun )

O gece gördüğüm şeyleri unutmaya çalıştım . Aslında kötü bir pozisyon değildi . Babam ve annem öpüşüyordu . Annem babamın tişörtünün eteklerini çekiştiriyordu . O değilde benim anam hamile . Düşer falan bebek . Olmaz . Ama annem bunları düşünmüştür diyerek test kitaplarıma geri döndüm . Kimya ?

Ar yu siriıs ? Yeminlen çok bunaldım ha . Please save me !! O sırada telefonum çaldı . Lan ?! Allah'ım , sen beni duyuyon mu ? Yeminlen bi tırsma geldi he . Olum bileydim beni duyduğunu daha çok dua ederdim . Ayy valla içim bi garip oldu . Bu arada telefonum hâlâ çalmaya devam ediyordu .

"Alü ?"

"Pardon ben Esilya ile görüşmek istemiştim ama yanlış oldu galiba "

Laağğnnn bu Ataberk değil mi la ? Valla o . Insan bi açmadan önce bakar di mi ekrana di mi Esilya ? Yemin ederim şu an da evde deli gibi hareketler yapıyorum . Biri görse deli sikmiş bu kızı der yani o derece .

"Aaa evet benim . Ataberk? "

"Esilya ? Sen misin ?"

Lan benim diyoz ya göt . Yeminlen gerizekalı bu çocuk .

"Evet Ataberk benim . Niçin aramıştın ?"

"Ben belki bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm ."

Valla şu anda kimyadan kurtulmak için Mahmut Tuncer gelse "kalk halay çekelim"dese kabul ederim . Yani o derece avavbagayb.

"Tamam olabilir . Ben sana evin adresini mesaj atarım sen beni 2 saat sonra alırsın "

Telefonu kapatıp adresi mesaj attım . Banyo yapmaya üşendim . Direkt dolaba gittim ve ne giyiceğime karar vermeye başladım . Bir şort . Göbeği açık bırakan üzerinde bir çok smile olan siyah t-shirt ve ne olur ne olmaz diye yanıma alınan ince hırka. Maazallah (Böyle mi yazılıyor bilmiyorum gwgagava) yaz yağmuruna falan tutulurum hiç uğraşamam . Son kez aynada kendime bakarken kapı çaldı . Koşarak kapıya gittim . Tabikide sakar ben halıya takılıp son anda düşmekten kurtuldum . Kendimi toparlayıp kapıyı açtım . Lağğnnnn ??!!! O nasıl bir parfüm kokusudur ? Öldüm sanırım . One Million mı la bu ? Kesin doldurmadir . Bi fakir alamaz şimdi onu .

"Çok güzel olmuşsun Esilya"

Ah blyrm blyrm .s.s.s. Beni belimden tuttu ve yola doğru çıkarttı . Bekledim taksi gelsin diye. Yok . Kafamı çevirdiğimde Ataberk yanımda yoktu . Lan göt gibi kaldım ya la . Sağıma doğru baktım . Ataberk bi Porsche'nin önünde duruyo . Lan kesin ilk defa görüyor . Fotoğraf çekincek .

"Esilya" diye bağırdı . Şimdi dicek gel fotoğrafımı çek . Aldım elime telefonu fotoğrafını çekmeye çalışıyorum . Ama beyfendi bana bön bön bakıyor . Salak mıdır nedir ?

"Olum poz versene"

Yine bakıyor mal mal . Yeminlen gerizekalı bu çocuk .

"Esilya sen ne yapıyorsun? "

Salak ya . Poz ver dediğime göre kesin halay çekiyorumdur .

"Fotoğrafını çekiyorum ."

Hafif kıkırdadı.

"Tamam . Yakışıklıyım . Biliyorum . Ama şimdi benim fotoğrafımı çekmek yerine gel bin arabaya da gidelim . Yoksa geç kalıcaz."

Pis Egois-... Lağğnn ? Bu araba onun mu ? Bu mükemmel şey bu gerizekalının mı yani ? Oha la :O Valla çocuğun günahını aldım . E o zaman One Million parfümüde gerçektir ...

Işte Ataberk bana bunları neden yaptığımı sorunca bende anlattım yol boyunca dalga geçti bu göt benimle . Hayır yani bence komik değildi . Araba durduğunda sahile gelmiştik . Etrafıma baktım ama böyle lüks bir restoran yoktu . Ataberk "Esilya insene." diye bağırınca arabadan indim . Ataberk beni belimden kavrayarak yürüttü . Şimdi bende yarım t-shirt var . Bu malın elide çıplak olan kısma değince ben bir huylandım tabi . Sahil boyunca yürüdük . Sonra ekmek arası köfte satan bir karavanin önünde duruduk . Ataberk ordaki amcayla gülüşmeye başlayınca yanlarına doğru gittim . " Selami Amca bize 2 tane ekmek arası köfte ve 2 ayran " Adamı süzmeye başladım . Beyazlamış saçları , hafif çıkmaya başlayan sakalları ve beyaz teniyle çok tatlı bir görüntü sunuyordu . Ataberk beni tekrar belimden tutarak küçük taburelere oturttu . Abi o değilde çocuk zengin burlarda yemek yiyor . Tabi insanın ruhu fakir olunca demkki böyle oluyor . " Selami Amca'nın köfteleri çok güzeldir . "

"Ah , eminim öyledir ."

Selami amca elinde siparişlerle yanımıza geldi . "Teşekkürler Selami Amca"

Bende teşekkürler deyip ekmeğimden bir ısırık aldım . Tabi Selami Amca nın söylediği şeyle öksürük krizine girdim .

"Ataberk olum , kim bu güzel kızımız ? Çok yakışıyorsunuz . Maşallah . Düğününüze beni de çağırırsınız umarım "

Ataberk ilk önce bir durdu sonra da bastı kahkahayi . " Yok Selami Amcacim Esilya benim arkadaşım . Nişanlım yurtdışında "

Bak işte ne güzel söyledi Ataberk . Biz arkadaşız onun nişanlısı yurtdış-... Bi saniye . Ataberk nişanlı mı ??!!

--------------------------------------

Selam gençlik çook uzun bir aradan sonra ben geldim . Valla hikayeyi unutmuşsanız hiç şaşırmam . Çünkü ben bile unuttum . Şimdi size ilham gelmedi , musait değildim falan dersem bana " Sen bırah palavere sen bırah " dersininiz diye korkmuyor değilim zhwhwzghwhw neyse size iyi okumalar vote bekliyorum ♥

Fikibok Tayfa XdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin