Marotti geldi sonuçları açıkladı:
1)Violetta ve Leon ( Vilu Leonun üstüne atladı)
2)Fran ve Fede
3)Cami ve Brodwey
Violetta en sevdiği arkadaşları ile gittiği çok heycanlıyıdı. Ve aynı zamanla sevgilisyle gittiği için çok mutludu babasını arayıp bu güzel haberi verdi.Vilu hemen eve gidip bavulunu hazırlamaya başladı Ve Esmarlada ona yardım etti Violetta eşyalarıını hazırlerken ayağını burktu .Ayağının üstüne baktı ve canı çok yan mıştı.Birkaç saat dinlence rahatladı ve özgürce dans edebiliyordu.Vilu ve Fran alışverişe çıktılar Vilu çok güzel bir elbise seçti. Ve seyahat için herşey hazırdı .
Ertesi gün................................
Yolcuktan sonra You -Mixin ayırtığı otele geldiler. Kızlar ve erkekler farklı odalarda kalıyorlardı .Kızlardan önce Vilu kalktı .Üstünü giydi . Otelin bahçesine indi. Arkadaşları ondan önce kalkıp diğer erkeklere birlikte gösterinin yapıldığı alana gittiler.Leon gidip salıncığı kurmalarını istedi ve bundan Vilu nun haberi olması gerekiyordu.Vilu bahçe de oturup gitarını alıp şarkı söylemeye başladı.Arkadan birsi uzandı ve onu öptü. Vilu arkasa dönünnce onun Leon olduğnu anladı.
GÖSTERİ GÜNÜ.......................................................................
Violetta o gün çok heycalıyıdı .Ama bay Leonun karıştırdığı işlerden habersizdi. Kalkınca kızların ikisinin suratına yastık geçirdi.Ve yastık şavaşı yaptılar. Ve Anito kapyı çaldı.
Antio:Kızlar yine çocuk gibi eğleniyor musunuz?
Kızlar:Evt aynen öyle yapıyoruz
Gösteriye Son 5,4.3.2.1 Önce dans ettiler Ondan sonra Leon Vilu ya seranat yaptı biriklte Podemosu söylediler. Leon ve Vilu hani ondan yaptılar :) Çok güzel bir gösteri oldu . Dönüş ayrı bi eğlenceliğiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK (LEON &VİOLETTA)
RomanceMerhaba Ben Violetta sen bana kısaca Vilu diyebilirsin bu hikayede hayatıma tanık olacaksın .. .. şarkı söylemek ve dans etmek benim için çok büyük bir tutku BENİM ADIM VİOLETTA İŞTE BEN Buyum :-).