Vİoletta dün gecenden beri çok yorulmuştu. Dans etti ,şarkı söyledi O sabah bu yüzden çok geç kalktı.Kalktığında yaklaşık saat.13:30 tu ve Pablo dersine çok geç kalmıştı hemen üstü değişti mutfaktan birşeyler çantasına attı. Hemen koştıra koştıra stüdyoyo gitti.O gittiğinde Pablo derse çoktan girmişti
Vilu:Geç kaldım Pablo özür dilerim.
Pablo:Önemli değil ben daha yeni girdim
Pablo:Evet çocuklar bu haftaki ödeviniz herkes final göstesrise grup olarak söylüceğiniz şarkıyı yazmanız .Bu gösteride Vilunun bir solo bölümü ,erkeklerin söyleciği bölüm.Vilu ve Ludminin söyleceği bir bölüm ve en sona söyleceğeniz (grup olarak ) final şarkısı olacak.
Çocuklar:Tm Pablo anladık
Pablo çıktıktan sonra herkes çalışmaya koyuldular ve akşama doğru şarkıyı bitridiler Şarkını adı Esto no puede terminar . Ve şarkıları harika olmuştu dans hocalarına söylediler 2 saate kalmaz korgrfi de bitti. Artık yaptık işleri yarın Pablo göstereceklerdi.Violettayı sabah kalktığında birsi bekliyordu .Leon onu öperek uyandırdı.
Leon:Günaydın prensesim
Vilu:Sanada günaydın aşkım Hey sen beni mi gözetliyordun
Leon:Evt ne var bunda
Vilu :Tamam sen şimdi dışarı çık ben hazırlanıp geliyorum
Leon:Tm sevgilim
Violetta hazırlanır aşağıa inerken Nuestro Camino mırıldanır . Leon bu duyunca o da başlar söylemeye. Yüreye stüdyoyo varılar .Arkadaşları onları bekliyordur.
Maxi:Her şey hazır mı?
Diego:Evt
Ludmi.Hey millet Pablo geliyor Haydi Maxi müziği başlat.
Maxi:Tm
Pablo geldiğinde her şey hazırdır.Şarkıyı söylemeye başlarlar.
Pablo:çocuklar bu kadar güzel bir şarkıyı ne zaman yazdınız?
Vilu:Dün
Pablo:Harikasanız Vilu şarkını yazdınmı
Vilu:Evt
Ders bitmiştir . Herkes dışarı çıkmıştır . Herkes karokeye gitmiştir .Kızlar Veo Veo söylediler ve çok eğlendiler.Vilu geç olmadan eve gitmiştir veyemeğe yetişmiştir.
German:Hoşgeldin kızım
Violetta: Herkese merhaba (10.Bölüm de Final gösterisi ni yazıcam)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK (LEON &VİOLETTA)
RomanceMerhaba Ben Violetta sen bana kısaca Vilu diyebilirsin bu hikayede hayatıma tanık olacaksın .. .. şarkı söylemek ve dans etmek benim için çok büyük bir tutku BENİM ADIM VİOLETTA İŞTE BEN Buyum :-).