1.BOLÜM SORULAR SORULAR

1.6K 36 2
                                    

 Violetta  eve geldiğinde  kafası çok karşıktı.  Hala karokede tanıştığı çoçuğu düşünüyordu.  Birsini kapıyı tıklatığını duydu.

Violetta: Buyrun girin  gelen onun en iyi arkadaşlarından biri francesca kaydı belki onunla  konuşmak içini rahatladırdı.

Violetta:  Fran gel  beni sorulnlardan kurtar .

Fran. Ne oldu hala barda tanıştığın çocuğu düşnüyorsun değil mi?

Violetta:Arkadışım beni  kurtar şu sorulardan aklımda binlerce soru işareti var?

Fran: Ben o çocugu  stüdyoda gördüm .  Kafan çok karışık  belli oluyor.Üzülme ben seni sorulardan kurtarım . Hemen  Camiyi arayal ım birlikte karokeye gidelim . rahatlarsın ....

Fran : Stüdoyda o çoçugu konuşurken duydum sevgilsi yokmuş  ve söylediği bir şarkıyı duydum sesi çok güzel belki de bu gecede karakoededir.

Violetta:Tamam ama şarkı söylemem .

 Fran:alo Cami haydi maxiyi arada bütün grup karokeye gidelim.

Cami : tamam hemen arayorum karokede bulşuruz.

Fran: Babandan izin alalım ve gidelim.

Violetta: Baba arkadaşlarımla karokeye gide bilir miyim? 

Babası :Pekiı kızım    gi t  ama geç kalma .

Violetta:Tm

Karoke gittiğinde Leon şarkı söylüyordü dayanamayıp oda mikrofonu eline aldı birlikte şarkı söylediler.

Ertesi sabah kahvaltıdan sonra stüyoya gitii.Çok dikkatsizdi . Ve günlügünü yerde düşürdü

Leon: Sen o düngece karaokede sarkı söylediğim kızsın.

Violetta: Evet günlüğümü alabilirmiyim lütfen .

Leon: A aa evet işete günlüğün

Vilu: Teşekkür ederim şarkı sözümü alabilir miyim lütfen

Leon: Bitirdikten son benimle söylermisin

Vilu: Neden olmasın.

Fran:Evet neler oldu anlat bakalım.

Vilu: Günlüğümü düşürdüm bana geri verdi yok bişey.

Fran: Vilu beni kandırmaya uğurşama  ne konuştuğunuz duydum. galiba sana aşık oldu.

Vilu:Fran  gizlice bizi mi dinliyordun.

Fran . Elimde de ğil ki

İLK  GÖRÜŞTE AŞK (LEON &VİOLETTA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin