Omlouvám se za chyby, je jich tam asi hodně, ale já je pak opravím...
Seděla jsem u stolu a popíjela svojí kávu. Sedím tu už od včerejší noci a nemlžu usnout. Tak moc bych si chtěla lehnout a zavřít oči akonečně spát v klidu, ale nejde to... dneska opravdu ne.
Uslyšela jsem kroky, zdvyhla jsem hlavu a uviděla Biebera, který se na mě koukal poněkud zláštně. "Co je?!" vyprskla jsem a napila se ze své kávy.
"Vypadáš jako zombií." zasmál se a já to nevydržela, hrníčkem jsem bochla tak že se kafe vylylo všude okolo a židle spadla díky mému rychlému pohybu, když jsem se postavila.
"Co ti pořád tak vadí? Že vypadám jako zombií nebo že nejsem jako ona!" vakřikla jsem příliš nahlas, jeho tvář se skřívila do divné grimasy, byla ponkud k smíchu, ale v tuhle situaci jsem si to nemohla dovolit.
"C-cože? Nějak jsem tě nepochopil Amando." zasmál se a ukousnul si ze svého chleba.
Zakroutila jsem hlavou a ironicky se usmála. "Vážně Bieber? Budeš si semnou zahrávat? Nezapomeň ty jsi ten problém, ale já můžu způsobit ještě větší." mrkla jsem na něho a odešla rychlím krokem do mého pokoje. Sundala jsem ze sebe pyžamo a oblíkla se.
Když jsem byla jenom se spodním prádle dveře od mého pokoje se otevřeli.
"Do píči." zamrmlal
"Co je Bieber?!" otočila jsem se na něho, kousal si spodní ret a ruce měl zatnuté v pěsti. Musela jsem se začít smát nad jeho výrazem.
"Něco k smíchu?" nadzvedl obočí a usmál se
"No jo... ale ty to nebudeš." zalhala jsem mu a oblíkla si tílko. "Takže co potřebuješ že jsi sem takhle vpadl bez klepání a upozornění na sebe?" zeptala jsem se ho mezitím co jsem si oblíkala kraťasy.
"No... nevím co jsi tím myslela.. tam dole u snídaně." řekl a poškrábal se na zátylku.
"Myslím to že pokud nebudeš u dalšího soudu spolupracovat... chcípneš, sám, bez přátel.... prostě budeš samotář." pokrčila jsem rameny a vzala do ruky svůj kartáč, prošla jsem okolo něho, ale jeho ruka se ocitla na mé paži za kterou si mě přitáhl k sobě a následně mě přitlačil na dveře.
"Tak poslouchej ty malá děvko, nebudeš mi říkat co mám a nemám dělat jasný? Možná jsi neviná a sexy tvářička, ale tvoje hlava by mohla být dole za pár sekund." vyhrožoval mi, nadechla jsem se.
"Neudělal by jsi to." vydechla jsem a zakousla se do rtu.
"Proč myslíš?" nadzvedl obočí a usmál se. Měla jsem chuť ho kopnout do koulí a jít bez problémů dál do koupelny, ale to je na mě moc složité.
"Protože já jsem ta která ti pomůže z vězení." usmála jsem se a jeho stisk povolil. "Kurva." zasmál se a já se na něho necháavě koukala "Každá druhá by se mě už bála a dělala by to co bych řekl, ale ty se nebojíš, proč?"
"Nemám důvod se bát magorů jako ty." pokrčila jsem rameny a odstrčila ho od sebe. Vítězně jsem se na něho podívala a konečně došla do koupelny. Postavila jsem se před veliké zrcadlo a začala si pročesávat vlasy, které byly během chvilky hebké a rovné. Gumičkou jsem si vlay dala do drdolu a usmála se na svůj odraz vzrcadle.
"Sluší ti to." uslyšela jsem vedle sebe jeho hlas.
"Děkuju." odpověděla jsem jednoduše a opláchla si obličej, který jsem si následně vysušila ručníkem. Otočila jsem se na Justina a usmála se.
"Jdeme pracovat."
"C-cože? Pracovat? J-jak pracovat?" vyhrkl a já se zasmála. Rukou jsem mávla na znak aby šel zamnou což taky udělal, došla jsem na zahradu a nasála ten ranní čerství vzduch. Podívala jsem se na Justina, který byl poněkud mimo.
"Jsi v pořádku?"
"A-ano, ti budeme pracovat tady?" ukázal na velkou zahradu před sebou, pouze jsem přikývla a slyšela jeho povzdechnutí.
"Nemusíš, jestli nechceš. doma mám ně-" "Ne, to je v pořádku, jenom s mámou jsem taky pracoval na zahradě, nevím co bych za to dal, kdybych tu s ní mohl být znova." pokrčil rameny a usmál se na mě. "Třeba tu jedou s ní budeš, neříkám že třeba tady na mojí zharadě, ale nikde jinde." položila jsem ruku na jeho rameno a povzdubivě se usmála, úsměv mi opětoval a podíval se do mých očí.
"Kde začneme?" zeptal se a sundal si tričko, které odhodil na stranu, prohlédla jsem si jeho tělo, každý jeho sval se napnul při nějakém pohybu.
"Asi tamhle." ukázala jsem na modrý strom štěstí, jenom přikývl a došel tam. Nevím proč, ale stála jsem pořád na místě a pozorovala ho. Lupatu chytil pevně, a začal se záhanů vyndavat starou kůru. Jeho svaly se napnuly a já myslela že si rozkoušu ret. Potřásla jsem hlavou a šla na druhý konec zahrady kde byla kůra nová a čerstvá. Po každé, když jsem měla tu možnost, jsem se podívala na jeho dokonalou postavu + jeho dokonale vypracované tělo.
Po dlouhé práci, na sluníčku nám tekl pot po čele a tvářích. Svoje tričko jsem si vyhrnula a otočila se na Justina. Jeho tělo se lesklo od potu. Byl sexy.
"Dáme si pauzu ne?!" zakřičela jsem aby mě slyšel. Jeho tělo se otočilo a pouze přikývl. S úsměvem na rtech jsem se dostala do kuchyně a do skleničky nám natočila čistou studenou vodu.
Otočila jsem se když v tom jse do někoho narazila, zasmála jsem se a podala mu sklenici vody. Pozorovala jsem jeho tvář ... hlavně rty.
Ale víte co bylo divné...... chtěla jsem ho moc tak moc políbit.....