1. VESTEA

905 16 2
                                    

Era o dimineata minunata. Ma ridic din pat imi fac rutina de dimineata si merg in bucatarie sa-mi fac un bol cu cereale dupa ceva timp coboara si mama sa-si faca o cafea,dupa ea pleca in living,iar eu raman in bucatarie sa-mi mananc cerealele. Am terminat de mancat cerealele si ma pregateam sa urc in camera cand aud ca ma striga mama.

Convorbire cu mama:
Mama: Trebuie sa-ti spun ceva important.
Eu: Spune-mi,sunt foarte curioasa.
Mama: Deci,am decis sa ne mutam inapoi in Romania.
Eu: Ăăăă,yeyyyyyy

Nici nu am mai stat pe ganduri si am plecat in camera mea sa le dau un e-mail prietenelor mele cele mai bune.

Convorbire cu fetele:
Eu: Sall fetele,ce faceti? Trebuie sa va spun ceva super important...
Delia1: Vai,vai spune... Mor de curiozitate!
Delia2: Spune,spune!
A da,am uitat sa precizez ca am doua prietene pe nume Delia stiu e o mare concidenta dar mna...
Eu: Umm,pai... Ma mut inapoi in Romania!
Delia1: Poftim? Nu ne minti nu?
Delia2: Nu mai am cuvinte,doar sper sa nu fie o gluma proasta.
Eu: Nu ma,chiar spun adevarul. Acum 10 min mi-a spus si mie mama,am inlemnit cand am auzit.
Delia1&Delia2: Yeyyyyyy
Eu: Va las merg sa.mi pregatesc lucrurile ca maine dupa-amiaza plec de aici... Puppp
Delia1: Ok,puppp,paa
Delia2: Bine,paaa,pupp

Se facuse seara. Eu mi-am terminat de facut bagajul si ma plictiseam asa ca am decis sa ma uit la un film bun,pana ma i-a somnul.

Heiii,sper sa va placa cartea este prima carte pe care o fac,nu stiu daca o sa.mi iese,dar eu incerc... Scuzati.mi greselile gramaticale💕

Relatie secreta cu Gami OS❤🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum