Era ora 11:15,m.am ridicat din pat m.am uitat la fete,iar ele inca sforai.au. Mi.am facut rutina de dimineata si am zburat direct in bucatarie,dupa 10 min s.a trezit si Delia1,iar dupa o ora s.a trezit si Delia2... Eu am terminat de facut clatitele si ne.am pus la masa.
Convorbire cu fetele:
Eu: Cum au fost?
Delia1: Super bune!
Delia2: Misto rau!
Eu: Ma bucur mult ca v.au placut.Fetele au plecat fiecare la casa ei sa se imbrace si sa iesim afara,insa Delia2 a spus ca nu poate sa iese cu noi astazi.
M.am dus in dulap sa.mi aleg niste haine ca sa ma imbrac aproape la fel ca Delia1.
Exact asa ne.am imbracat:
Eu am terminat sa.mi fac parul si sa ma imbarc asa ca am decis sa merg la Delia1 sa o astept,dupa ce a terminat si ea am iesit afara si ne.am luat o inghetata si am inceput sa ne plimbam. Pe la ora 17:30 am decis sa venim sa stam in fata la mine,iar la blocul din fata erau niste baieti.Convorbire cu Delia1:
Delia1: Fata uite ce frumos e Gami
Eu: Umm,cine.i Gami?
Delia1: Poftim? Tu nu.l stii pe Gami OS?
Eu: Nupi
Delia1: Ok,hai sa.ti povestesc totul despre el.Si mi.a spus absolut totul despre el,eu nu stiam cine e el,deoarece el se mutase acolo dupa ce am plecat eu in Spania si nu mi.a spus nimeni nimic despre el.
Pe la 21:00 am intrat si noi in casa,iar baietii au intrat in casa pe la 21:15. Chiar ma plictiseam asa ca m.am bagat la un CS:GO dupa o ora de jucat CS:GO ma durea capul asa ca am iesit putin sa ma uit pe geam si ghici ce? Si Gami era pe geam si stateam la acelasi etaj doar ca in blocuri diferite.Dupa 2 min s.a uitat la mine si mi.a facut cu ochiul,iar eu i.am zambit,dupa am inchis geamul si am tras draperia.
Constiinta mea:
Nu o sa.i spui nimic Deliei1 deoarece ei ii place de Gami si nu vrei sa o faci sa sufere.M.am dus in bucatarie mi.am facut popcorn si am inceput sa ma uit la toate vlogurile lui Gami...
Umm,nu prea mai am idei dar mna Sper sa va placa si acest capitol,scuzati.mi greselile❤
CITEȘTI
Relatie secreta cu Gami OS❤🔥
RomanceSall lume,in aceasta carte v.a fii vorba despre vloggeri in general,dar si despre multe alte chestii... Sper sa.mi iese carte cum imi doresc si sa va placa ?Am uitat sa precizez ca aceasta carte este pentru Gami OS(Andrei Gavril)❤