5. GAMI A VENIT LA NOI😊

681 22 14
                                    

Era ora 05:00 si eu inca ma uitam la vlogurile lui Gami. La 06:15 am terminat insfarsit toate vlogurile asa ca m.am culcat.

Aud ca.mi suna telul,nu raspun ca imi era lene sa ma intind pana la el. Dupa 30 de min de incercari de dormit,m.am trezit sa vad cine ma sunase... Erau 15 apeluri nepreluate,5 de la Delia 2,iar 10 de la Delia1. Le sun eu inapoi.

Convorbire telefonica:
Eu: Ce plm vreti ma?
Delia1: Ce ai tu?
Delia2: Ce patiși fatha?
Eu: M.am culcat la 06:30, si ceasu' e debea 2:30.
Delia1&Delia2: Dc?
Eu: Am stat sa ma uit la toate vlogurile lui Gami...

Dupa o ora de vb la tel cu fetele am decis ca la 4 sa ne vedem toate la mine .
Se facuse 4:00,iar fetele au venit la mine sa ma i.a. Am decis sa mergem la cinema,iar apoi sa mai stam in fata la mine... Am terminat filmul la cinema,dupa ne.am dus la un magazin sa ne luam ceva de rontait si ceva de baut...

In fata blocului,iar dam de Gami si prietenii lui... Eu si Gami ne uitam unul la altul,iar Delia1 si ea se uita la Gami. Eu imi cumparasem o sticla de Timbarc si nu reuseam sa o desfac,iar Gami a vzt si a venit la mine m.a intrebat cum ma cheama si dupa mi.a luat sticla din mana si mi.a desfacut.o,eu i.am multumit,iar dupa ei au plecat din fata...

Delia1 se suparase putin,dar eu i.am explica ca nu s.a intamplat nimic ca sa se supere. Am mai stat 2 ore si am plecat si noi in casa...

Sper sa va placa si acest capitol,scuzati.mi greselile. Cand v.a incepe scoala nu cred ca voi mai posta in fiecare zi,dar cartea tot o voi termina❤💋

Relatie secreta cu Gami OS❤🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum