Ráno som sa zobudila vedľa mojich milovaných slniečok.Stale mám informáciu že Alex neprestal s mafiou.To ,že ma odhalil mi nevadí lebo povedal ,že to nepovie.Chybaju mi všetci a najmä Alex.
"Mami?"ozvú sa obidvaja naraz a ja sa k nim otočím a pobozkam na čelá.
"Vieš my ťa ľúbime"povie tu najkrajšiu vetu ,ktorú by rada počula každá mamička.
"Čo keby sme išli do parku?"spýtala som sa ich s úsmevom a oni hneď vyskočili na nohy.Ja som sa musela zasmiať lebo takýchto roztopasenych som nevidela.
"Dobré ale prve sa oblečte a najeme sa"ihneď vybehli z izby a ja som sa dávala pomaly dokopy.Urobila lievance a položila ich pred nich.Obidvaja všetko zjedli a mohli sme vyraziť.
"Choďte sa hrať a hlavne nechoďte ďaleko!"poviem prísne a Obidvaja prikývnu.Dokym sa hrali ja som sa zarozpravala s dajakym dievčaťom.
Alex
Ráno som vstal a chalani ešte spali.Nevedel som čo mám robiť tak som sa obul a vyšiel von.Moj smer bola park.Premyslal som nad Oliviou ,prečo som bol k nej taky.Keby som jej nestrelil by tu zostala.Hadam je šťastná s iným keď ma deti.
V parku boli samé deti.Predstavoval som si to tak z Oliviou.Okolo mňa sa naháňali a ja som sa na nich z chuti usmial.Predomnou sa zjavili chlapec a dievča .Dievča mala oči ako ja a chlapec ako Olívia .Ako mi chyba.
"Pane? Neviete kde je naša mamička?Viete my sme sa rozbehlo a nevieme ísť späť"povie chlapec a ja sa naň usmejem.
"Ako sa volate ? Ja Alex"poviem a zoberiem si ich za rúčky.
"No ja Alex a moja sestrička Francesca"povie malý Alex a ja sa usmejem.
"Priezviská?"spýtam sa .
"Thompson"povedal a mňa zamrazil.Su to naozaj jej?
"A otecko?"spýtam sa ich a snažím sa na to nemyslieť
.
"No on s nami nebýva.Este sme ho nevideli ,ale mamina hovorila ,že sa volá už som zabudol,a urobil jednu chybu a preto odišla.Ona vtedy nevedela ,že je tehotná a bývali sme v Španielsku.
Ale miluje ho stále.Aj ja chcem ,keď budem veľký byt taký ako môj otec .Mama vravila ,že bol krásny,milý..."
Ona ma spomenula."Aha tam je mamička"obidvaja sa rozbehnú
Olivia
Hľadala som už pol hodinu tých mojich dvoch.Neviem ,kde sú.Zrazu som ich videla bežať a za nimi stál on .Alex.Nie dúfam ,že nič nevravili.
"Kde ste boli moje zlatíčka"poviem a dám každému pusu na čelo.
"Ďakujem že ste im pomohol nájsť ma .Bála som sa o nich"poďakovala som sa a snažila sa tváriť ,že ho nepoznám.
"Zamalo máte zlaté deti a meno?"opýtal sa a ja som rozmýšľala.
"Olívia"nakoniec vydýchla.
"Ja Alex a aká?"spýtal sa .
"Kráľovská"tentokrát som vymyslela si.
"Ale Val poznám ťa .Nerob sa a povedz svojmu priateľovi ,že máte krásne deti."povie mi a chystá sa odísť.
"Tie deti sú tvoje"poviem a on zastaví.
"Neverím ti ani slovo."povie a ja zostanem prikovana.
Nová časť je skôr.Chcela som to uverejniť v Pondelok ale dalo sa mi niečo do toho a nemala by som čas na to.
Prepáčte za chyby