13

1.6K 81 0
                                    

Obliekla som si šaty ,ktoré siahali do polky stehien.Upravila sa a na seba som dala minimum make upu.
Pobozkala obidve moje deti a pozdravila Kláru.Maju prísť pre mňa chalani.Su takí milí ,nechcú aby som si míňala peniaze na taxi.

"Čaute"pozdravím ich hneď ako vojdem do auta.Vsetci sme v naladičke.Mne ju zlepšili moji krpci a oni asi to ,že idem s nimi po dlhom čase do baru.Zastavili sme pred známym barom ,kde sme spolu chodievali ešte pred mojím odchodom.

"Čo si dáte?"sadli sme si na naše staré miesta a hneď sa nás spýtala čašníčka.Chalani nevedeli spustiť z nej oči ,lebo mala dosť veľký výstrih.Jediny Alex sa na ňu nedival ,ale naopak sa díval na mňa.
Doniesla naše drinky a ja som dala na ex .Lukea som potiahla za rukáv a on nechápal čo sa deje.Vytiahla som ho na parket a začala s ním tancovať.

Nebol to len tanec preniesol sa do niečoho vášnivého.Nechcela som zase ,aby som s ním skončila v posteli.
Všimla som si pri našom stole nejaké postavy.Pustila som Lukeovi ruku a pohla sa smerom k nim.Zastala som pred nimi a oni sa akurát otočili.

"Sebastian?"spýtam sa prekvapene a vedľa neho stoja Lukáš , Jano a Marek.
On sa otočí ku mne a jeho oči zraze zmäknú.Objime a ja nechápem čo sa tu deje.

"Čo sa tu deje ? Odkiaľ sa s nimi poznas?"spýtam sa ho a on sa otočí na nich.Alex sa postaví a ujme sa rozprávania

"Tak ty to nevieš?"zasmeje sa Alex a ja pokyvne hlavou a Sebastián rýchlo dá na neho pohľad.Obidvoch sledujem a Alex sa nadýchne.

"Túto Sebastian a jeho partia sú tiež mafiáni ,ktorí sa chcú od nás odpojiť ,aby sa pripojili k nepriateľom"povie .

"Takže ty si ich informoval? A do toho klamal?"pozrie sa mi do očí.Do mojich očí sa začnú dávať slzy.

"Ty jeden sebecký debil hnusný.Ako si to mohol? Ako?"začnem mu búchať do hrude a ja posledné slová šepkam a rozplačem sa.Na sebe pocitim ruku a vidím Alexa ako ma vezme do objatia.
"Ššš"začne ma upokojovať a ja mu to objatie opätujem.

"Ako?"spýtam sa a pozriem na neho posledný krát .Alex ma totiž ťahá preč.

Vytrhnem sa zo zovretia Alexa a rozbehne sa za Sebastianom.Vo mne sa našla taka zúrivosť ,že za mnou začal behať aj Alex.Krical na mňa cez celý klub ,ale som ho nepočúvala.

"Tu máš"strieľala som mu facky a on sa nechal.Nakoniec ma od neho odtiahnul Lukáš a jeho zovretie ma strašne bolelo.

"Au"zasepkam a on ma aj tak nepustí
Kopnem ho a on sa skrci od bolestí.
Zobrala som Alexa za ruku a ťahala ho do auta.

"Toč to k tebe"poviem a on iba prikývne.Zmeni smer ,lebo bol na ceste k môjmu domu.Zastavi pred ich domom a ja vyjdem z auta ako strela a vojdem dnu.Hned po mne vojdem Alex a ja kráčam smerom k jeho izbe.
On pokracuje za mnou.

"Toto je moja-"ja ho prerušim .Nemám čas na jeho rozprávanie ,chcem hneď tu jeho.

"Už môžeš držať tu hubu?"on prikývne.

"Pojeb ma čo najlepšie ako vieš"poviem rozhodnuto a Alex prikývne.

Toto si chcem užiť.

Deti mafiánov✓Where stories live. Discover now