F1: B E S T O F P A L I K

473 26 2
                                    


Nem tudom, hogy közületek van-e olyan aki Palik László kommentorkodása idején nézte-e az F1-et. Ő egy hatalmas figura volt annak idején és így tőle hoztam egy csokornyi szösszenetet. (Nem én gyűjtöttem össze őket).

Jó szórakozást hozzá, szerintem imádni fogjátok! 😊
___________________________________

- Ha a Mercedes lennék, elkezdenék gondolkodni a babakocsigyártáson.

- Nem egy bonyolult pálya egyébként az A1 Ring amióta átépítették: van rajta 9 kanyar, és azokat egyenesek kötik össze.

- Coulthard a 8. helyrõl nagyon sokat tud segíteni az 1. helyen álló Raikkönen-nek. Tud neki integetni, szívecskéket rajzolni a levegõbe, rádión üzeneteket küldözgetni.

- Verstappen a sisakja alatt betegre röhögi magát.
- Itt jön a hármas boly: Button, Coulthard, Trulli, Heidfeld és Massa!

- Azzal a gnóm teherautóval menjél már elõlem! (Michael Schumacher gondolja Verstappen-rõl)

- Juan Pablo Montoya agresszivitási küszöbindexe a vezetői vizsgán nem tenné alkalmassá a közúti forgalomban való közlekedésre.

- Schumahernek áll a zászló...

- Barrichello úgy megy, mint akit a biztosító társasága figyelmeztetett, hogy nincs több betétlapja, amit kioszthat.

- Parkolóórába való pénzbedobás is beleférne ebbe az idõbe.

- Ha Mickey Egeres zászlóval hadonásznának, az se zavarná őket.

- Lekörözöl anélkül, hogy a frászt kapnád?? (Ralf Schumacher gondolatai)

- Alonso most veszi észre, hogy buli van.

- Ne most menjenek ki kávét főzni!

- Barrichello nem valami idegbetegmódon rángatja a kormányt, épphogy ki nem könyököl.

- Mától az is szabály, hogy aki szerdán sárga csíkos sapkát visel, az kap egy Bambit.

- Valami azzal a Ferrarival valami. Vagy valamiféle.

- És ő most siet, mert Ralf Schumacher látótávolságon van már neki belül.

- Itt egy élõlényt végzett ki a fedélzeti kamera.

- Nocak, nocak. - Itt jön Alonso. Mit jön? Rohan. Mindig az az érzésem, hogy siet.

- Annyi az esélye, mint sánta bagolynak az erdőtűzben.

- Sato, mint probléma, elhárult az őt követő mezőny mögött.

- Montoya hanyatt esett a kerékcserék következtében.

- Schumacher megint el kezdte ütni-vágni a Ferrarit.

- Na ez most megint megkavarja a sóskát!

- Ralf Schumacher helyezése mínusz tízzel szorzódik.

- Nézzük szamuráj Satot!

- 181 ezredmásodperc!! Gyula, üsd a gépet!!!

- Michael Schumacher és Montoya között még bármi lehet.

- Szegény kis Alonsot nagyon megviselte! Integetett is Firman-nek, hogy Cicavirág, eresszél már el!

- A pálya környéke tele van ipari kamionokkal...izé, kamerákkal.

- Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de már ott van.

- Ha Montoya tartja ezt a tempót, talán holnap délután utoléri Michael Schumachert.

FORMULA 1Where stories live. Discover now