💬F1 S E A S O N 2017-ARANYKÖPÉSEK🗨

369 23 19
                                    

Sziasztok!

Ismét eltelt egy szezon. Milyen hihetetlen nem igaz? Még csak most kezdődött a szezon, 20 futammal ezelőtt, most meg már vége is. Megannyi szép emlékkel gazdagodtunk, amit egy másik posztban év értékelőként hozok majd nektek. De előtte lássuk csak milyen gyöngyszemeket gyűjtöttem össze az idei szezonban.

Jó szórakozást és nosztalgiázást!😊

---------------------------------------------------------

"- Kicsit olyan, mint a ruhaakasztó fogas"-Szújó Zoli:Ausztrál Nagydíj 1. szabadedzés, a T-szárnyakról.

"-Na itt van ez a ruhafogas, tökéletesen látszik"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj 1. szabadedzés

"-Annak idején Pastor Maldonado csinált ilyeneket, hogy tekergette a gombokat és letért az útról.
-És összetörte az autót."- Szújó Zoli és Wéber Gábor: Ausztrál Nagydíj 1. szabadedzés, amikor Ricciardo kicsit rosszul vette be a kanyart.

"-Csóválja a farkát a cápa, vagy az uszonyát"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj 1. szabadedzés, a cápa uszony és a T-szárnyak berezonálásáról.

"-Perez tényleg nagyon pink lett"-Szújó Zoli:Ausztrál Nagydíj 1.szabadedzés.

"-Úgy tűnik a McLarent feljebb tekerték, mert még működik"-Wéber Gábor: Ausztrál Nagydíj 1.szabadedzés.

"-Átment fűnyíró módba Romain Grosjean"-Szújó Zoli:Ausztrál Nagydíj 1.szabadedzés, Grosjean fékproblémái...

"-Ha valaki állandóan így közlekedik, akkor lesz dádá, vagy egy kis fejmosás"-Wéber Gábor:Ausztrál Nagydíj 1.szabadedzés.

"-Szépen dolgoztak a williamses szerelők, este jár nekik egy jópofa ausztrál sör"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj időmérő Q1, amikor a williamses szerelőknek sikerült időben összerakni Stroll autóját.

"-Szépen sorba ültek, mint a verebek"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj időmérő Q1.

"-Ezt Felipe Massa szokta mutogatni, de Ricciardo-s volt a mosoly"-Szújó Zoli:Ausztrál Nagydíj időmérő Q2.

"-Grosjean-nal kész érzelmi hullámvasutazás még egy időmérő is"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj Q2, amikor Grosjean érzelmesen mindent beleadott Q2-es nyolcadik helyért.

"-Mint egy kisgyerek karácsony előtt a kirakatot bámulva, ezt is szeretném, ezt is szeretném"-Wéber Gábor: Ausztrál Nagydíj időmérő, amikor Seb viccesen megnézegette magának az autókat és Mercedest még meg is érintette :D

"-Vettel megint az autókat nézi"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj.

"-Ha már meglátott egy rajtkockát előtte, akkor azt értelem szerűen elfoglalta Nico Hülkenberg"- Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj.

"-Nico Hülkenberg gyorsabb a Hondánál, bár most minden gyorsabb a Hondánál"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj.

"-Nico Hülkenberg gyorsabb a Hondánál, bár most minden gyorsabb  a Hondánál"-Szújó Zoli: Ausztrál Nagydíj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FORMULA 1Where stories live. Discover now