Lights, Camera, Action

330 34 1
                                    

"Käännä päätä pikkasen vasemmalle." Kuvaaja sanoi. Käänsin päätäni vasemmalle ja katsoin kameraan hymyillen pienesti. "Jimin! Pidetään pieni tauko." Ääni sanoi studion oven suunnalta. Käänsin katseeni ovelle ja huomasin isäni. Nyökkäsin hänelle ja kävelin hänen luokseen. "Sun kuvat on ollu tänään upeita." Isäni sanoi minulle hymyillen. "Ai vaan tänään?" Kysyin naurahtaen. Isäni naurahti ja taputti minua olalle. "Kuvasi on aina upeita. Olet tähti!" Hymyilin isälleni ja poistuin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteeni rennompiin tauon ajaksi. Päätin tarkastaa puhelimeni ja huomasin kasan viestejä. Viestit olivat tulleet parhaalta kaveriltani Min Yoongilta. Naurahdin itsekseni ja päätin soittaa hänelle.

*

"Jimin!!" Hän huudahti puhelimeen. "Hey, wow jätkä rauhotu. Luin sun viestis kyl Älä huoli." Sanoin nauraen. "Iha pirun cool, jätkä on päässy niinku etusivulle Korean ostetuimpaan lehteen. Komee kuva btw." Yoongi sanoi. "Hah, kiitos. Mitä sul on ny? Mul ois puolitoista tuntia aikaa." Sanoin ja laitoin puhelimen kaijuttimelle vaihtaakseni samalla vaatteet. "Hmm, ei mul just mitään erikoist oo." Hän kertoi. Äänähdin vastaukseksi ja otin puhelimen taas käteeni puettua vaatteeni. Poistuin pukuhuoneesta. "No haluisiks lähtee lounaalle? Vai ooks jo syönyt?" Kysyin. "En oo syöny vielä. Itseasiassa mun piti kysyy just samaa." Yoongi sanoi naurahtaen. "Ehkä voitais kutsua Tae messii? Veikkaan et sekää ei oo syöny vielä." Hän ehdotti. Vastaisin hänelle myönteisesti ja sovimme tapaamispaikan. Poistuin sitten rakennuksesta hupparinhuppu päässäni, maski naamalla ja aurinkolasit silmilläni.

*

Saavuin pian tapaamispaikallemme. Huomasin myös Taen jo tulleen. Pääsin heidän kohdalleen ja laskin maskin pois suuni edestä. "Mitäs kyyhkyläiset?" Kysyin virnistäen. Molemmat naurahtivat. "No Joo.. mites sun rakkauselämäs menee?" Tae kysyi. "Te tiiätte mitä mieltä mun isä siitä on jos seurustelisin, mut ei kyl toisaalt oo tullut ees vastaan ketää mielenkiintoista." Vastasin ja lähdin kävelemään eteenpäin kohti lounas paikkaa. Molemmat seurasivat perässäni. "Mut hei Jimin, mä uskon et jos löydät oikeesti jonkun ketä rakastat ni isäs varmasti hyväksyis sen. Eikä se hidastais sun uraa millään tavalla." Yoongi sanoi lempeästi ja taputti päätäni. Hymähdin vain ja astuin sisälle rakennukseen jossa söisimme.

*

Olimme olleet ruokailemassa jo hetken. Pian päätin avata suuni. "Mä oon miettiny jos ottaisin lomaa näist mallin hommista.." Sanoin ja katsoin Yoongia ja Taea. Molemmat lopettivat syömisen ja tuijottivat minua hämillään. "Mitä? Miksi? Sähä rakastat kameran edessä olemista, Eiks ni?" Yoongi kysyi. Käänsin katseeni muualle ja äänähdin. "No joo niin rakastan, mut oon tehny tätä jo monii vuosii ilman kunnon tauokoja. Muutenkin en muista millaista ois olla vaa normaali kansalainen.." Sanoin ja vedin syvään henkeä.
"Jimin ei! En voi sallia sitä sinulta, kiellän sen!" Kuulin äänen takaani ja käänsin katseeni äänen suuntaan.

Words: 407

Sup~
Kiitos kun luit ekan luvun Modelii. Toivon suuresti, että tykkäsit!

~Milo

Model {JiKook}Where stories live. Discover now