Амьдрал үргэлж ийм гайхалтай байх болов уу
Үгээр хэлэхийн арга үгүй тийм содон зүйл , зөвхөн намайг инээмсэглүүлж зүрх минь маш хурдан дэлбрэх мэт цохилно. Одоо л миний сэтгэл уужирч байх шиг хэн нэгнээс биш өөрөөс минь шалтгаалах амьдрал бий болгосондоо баярлаж байна.S.M энтртаймэнт миний мөрөөдөл болон миний амьд бурханы хүслийг бийлүүлсэн газар .
Яг одоо бид sm рүү хувиарт ажилаа дуусгахаар явж байна . Өглөө эрт байгаа ч хүмүүсийн инээлдэн ярих шувуудын жиргээ бороо орсны дараах үнэр үнэхээр сайхан. Sm дээр ирхэд фэнүүд маань гандан буурахгүй зогсож байна. Ядарч байгаа байхдаа .
Менежер ах бидэнд тэдэнтэй юм дуугарч болохгүй гэж хэлсэн . Бид яг буух болход хамгаалагчид тэднийг жагсаан зогсооно
Чонсу убба
Мёони нүүна
Юнилаа гэх зэрэг бас энэ дээр хөөрхөн хөөрхөн хайрын үгс нэмнэ. Энэ л хэзээч хэн нэгэнд үгээр болон үзгээр бичиж үзүүлж боломгүй зүйл .
Би тэднийг хараад шууд инээлээ тэдэнтэй бөхийн мэндэлж амныхаа хайрцгаар баярлалаа хайртай шүү гэж хэлнэ .
Sm д орж ирвүү үгүй энд тэнд сонсогдох чанга дуу инээд гээд л хүмүүс ярилцах яриа . Энэ газар бол маш бяцхан хот бас өнөр өтгөн гэр бүл .
Бид явсаар өөрсдийн өрөөнд орж ирлээ. Харин мэнежир ах бидэнд хувиарийг минь хэллэ.
10:30 аас mini albumийн зураг авалттай . 13:00 Мин юнгитэй хийх ярилцалга . 15:00аас бэлтгэлтэй тэгээд явж хүссэн зүйлээ хийж болно
Гэхэд л нүд сэргээд ирлээ
-За одоо явж бэлтгэлээ хий нүүрээ будуулЗохиолчийн танилцуулга
- Starlight гэх хамтлаг нь 3 эрэгтэй 2 эмэгтэйгээс тогтох холимог хамтлаг
1 - Пак Чонсу нас 25 гол хоолой ахлагч
2 - Макс ли 23 макнэ рэппэр, бүжигчин
3 - Сүн Мансүг 26 бүжигчин гол хоолой
4 И Мёони 24 бүжигчин хоолой
5 -- Мин Юнил 24 Нүүр царай рэппэр вокал бүжигчин~~~~Төгсөв~~~~~
Манай album ийн утга нь өөрийн хайрлаж байгаа хүнгүй гээр амьсгалж чадахгүй болох ямар байдагийг үзүүлж байгаа нэр нь хүртэл Чи миний агаар гэдэг гэхдээ гоё үгтэй бас бүжигтэй
Стар лаят бид бусад сонбэ нартай нээх танил бишш . Яагаад гэвэл энэ хамтлаг бусдад ч мэдэгдэлгүйгээр гарч ирсэн хамтлаг болохоор тэр байх. Би айдаг сонбэ нар бидэнд дургүй байвал яах вэ бүүр нэг нүдээрээ ч харахгүй бол яах вэ гэж .
бид дууслаа тиймээ одоо юнгитэй ярилцалганд орно биднээс юу асуух бол .
Гэхдээ манай тэнэг тэр бүхэнд юу гэж хариулах бол.Сорри би анх удаа бичэж байгаа шүү алдаа дутагдал их байгааг мэднэ . Бас миний энэ өгүүлэгийг уншиж байгаад баярлалааа.
Дэна [^•^]
YOU ARE READING
Би Мин Юнгигийн Үеэл
Short StoryБи тэрнийг багаасаал загинаж зодож өссөн харин тэр шилдэг залуу болж би ч бас idol болчихлоо . Тэр яг л хүүхэд шиг тэр миний өвөө гэхдээ бусдад өөр өвөө