"Ik Euh.. Heb zegmaar.. Soort van een.. Vriendje..." Zeg ik en Louis blijft me met open mond aan kijken.
(nog even een reminder van hoe Zach eruit ziet)
(BTW ik heb de naam Dean nu in Zach verandert. Niet dat jullie nu in de verwarring raken xx)
~POV Lynn
"OMG! JE HEBT EEN VR..-!" Roept hij, maar ik hou m'n hand voor zijn mond.
"LOU! SHUT!" Zeg ik tegen hem.
"Sorry, maar dit is zo leuk!" Zegt hij.
"Thnx." Zeg ik lachend.
"Maar.. Hoe heet hij? Hoe ziet hij er uit? Hoe oud is hij? Welke kleur ogen heeft hij? Is hij aardig voor je? Euh.. Euh.." Zegt Louis snel achter elkaar.
"Haha OMG, dat zijn veel vragen. Euh.. 1. Zach 2. Heel knap, 3. Hij is één jaar ouder dan dat ik ben, 4.hij heeft bruine ogen & 5. Ja hij is heel aardig ." Zeg ik. Hij staat in de media
"Jeeeejj!" Zegt hij handklappend.
"Maar niks zeggen hè?" Zeg ik.
"okee." Zegt hij.
Na een tijdje besluiten we om met z'n allen een film te gaan kijken.
Ik plof op de bank naast Harry & Niall."hé. Kom je niet naast mij zitten?" Vraagt Liam.
"Sorry." Zeg ik lachend en ga nu tussen Niall & Liam in zitten.
"Dussss.. Welke film gaan we kijken?" Vraagt Louis.
"Conjuring!" Roept Niall.
"Nee! Daar worden meiden bang van." Zegt Louis grijnzend.
Whaaaat?
"Oké. A: Belediging, B: Ik niet!" Protesteer ik.
"Jaja, We zien vanzelf wel." Zegt Louis weer grijnzend.
"Haal die grijns van je face af!" Zeg ik en probeer hem een duw te geven, maar dat ging niet helemaal lekker.
Ik zucht.
"Haha, lukt je lekker niet." Zegt hij lachend.
"Nee klopt. Je bent gewoon te dik voor de wereld." Zeg ik droog en ga achterover tegen de bank leunen.
"Whaha. I.. Ik kan n.. Niet meer." Zegt Niall terwijl hij lachend op de grond ligt. Ondertussen zijn de rest zich ook al helemaal kapot aan 't lachen. Alleen Louis zit er een beetje zielig bij.
"Ahww. Is Lou Bear verdrietig." Zegt Harry plagerig.
"Ja, heel erg." Zegt Louis kleuterig.
"Kleuter." Zucht ik lachend.
"Wat zij je?" Zegt Louis en ik zie dat hij diep van binnen aan het lachen is.
"Ik zei kleuter." Herhaal ik.
"Weet je dat zeker?" Zegt Louis.
"Ja. Ik ben toch niet doof." Zeg ik.
"Nou..." Zegt Harry grinnikend.
"Beter hou je je mond, Styles." Zeg ik.
"Anders wat?" Zegt hij uitdagend.
"Mijn wraak zal zoet zijn als je nog zoiets flikt." Zeg ik gemeen. En uit m'n ooghoeken zie ik dat er gefilmd wordt door Liam & Niall.
"Ja, tuurlijk. En ik ben Michael Clifford." Zegt hij terwijl hij een hair flip doet.
"Denk 't niet! Michael is VEEL te knap voor jou." Zeg ik.
"Niet waar." Zegt hij.
"Wel." Zeg ik.
"Nietes."
"Welles."
"Echt niet."
"Michael' s haar is duizend keer mooier dan de jouwe." Zeg ik.
"O! Dat neem je terug!" Zegt hij beledigd.
"NOOIT!" Roep ik en ren weg.Ik zie dat Harry mij achtervolgd en ik verstop me snel in één van de kamers hierzo.
'O, ik ben in Liam' s kamer. ' denk ik."Lynn Sophia Payne. Ik kom er wel achter waar je bent." Hoor ik Harry roepen
Snel verstop ik me in de grote inloopkast van Liam en er staat een strijkmand met kleding en daar verstop ik me in. Snel doe ik de rest van de kleding over me heen zodat je me niet meer kan zien.
" Lynn. "Zegt Harry eng.
'Holy Shit! Dat is FK eng.' denk ik.
Ik hoor de deur van de inloopkast opengaan en ik kijk door een gat van de wasmand en ik zie Harry zoeken.
Ik zie hem later weer weglopen en dan hoor ik alleen deuren die dicht gaan en ik denk dat ie weg is, maar alleen de deur heeft dichtgedaan en zelf niet buiten de kamer is gegaan.
Ik wacht nog even en dan hoor ik iemand heel snel de inloopkast inspringen."Got Ya!" Hoor ik hem roepen.
Het ziet er alleen zo mongolisch uit dat ik kapot hard moet lachen.
"AHA! Hier zit je! Roept Harry en trekt me uit de strijkmand.
"Hèhè. Dat duurde lang." Zeg ik met een smile. En Harry kijkt me beledigd aan.
"Ahww. Ben je nou boos?" Zeg ik en ik knijp in z'n wangen, waardoor hij moet lachen.
Hij tilt me op in bridal style en we lopen naar de woonkamer. Nouja Harry loopt en ik blijf hangen in z'n armen."Zo. Dat duurde lang." Zegt Louis grinnikend.
"Als je wilt klagen moet je naar Harry toe. Hij probeerde me te vinden." Zeg ik grinnikend. Waardoor Louis ook moet lachen.
"Harry. Het duurde lang!" Zeurt Louis.
"Ja, thnx." Zegt Harry.
"Btw. Hadden jullie twee nou gefilmd?" Vraag ik.
"Ja!" Roept Niall.
"Laat zien!" Zeg ik.
Niall laat me het filmpje zien.
"O.. MY.. GOD. I.. is, z..zijn dat?" Vraag ik en Niall & Liam knikken.
Guys/Girls het spijt me zo dat ik lang niet geschreven heb, maar ik was heel druk bezig met school.
I'm so so sorry xx
JE LEEST
The New Payne •Liam Payne•
FanficLynn is een meisje van 15 jaar. Sinds ze 2 jaar was zit ze in het weeshuis, omdat haar ouders zijn omgekomen met een vliegtuig-ongeluk. Lynn zat zelf niet in het vliegtuig, zij was bij haar tante, oom, nichtje & neef. Als ze wordt geadopteerd door...