AKSİYONA DEVAM

500 14 0
                                    

Ailelerimizi bulduğumuzda tanınmaz haldeydiler. Diana onları alıp jete götürdü ve shield'a döndü bizde onlara bunu yapanı bulduğumuzda dedim ki BUNU ONLARA NİYE YAPTINIZ ? dedikten sonra yere yıkıldım ve ağlamaya başladım ağlamam bittikten sonra Grodd a döndüm ve zırhmın yüz kısmını kapatıp bütün gücümle üstüne saldırdım zırhımın bütün enerjisini elimdeki iticilere aktardım ve grodd'a art arda yumruklar atmaya başladım diğerleri de Ms.Phoenix e saldırıyordu onlar Ms.Phoenix'e saldırırken Ms.Phoenix onları bir enerji kalkanı ile geriye savurup hepsini bayılttı bunu gördüğüm zaman grodd ı bırakıp ms.Phoenix e doğru saldırıya geçtim ve ms.Phoenix i yenmeyi başardım grodd o kargaşada kaçmış ve bir daha geleceğine şüpheliyim çünkü grodd'ı  sağlam halletim. (Bu arada konu ne ara buraya geldi derseniz planımız işe yaramadı bizi fark ettiler ve üstümüze ordularını yolladılar fakat orduları bizim gücümüze dayanamadılar ve geri çekildiler ve bizde onları ana üslerine kadar takip ettik ve işte şu an buradayız)Ms.Phoenix i indirdikten sonra hemen Edward ve diğerlerinin yanına koştum gittiğimde hepsi baygındı,hiçbir kaybımız yoktu tabii ki shield'ın birkaç askeri dışında hep beraber helicarrier a döndüğümüzde ailelerimiz revirdeydi hemen annem ve babamın odasına doğru koştum ve odaya girdiğimde içeride doktor babam ile konuşuyordu durumları iyiydi ve ikiside  gülüyordu annem beni görünce ayaklanmaya çalıştı ama başarılı olamadı ve beni yanına çağırdı yanına gidip ona sarıldım ve babam beni görünce ayağa kalktı ne kadar baba yerinden kalkma desemde beni dinlemedi sanırım bu inat bütün starklarda olsa gerek diyerek babama göz devirdim revirden çıktığımızda aklıma arkadaşlarım geldi ve hemen Nick'in yanına koştum Nick den arkadaşlarımın yerini öğrendikten sonra hemen yanlarına koştum.hala baygınlardı.Edward'ın yanına gidip ona seslenmeye başladım Edward uyan artık sana ihtiyacım var bu takımın sana ihtiyacı var bir lidere ihtiyacımız var hadi uyan artık diye ağlamaya başladım neyseki Diana yanımdaydı ve beni teselli etti ve beni odama götürüp yatağa yatırdı.Yatağa yattığım gibi uyumuşum.Sabah Kalktığımda hepsi ayaklanmıştı.Annem,babam,clint amca,bruce amca ve steve amca günaydın diyerek yanlarına gittim.hepsi yanıma gelerek teker teker sarılıdı.Hepsine karşılık verdikten sonra fury'e görevimiz nedir diye sorup annemin yanına geçtim ve fury görevi açıklamaya başladı (Nick Fury:Göreviniz iki takıma ayrılıp Grodd'ı aramak)Ben:Fury görevi sorgulamıyorum ama bu biraz saçma değilmi ayrıca yenilmezler içinde çok kolay olacaktır.Diyerek nick'e karşı çıktım herkes şaşırmıştı ama bunu yapmam doğaldı çünkü bu özelliğimi annemden almıştım.Nick bana damarı fırlamış bir şekilde bakarken annem araya girdi ve dediki Black Widow:Nick jennifer haklı.Onlar Grodd'ı ararken bizde Mrs Phoenix'in peşinden gidebiliriz.Ben bunu duyduktan sonra anneme dönüp dedim'ki Ben:ANNE BABA ÇOK DİKKATLİ OLUN MRS PHOENİX ÇOK TEHLİKELİ VE GÜÇLÜ BEN BİLE ONU ANCAK ZIRHIMIN BÜTÜN GÜCÜNÜ İTİCİLERE AKTARARAK YENEBİLDİM.Dedikten sonra babam bana bunu sonra konuşucaz diye bir bakış atıp odadan çıktı.Sonra yenilmezler odadan çıktıktan sonra bizde hangara doğru ilerledik ve bir kuş alıp olay yerine gitmeye başladık yolda Diana bana dediki Diana:Gergin gözüküyorsun biraz sakinleşmeye çalış.Ben:Yoo hayır ben gergin değilim.Diana bana gözlerini devirdikten sonra yola odaklandı yanılmıyordu gergindim normalde bu tür görevlere çıkarken baya sakin olurum hatta ölü gibi diyebilirsiniz ama bu sefer baya kızmıştım ve Mrs Phoenix'e bunu ödetmek istiyordum ama kahramanlar insan öldürmezlerdi ama ben kahraman değil bir ajandım ve rahatlıkla adam öldürebiliyordum o gün orada mrs phoenix in işini bitirebilirdim ama yapmadım çünkü ailelerimiz daha önemliydi ama onun işini bir daha ki sefere bitireceğim yani onu öldürücem anneme babama yaptıkları için bende ona aynısını yapmayı planlıyorum neyse görev yerine gelmiştik ve hepimiz jetten indik ve grood'ı aramaya başladık.

2. BÖLÜM BURADAN DEVAM EDECEK. LÜTFEN YORUM YAPIP VOTE ATARSANIZ SEVİNİRİM :) ^_^ HEPİNİZİ SEVİYORUM 

The Daughter of Tony Stark and Natasha RomanoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin