Hydra

95 9 1
                                    

Buraya nasil geldik ne olmuştu zihnim bulanık'tı. Etrafa baktim ama kimseyi göremedim annem ve babamdan iz yoktu görünüşe gore bizi ayirmislardi ve Shiled'a sahte bir sinyal gondermislerdi.Peki bunlar kimdi? O sırada benim oldugum odaya kırmızı kafalı bir adam geldi.Ve benimle konusmaya başladı.
Red Skull:Pekala Ajan soyle bakalim neyin pesindesin? BEN:Defol git Lanet olasi.Sana söylemeyeceğim ailem nerede eger yerlerini soylemezsen seni bu odayla beraber küle çeviririm.
O sirada arkamdan bir ses duydum bu cok tanidikti bu Felicity di Felicity:Hey kirmizi kafa kucuk ayagima merhaba de. BEN:Felicity seni gördüğüme hic bu kadar sevinmemiştim. Felicity bana gozlerini devirerek bakti ve hadi gel seni buradan çıkartalım.Dedi cikip digerleri ile bulustuk Diana beni gorur gormez hemen boynuma atladi Ben:Diana beni öldürmeye'mi çalışıyorsun? Diana:Affedersin ama seni cok ozledik.Hadi quinjet e donelim.Ben:Hayir donemeyiz annemle babamı bulmaliyiz bizi ayrı odalara kapattılar.Fury ye haber vermeliyiz.Edward:Fury'nin haberi var merak etme bizi buraya o yolladi AVENGERS ASSEMBLE!!!Ben:Zirhimin gucunu sonuna kadar kullandim ama eger kontrol merkezini bulursak güç aktarımı yapabilirim.(Sonuçta Bir stark'im)Kontrol merkezini aramaya koyulduk zirhimin gucu olmadigi icin zirhimi Diana tasiyordu O sirada Kulakligimdan annemin sesini duydum.Tasha:Jen nerdesin? Ben:Anne Takim gelip beni kurtardi sizi almaya geliyoruz nerdesiniz? Tasha:Red Room.Annem Red room dedigi anda donup kaldim ve kipirdayamadim sanki beynimden vurulmuş gibi oldum.Diana:Red Room'da ne? Ben:Ne yani Clint amca size anlatmadı'mı Edward:Hayır Anlatmadı sadece Daniel'a anlatmış ve Daniel'a da anlatmaması için söz verdirmiş belki Natasha Teyzeyi kurtarınca o anlatır?

Ben:Hiç Sanmıyorum Cap Annem geçmişinden bahsetmeyi sevmez.Kontrol Odasına geldiğimizde ben zırhım için bir güç kaynağı aramaya başladım ve sonunda buldum zırhımı bağladım ve güç aktarımını gerçekleştirdim,zırhımı giydim ve annemle babamı bulmak için yola koyulduk.Sonunda annemle babamı bulduk.O sırada Red Skull ordusu ile üstümüze geliyordu.Ben:Diana Annem'le Babamı al ve Quinjet'e götür koordinatı Shield'a ayarlayıp oto pilota devret ve yanımıza gel.Şu anda tıpkı bir Lider gibi hissediyordum.Natasha:Çocuklar Dikkatli olun Red Skull çok güçlüdür.Diana:Tamam Black Widow hadi sizi Quinjet'e götürelim.Diana Onları Quinjet'e götürürken bizde onları korumaya çalışıyorduk.Red Skull'ın orduları üstümüze doğru gelmeye başladı.Tam bizi yenecekler'diki arkadan bir enerji topu geldi arkamıza dönüp baktığımızda hiç beklemediğimiz birini gördük.Ms Phoenix.Bizi kurtarmaya gelmişti.Ben:Ama nasıl sen Orada vurulmuştun.Ms Phoenix:Ahhhh Ramonoff Heal Kendime heal yapabildiğimi unuttun herhalde.Dedikten sonra. Bize oradan kaçmamız için yardım etti.Ben: Neden Bize yardım ettin Phoenix ? Ms Phoenix:Çünkü seni benden başkasının öldürmesini istemem.Ayrıca Captain aradı.Ben Edward'a sert bir bakış attıktan sonra yolumuza devam ettik.Shield'a döndüğümzde.Herkes bizi alkışlarla karşıladı.Annem ile babam Fury'nin yanına gitti ardından Diana ve diğerleri beni revir'e götürdü Edward:Jennifer Red Skull'ı nasıl buldunuz ? Ben:O farkında olmadan babam onun üstüne bir izleyici yerleştirdi onu o sayede bulduk ama bizden 3 kat daha güçlüydü kısaca hulkbuster bile onu yenemezdi Diana:O_O o kadarmı güçlenmiş ? Edward:Peki bunu babam biliyor'mu ? sonuçta red skull onun düşmanıydı Diana:Peki neden böyle bir deney yapmış? Ben:onu bilmiyorum ama bana dünyayı ele geçirme planını anlatmıştı.Kendine saf zehirden oluşan bir ordu yapmak istiyor ama bunun için bir bilim adamına ihtiyacı var eğer başarırsa durdurulamaz olur ve görünüşe göre zehri kendine enjekte etmiş bile eğer bu kadar az miktarla bu kadar güçlenebiliyorsa.Bütün Zehri Kendine enjekte ettiğinde evrensel bir güce kavuşur anladığım kadarıyla bu ilaç sadece fiziksel gücünü değil düşünce gücünde arttırıyor böylece bizden 3 kat daha hızlı düşünebilir ayrıca teleport ta olabilir.Ne yazık'ki bizim hiç bir şansımız kalmaz.Fury:Yanılıyorsunuz Bayan Ramonoff her zaman bir yolu vardır  elimize yeni bir bilgi geçti görünüşe göre Loki'nin oğlu Thomas Laufeyson şehri karıştırıyormuş gidip onu durdursanız iyi olur biz ailelerinize söyleriz.Ben:Ama Fury Thomas şu anda asgard'da bu imkansız.Fury:Görünüşe göre yanılıyorsunuz bayan Ramonoff.Edward:Anlaşıldı efendim.Fury:Bu iyi hadi şimdi yola çıkın!!!. Şehre gittiğimizde içimden Fury haklıymış dedim ve Edward takım'ın lideri olarak Thomas ile konuşmaya çalıştı ama Thomas tıpkı babası gibi inatçıydı ve artık Diana sakin kalamıyordu.Aniden Thomas elindeki garip asası ile Yüzbaşı'nı yanımıza savurdu.Bunun üzerine yüzbaşından saldırın komutu geldi ve bizde saldırmaya başladık görünüşe göre Thomas yardım alıyordu aniden arkasından uçarak geçen birşey sensörlerime takıldı.Bu Ms Phoenix'ti hemen peşine düştüm,sonunda onu amerikan football'u sahası gibi biryerde  yakaldım.Ben:Neden orada bize yardım ettin çıkarın neydi? Ms Phoenix:Orada'da dediğim gibi seni başkasının öldürmesini istemem.Ayrıca senden artık sıkıldım Ramonoff sürekli Shiled'ın radarına yakalanmaktan sıkıldım.Artık bu iş burada bitecek.Ben:Sana Katılıyorum Son bir Dansa varmısın phoenix? Ms Phoenix:Hadi dans edelim.Ve dövüşmeye başladık zırhım artık parçalanmak üzereydi görünüşe göre Red Skull Zehri ona da enjekte etmiş ama Phoenix'in bilmediği şey vardı oda zehrin onu öldürdüğüydü.Ben:Sana'da Enjekte etmiş olamaz o zehir seni öldürüyor.Phoenix!Ms Phoenix:Yanılıyorsun o beni senden 10 kat daha güçlü yaptı.Bu sefer senin işini bitireceğim Ramonoff.Ben: Yanılıyorsun Phoenix Sen Beni öldüremezesin.Ms Phoenix:İzle ve gör.Ben:Bunu Kardeşine yapabilecekmisin Hmm Elsa bunu kardeşine yapabilecekmisin Beni Öldürebilecekmisin ? Ms Phoenix'in kafası karışmıştı kendi içinde bir savaşa yol açmıştım bende o sırada zırhımın yedek gücünü devreye sokup oradan uzaklaştım ve Takımımın yanına döndüm.Edward: Sen iyimisin Jen? Peki Phoenix'e ne oldu Ben: herzamanki gibi kuyruğunu bacaklarının arasına sıkıştırıp kaçtı.Hadi eve dönelim.

BU BÖLÜM BURADA BİTTİ YAZARINIZ DEMİ VALDERRAMA'DAN SEVGİLERLE İYİ OKUMALAR :)^_^

The Daughter of Tony Stark and Natasha RomanoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin