Ecel den
Gözlerimi açtığımda etrafa baktığımda odamda olduğumu anladım yatakta doğrulup saate baktım. 3 saat uyumuşum.buluşacağımız saate yarım saat var. Anca hazırlanırım diye Hemen kıyafet bakmaya başladım. Şort giyiyim diye düşündüm ve hemen kot şort çıkradım (mülti) giyindikten sonra aşağı indim buluşacağımız saate çok vardı ama eğlenirdim diye erken çıktım. Locaya indim ve kafateryaya girdim. Boş masa ararken arası gördüm eliyle yanını gösterdi bende itiraz etmeden yanına gidip karşısına oturdum. Aras"açmısın?" "Açım ama diğerlerini bekleyelim" dediğim anda bizimkiler kapıdan girdiler aras "hah geldiler" dedi bizi gördüklerinde hemen yanımıza geldiler kızlar benim yanıma erkeklerde Arasın yanına geçti.aras "ne yiyeceksiniz" hepimiz fark etmez dedik aras kendi kafasına göre bi şeyler söyledi. Yemeklerimiz geldiğinde öyle iştahla yiyordumki aras bana bakıyordu ona ne var? Diye baktım oda gülümseyip yemeğine geri döndü. Hızlı hızlı yemekleri yedik BEN " şimdi ne yapıcaz" gece "denize gidelim" dedi ece de onu destekledi "evet denize gidelim" ateş ve ardada başlarını salladı herkesin gözü arastaydı ben "aras gidelim mi?" Arsa " tamam " dedi ve kalkıp odalara gittik bikinimi giyip üstünede beyaz Tülden elbise giydim ve Plaj çantama Güneş Kremi , havlu , şapka vb. Şeyler koydum. Ve odadan çıktım. Kızlarda odalarından çıktığını gördüm. Kızlara "hadi aşağı inelim " dedim kızlarda başlarını sağladı ve aşağı indik etrafa baktık ve erkekleri gördük Aras beni ateş geceyi arda ise ece yi süzdü ve hepsinin aynı anda kaşları çatıldı yanlarına gittiğimizde hepsi aynı anda "Hayır!!!" Dediler biz onlara şaşkın bir şekilde bakarken aras "böyle gelemessiniz " ben "neden" diye sordum aras "yok bişe ama yanımızdan ayrılmak yok" ben " tamam "dedim ve denize doğru yola çıktık...............................
Geldiğimizde hemen şezlonglara doğru gittik hepimiz yan yana oturduk şezlonga havlumu sardım ve uzandım bi süre herkes güneşlendi canım sıkıldığı için denize girmek için diğerlerine "ben denize giricem gelen varmı? " aras "bende geliyorum" dedi ve birlikte denize doğru gittik arkamdan biri beni suya attığında çılık attım. Arkamı döndüğümde aras gülüyordu ona su attım oda bana su attığında savaş başlamış oldu.bi zaman sonra bizimkilerde savaşa katıldı sonra biz kızlar pes ettik. Erkekler bi anda denize dalınca korktuk ben "aras" gece "ateş" ece de "arda" diye bağırdı sonra bi anda havalandık bizi omuzlarına almışlardı ben"aras indir beni" aras dilini Şaklattı "Hayır " dedi "daha deve güreşi yapıcaz" bende "evet hadi deve güreşi yapalım" dedim ve arasa "aras istikabet gece " dedim aras geceye doğru yürüdü geceyi devirdim sonra ece yi devirdim ve Arasın omzunda zıpladım "ben kazandım"dedim aras "zıplama düşücez" dedi ben hala
Zıplamaya devam ederken suya düştük. Aras "ben sana söylemiştim" dedi ve sonra denizden çıktık.hemen havlumu alıp üstüme sardım. Aras "hadi gidelim " dedi ben "tamam gidelim" dedim üstümüzü değiştirip arabaya doğru ilerledik. Arabaya bindiğimizde aras " eve gidiyoruz demi?" Dedi herkes kafasını salladı ve eve doğru yola çıktık eve geldiğimizde kızlar olarak odalara çıktık.
Arasın gözünden
Kızlar odaya çıktıklarında ateş "ooo abi o telefon konuşması ne oldu" ben "sus abi Ecel duyucak" arda "ne telefon konuşması" ateş "abi ben anlatıyımı ay çok heyecanlandım anlatıyorum şimdi aras beni aradı ve aynen şöyle aşık olduğunu nasıl anlarsın? Dedi ben o an şoka girdim bizim mafya aras bu soruyu sordu İşte sonra ben anlattım sonra aras ben Ecele aşık olmuşum dedi" arda " ciddenmi abi sen ve aşk yani biraz zor ama sen hiçbir kıza aşık olmadın yani hislerinden emin misin?" Ben " evet lan kesinim ve bu durumu Ecele anlatıcam" ateş "abi Ecel de sana karşı boş değil" arda "aynen abi hata bu akşam söyle biz sizi bi odaya kapatalım sizde bir birbirinize açılın" ateş" aynen abi çok mantıklı benim neden aklıma gelmedi acaba beynimimi kaybettim a neyse tamam abi yapalım işte" ben "olurmu abi " arda " olur abi hemde çok güzel olur" ben " tamam " ateş "biz kızlarla bi konuşalım yardım isteyelim" arda "tamam abi ben ece yi ararım" arda telefonu alıp ece yi aradı ateş "hopörlere al" dedi ardada hopörlere aldı
Ece aranıyor...
"Alo ece müsait misin"
"Evet ne söyleyeceksin"
"Ecel yanındamı?"
"Hayır gece var "
"Ha tamam geceyle kafateryaya gelin"
" neden ne oldu?"
" soru sorma gel öğrenirsin"
" tamam geliyoruz "
" tamam görüşürüz "
" Görüşürüz "
Kapatı bi süre sonra kızlar geldi sandalye çekip oturdular ece "e ne söyleyeceksiniz" ateş "abi ben anlatayımmı" aras "tamam ateş anlat" ateş "başlıyoruz şimdi bizim aras sizin Ecele aşık mış Ecel de boş deyil bizde bunları odaya kapatıp birbirlerine açılmalarını sağlayacağız yani sevap kazanıcaz" gece ve ece şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı sonra gülümsedi ler ece "çok iyi olur hem Ecel de boş değil sorarsak inkar eder ama Ecel hiçbir erkeğe böyle davranmaz" bedenimi merak duygusu kapladı hemen sordum " nasıl davranır " bu sefer gece konuştu "yani Ecel kural tanımaz önüne kim çıkarsa ezer geçer mesela ona ķaç tane erkek senin onunla konuştuğun gibi konuştu Ecel hepsini dövdü ama sana sesini çıkarmıyor" bu sefer anladım Ecel de bana karşı boş değil ateş "yani yapıyoruz ecelin odasına kapatalım" Ece "tamam " dedi arda "şimdi abi sen yukarı ecelin yanına çıkacaksın ben siz konuşurken her şeyi halletim yani sadece yukarı çık biz sizi sabah çıkarıcaz" ben "tamam " dedim ve odaya doğru yol aldım kapıyı tıklatın içeri girdim yatakta oturmuş telefonuyla ilgikeniyordu gidip yatağa oturdum Ecel "bi sorun mu var " dediği anda kapı kilitlendi işte beklediğim an Ecel kapıya koşup açmaya denedi sonra bana dönüp "kapı açılmıyor " dedi bende sırtımı yatağın başlığına koyup "bi şey olmaz sabah çıkarırlar" Ecelin telefonunu kapatıp saklamıştım kendi Telefonumu getirmemeiştim Ecel telefonunu aramaya başladı bulamayınca bana dönüp "kaldık burda ne yapıcaz" "bir birimize soru soralım" bu fikir cazip gelmiş olmalıdır hemen yatağa fırladı ve karşıma çıktı "evet ilk sen başla" kafamı salladım biraz düşündüm de sonra aklıma geldi "birini seviyor musun?" Ecel "doğruyu söyliyim evet ama bizimki imkansız aşk yani biz olamayız başımdan bir sürü olay geçti ama hiçbiri canımı bu kadar acıtmadı " sonra "sıra bende peki sen birini seviyormusun" "bende doğruyu söyliyim evet seviyorum bende imkansız diye düşünüyordum ama ben imkansızı başarıcam ben onunla biz olucam ben aşka inanmazdım ama o karşıma çıktı ve bana aşkı öğretti" Ecel yüzü aşağıdaydı işaret parmağımı çenesine koyup başını kaldırdım gözünden bir damla yaş aktı ona "ağlama" dedim çünkü o her ağladığında benim içimde fırtına kopuyor."ben hiç mutlu olabilecekmiyim bu hayatta en çok istediğim mutlu olmak çok şey mi istiyorum". Bu sözleri beni parçalarken ona "sen herşeyin en iyisini layıksın neden böyle ..."sözümü devam edicekken sordu soru karşısında ona baka kaldım "sevdiğin kim?" Artık zamanı gelmişti ona açılıcam "sevdiğim kişi sensin" gözlerini bana dikmiş bakıyordu " peki senin imkansız aşkın kim?" Oda bana "imkansız aşkım sen" verdiği cevapla şok olmuştum ben beni seviyordu hemen onu kollarıma çektim ve bırakmıyacak gibi sarıldım. Sonra "seni seviyorum seni asla bırakmayacağım" oda ellerini Bana sardı bir süre böyle kaldık sonra ecelin uykusu olduğu için uyudu bende onu izledim.
Ecelin gözünden
Gözlerimi açmadığım halde sesler geliyordu biri uyandıralım diyor diyeri Hayır sonra başkaları araya giriyor acaba ne oldu açıldılarmı birbirlerine sonra yavaş yavaş gözlerimi açtım bana sarılmış uyuyan arası gördüm dün birbirimize açılmıştık ve şu an sevgiliydik biri bana " ha uyuandılar" kafamı çevirdığimde ateş arda gece eve ece bize bakıyorlardı gece "ne oldu" diye sordu o arda aras uyandı ve yanağımı öpüp "Günaydın " dedi benim yerime sırıtarak ateş cevap verdi "Günaydın abicim neler olduğunu anlatıcakmısınız yanaktan öpmeye filan hayırdır" ikimizde bir birimize bakıp gülümsedik ve aras "biz birlikteyiz " dedi bende onaylar anlamında başımı salladım hepsi sırıtarak bize bakıyordu arda "abi ben ne dedim bak fikrim işe yaradı sonunda birliktesiniz" aras anlamaz bakışları atarken aras "çenen düşsün arda niye söylüyorsun" ben "neyi aras" "boşver ben sana sonra anlatırım" dedi bende üstelemeden kafamı salladım gece "hadi kalkın kahvaltıya" dedi ve ece yle dışarı çıkarken bişe unutmuş bir şekilde geri dönüp arda ve ateşi aldı. Ve odadan çıktılar. Ben "aras hadi oda na git giyin" dedim aras mızmız bir çocuk gibi "gitmiyorum" dedi bende " aras çık odamdan" aras "beni kovuyor musun?" Dedi bende "evet kovuyorum çık" aras "tamam tamam çıkıyorum sinirlenme" dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı bende kısa bir duş alıp üstümü giyindim. Ve aşağı indim herkes bi masada oturmuş beni bekliyorlardı hemen yanlarına gittim ve Arasın yanın oturdum "e napıcaz" diye sordum aras "artık dönelim"dedi gece "evet dönelim zaten mehmet abi beni aradı ve bügün dönün dedi o zama valizlerimizi hazırlayalım" "tamam" dedik vevalizlerimizi hazırladık
Uçak yine aynı gitti.............
Uçaktan inip Arasın arabasına doğru yürüdük. Arabaya geldiğimizde ben öne öbürleri arkaya oturdu. Yarım saat yol gittikten sonra cengiz abinin yanına gideceğim geldi aklıma hem şurdaydı arasa "aras dursana"dedim aras "neden" dedi "şey dur bi " "tamam "durduğunda aşağı inip gizli bölmeye girdim bizimkilerde arkamdan geliyorlardı odaya girdiğimde dövüş aletlerle doluydu aras "niye cengiz abinin yerine geldik" cevap vericem anda cengiz abi geldi "o hoş geldiniz buyrun" ben "cengiz abi ben benim silahı almaya geldim " " dur ben getiriyorum" cengiz abi içeri girdiğinde hepsi bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı ateş "Ecel sen silah mı alıcan " dedi bende "evet hem benim en sevdiğim eşya" cengiz abi geldiğinde susmak zorunda kaldı cengiz abinin elinden silahımı alıp inceledim "Teşekkürler cengiz abi çok ğüzel olmuş" "bişe değil kızım" silahı belime koydum ve ordan çıktım arabaya bindim yola çıktık arasa "ne zamandan beri anladın takip edildiğimizi" "arabaya bindiğimizden beri"araba önümüzü kesti onlara "siz burda kalın silahın varmı aras " aras başını salladı "var " "ozaman başlasın"dedim ve arabadan çıkıp adamlara sıkmaya başladım 1 adamı vurdum sonra vücuduna dayanılmaz bir acı girdi sonra adamlar arabalarına binip kaçtı o anda gözlerim arası buldu gözleri dolmuştu ve bana acı çekermiş gibi "ECEL!!!!!"dedi sonra sağ gözünden bir damla yaş aktı Hayır aras ağlayamaz o çok ğüçlü işte benim korktuğum buydu bu ben mutlu olamıyacağım.ve o anda gözlerim kapandı ve yere düştüm. Hayat çok garip en nefret ettiğin kişi şuan kalbine en yakın yerdedir.acı çekmek seni insan yapar işte bu laf beni kendime getirdi bunu bana babam söylemişti ben çocuk yaştayken acı çektim ama hiçbirinde yıkılmadım ve daha çok ğüçlendim ama bu acının başından nasıl kalkarım işte onu bilmiyorum.
ARKADAŞLAR İLK KİTABIM VE ÇOK OKUNURSA DEVAMINI YAZICAM 15 TATİLDEYİZ OKUNURSA ELİMDEN GELDİĞİ KADAR ÇABUK BÖLÜMLER YOLLARIM OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya kızlar ve erkekler
Teen Fictionkaranlıklarında kaybolup gideceklermi yoksa kendilerini aşka bırakıp ordan çıkma yolu mu bulacaklar.