nefesim

317 13 1
                                    

ARKADAŞLAR ANNEM TELEFONUMU ALIP BANA TEHTİHLE TEMİZLİK YAPTIRIYOR EN SEVMEDİĞİM ŞEY TEMİZLİK ANNEMDE AÇIĞIMI YAKALADI İŞTE O YÜZDEN BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ.                          Arasın gözünden
Ecel arabadan çıkıp adamlara sıkmaya başladı bende aynı şeyi yapıyordum. Ecel bi adamı vurduktan sonra adamlar onu vurdular sonra arabalarına binip kaçtılar. Ecele dolu gözlerle bakıyordum Ecel bana baktığında "ecel!!"dedim sesim yalvarır gibi çıkmıştı çünkü yalvarırıyordum sağ gözümden bir damla yaş aktı beni bırakamaz daha yeni kavuşmuştuk bunu bize yapamaz bi anda Ecel yere düştü hemen yanına kaştum bizimkilerde arabadan çıkıp Ecele yanına geldiler ben "ambulans çağırın lan elerimin arasından gidiyor" bizimkilerden biri ambulansı aradı ateş yanıma gelip "iyi olucak abi Ecel seni bırakmaz " Ecelin kafasını alıp dizimin üstüne koydum "Hayır Ecel bunu bana yapma beni sensiz bırakma nefesimi benden alma kalbimi benden alma lütfen o güzel gözlerini aç artık nefes alamıyorum sen gözlerini açana kadar bu böyle olacak " Siren sesleri geliyordu demeki ambulans geliyor sonunda Siren sesleri daha yakınlaştı. Ambulans geldi Hemen sedye getirip eceli ambulansa bindirdiler bende zorla ecelin yanına bindim yanına gidip elini tuttum ve "beni bırakma " dedim çünkü o beni bırakırsa ben hayatla bağımı kopartırım o yüzden beni bırakmamalı hastaneye geldiğimizde hemen eceli ameliyat haneye aldılar bizimkiler yanıma geldi gece "Ecel bizi bırakmaz iyi olucak" ece de "o çok güçlü ve bunuda atlatıcak " işallah böyle olur bizi bırakmaz ateş ve arda destek olur çasına omzuma dokundular. Herkes seni bekliyor ecelim uyan
3 saat sonra...
"Abi niye kimse bişe söylemiyor yeter ya dayanamıyorum nefes alamıyorum " dedim ve duvara sırtımı verip oturdum o sırada doktor içerden çıktı "malesef hastayı kurtarmadık " dediği an nefesim gerçekten kesildi tam bişe söyleyecekken bi hemşire " hocam hastanın kalbi atıyor bide gözünden bir damla göz yaşı aktı ve nefesim dedi" bunları duyan doktor hemen içeri girdi. Beni bırakmadı nefesim beni bırakmadı.
2 saat sonra...
Doktorlar yine bir şey demiyor bişe olmasın ama nefesim beni bırakmaz bu düşüncelerle boğuşurken ameliyattan doktor çıktı hemen yanına gidip " durumu nasıl?" Doktorl hafif bir tebessüm etti ve " hastamız çok güçlü ve çok inatçı birden çok kalbi durdu ama inat etti ve hayatta kaldı hayati tehlikesi hala devam ediyor yoğun bakıma alıcaz " ben hemen " peki ne zaman uyanacak" '
"Size net birşey söyleyemem 2 gün içinde uyanmasını beklicez ama..." sustu " ama ne Susma konuş ama ne" doktor " ama hiç uyanmayabilir yani herşeye hazırlıklı olun " gözümden bir damla yaş aktı diğerlerine baktığımda kızlar yıkılmış erkekler onlara teselli ediyor. Ameliyat hanenin kapısı açıldı içerden sedye üzerinde yatan eceli gördüm çökmüş gibiydi. Düşüncelerimi kovarken yoğun bakımın camının yanına gittim ve ecelin makinelere bağlanmasını izledim saatlerdir aynı yere baktım hiç usanmadan Ecele baktım.
Ecelin gözünden
Bom boş bir yerde koşup duruyorum sonunda karşıma üç kapı çıktı biri beyaz biri siyah bir ise sarı beyaz kapıda annem var ve bana gel kızım diyor siyah kapıda babam gece ece ateş arda ve aras var ve bana buraya gel diyor sarı kapıda ise yaşayamadığım çocukluğum var ve bana çocukluğunu yaşamak istiyorsan buraya gel diyor hangisine gitsem annemi çok özledim ama çocukluğum onu yaşamak istiyorum ama ailemi nasıl bırakırım nefesimi nasıl bırakırım ben sarı kapıya girdim heryerde çiçek ver ve ortada bir kız var benim küçüklüğüm yanıma gelip aileni bırakıcak mısın diye sordu ben bilmiyorum kız tekrardan bana bakıp sana bi şans veriyorum ailenin yanına git dedi ve beni kapıya doğru sürükledi ve doğru kararı ver dedi ben dışarı çıktım ve siyah kapıya girdim.
Arasın gözünden
Bi anda ecelin odasından dıttttttt sesleri geldi ne oluyor diye baktım. Odada bir sürü doktor ve hemşire vardı. Doktorlar kalp masajı yapmaya başladı. O anda anladım ki nefesim beni bırakıyor ama Hayır lanet olsun beni bırakamaz ona daha yeni kavuşmuşken bırakamaz bizi bitiremez. Bütün gücümle "HAYIR" diye bağırdım bütün herkes bana deliymişim gibi bakıyordu. DELİRMİŞTİM EVET DELİRDİM ANNEM VE BABAM ÖLDÜKTEN SONRA KENDİME BİR SÖZ VERMİŞTİM KORKMUYACAKTİM AMA ŞUAN KAFATASIMDAN PARMAK UÇLARIMA KADAR KORKU HİSSEDİYORUM.
bir hışımla kalkıp ecelin odasına girdim doktorlar beni çıkarmak istediler ama ben engel oldum ve ecelin yatağının yanına gidip sağ tarafına yattım ve kulağına "ölemessin Hayır bunu bana yapamassın nefesini bırakamassın hadi Ecel dayan benim için Kuzenlerin için yalvarırım dayan" dedim bi ses duydum bu ses ...............

Mafya kızlar ve  erkekler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin