Sırtım koridordaki duvara çarptığında kollarımı, dudaklarımı kuşatma altına alan Jongin'in boynuna sardım. Alt tarafını bastırırken, kendimi ona ittim. Dudakları aç bir şekilde dudaklarımı emerken, sırtım bu sefer karşı duvara yaslandı. Jongin'e söylediğim şeyden sonra, bir süre öylece kalmış emin olup olmadığını veya delirip delirmediğime bakmıştı. Ona sadece göz kırptığımda, işler değişmiş kendimi evin her santimine yaslanırlen bulmuştum.
"Jongin!" Boynuma attığı dil darbelerine karşın ismini söylediğimde, sonunda yatağa varmıştık. Kırık olan kapıya bir tekme daha savurmuştu.
Sırtım bu kez yatakla buluştuğunda, hiç gecikmeden tişörtünü başından çekip çıkarmıştı. Karın kaslarında elimi gezdirdiğimde, hırlamaya benzer bir ses çıkarıp tekrar dudaklarıma yaslandı. Eşofmanım bacaklarımdan sıyrılırken, elleri rahat durmayıp kazağımın içinde hassas göğüs uçlarımı buldu. Dokunuşla belini yataktan kaldırdığımda, alt tarafıyla beni tekrar yatırdı. Dudaklarını çekip, birden kazağımın içine kafasını sokup dudaklarını göğüs uçlarıma bastırdığında inledim. Ellerimi omuzlarında sırtında gezdirirken, ellerinin bu seferki durağı sertleşmeye başlayan uzunluğum oldu. Boxerın üstünden yaptığı küçük dokunuşlar, bacaklarımın beline sıkı sıkıya dolanmasına yol açtı.
Göğsümden çektiği dudakları, yavaşca vücudumda gezerken ellerimle çarşafa tutundum. "Jongin!" dedim boxerımı indirindirmeye başladığında, gülümseyerek bana baktı. "Efendim?" dedi. Ardından ne olduğunu anlayamayacağım sürede, penisimin başına kapanan dolgun dudaklarla kafamı geriye doğru attım. Nefes nefese kalmışken sıcak ağzına milim milim almış, ellerini tekrar sıyrılan kazağımdan göğüs uçlarıma ilerletmişti. İnsafsızca kalçama vurduğunda, kendimi ileriye atmış gırtlağına değen penisimle ellerimi yumuşak saçlarına sarmıştım. Elleri bu sefer ağzıma ulaştığında, onları emmeye başladım. Islanan parmaklar göbek deliğime dokunarak kasıklarıma süzüldüğünde, Jongin gözlerimin içine baka baka girişime sürttü. Gözleri sarı renge bürünmüşken, oldukça seksi gözüküyordu. Bir parmak zorlanarak içime girdiğinde, saçından tutarak onu kendime çektim. "Henüz boşalmak istemiyorum." Güldüğünde dudaklarını dudaklarıma bastırdı, aynı anda içime giren ikinci parmakla ağzına doğru inledim. Canım acıyordu fakat kendimi apayrı dünyaya adım atmış gibi hissetmekten alı koyamıyordum. Parmaklar bir bir eklenirken, duvarlarıma vuran noktayla başımı geriye atarak bir çığlık bıraktım. Jongin dudaklarını adem elmama getirip dişlerken ellerimi sırtına çıkardım. Üstümden kalkıp parmaklarını çıkardığında, sızlanmama güldü. Önce pantalonunu çıkarttı, sonra kazağımı...
Gözlerimi alt tarafında gezdirdiğimde, boxerının üstünden beliren kabarıkla ayağımı üstünde gezdirdim. "Kyungsoo..." İsmimi söydiğinde yerimde doğrulup, dizlerimin üstünde çöktüm. Boxerı lastiklerinden tutup aşağı çektiğimde, karnına çarpan uzunluğuna gözlerimi büyülterek baktım. Kıkırtısı kulaklarıma dolarken, büyyüttüğüm gözlerle ona baktım. "İlk defa görmüş gibisin." dedi dudaklarımı okşarken "Çünkü ilk defa görüyorum." dedim. Gözleri koyulaşırken "Sikeyim." dedi inleyerek dudaklarıma yapıştı. Sertçe öperken elimi yavaşca penisine sardım. Aşağı yukarı küçük dokunuşlar yaparken dudaklarını çekti. "Şey.. Yapmak zorunda değilsin." duraksadı. "Yani kayganlaş-Siktir Kyungsoo!"
Onu dinlemeden eğilerek uzunluğunu ağzıma aldığımda, ellerini saçlarıma atıp çekiştirdi. İnlemesi peş peşe artarken, dilimi penisinin başında gezdirdim. Ağzıma sığmıyordu ve ben boğulacağımı hissediyordum. Saçlarıma sardığı elleriyle ağzımda yön bulurken, belimi büküp kalçamı havaya kaldırdım. Daha fazlasını ağzıma alırken "Gözlerime bak." dedi. Boğazıma çarpan sertlikle gözlerimi ona çevirdiğimde "Siktir bakma- Sanırım boşalacağım." Ellerini yanağıma değdirdiğinde, yavaşladım. En sonunda ağzımdan çıkarartırken, dudaklarımın çekildiği yerlere ellerimi sardım. Jongin bir anda bedenimi kucağına aldığında bacaklarımı belinin etrafına sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delirmeye çeyrek var
Vampire"evet, sarhoşsun." dedi kalçalarından kavrayan ellerin sahibi. "bu gece ayrı bir hoşsun."