Hira, panggil kook jap suruh dia turun makan oppa dah siapkan ni. Kata jin. Aku dengan malasnya masuk dalam bilik dengan bertongkatnya. Adeh apa lar nasid aku T_T . Bukan aku malas sebenarnya, tadi pun aku masuk bilik bukan dia layan aku pun, aku tanya bukan dijawab pon aku dapat jelingan ad lar, ad jugakk ak cungkil satgi mata tu. Aku bukannya taknak bagitau yg aku dekat hospital, aku tak nak dia risau tu jee.
Wey, *biadap tak bini mcm ni* Jin oppa ajak turun makan. Jom lar turun nanti marah pulakk pakcik tu. Rungut aku.
Kenapa kau tak bagitau aku yang kau ada dekat hospital. Aku ni sape terhadap kau, aku suami kau. Aku ada berhak tau pasal kau dan lagi satu kenapa kau tak pernah cerita pasal Jiyong tu dekat aku. Soal Jungkook
Aku dah agak dah yang mesti Jungkook akan tanya pasal tadi. Sebelum tu, biar aku duduk dulu,kaki aku dah kebas ni. Rungut aku.
Bukan aku taknak bagitau kau pasal aku dekat hospital, lgipun Nami dan Aera ad sekali kan dengan aku. Aku taknak kau risau lagipun sikit jee, seliuh jee pon dan pasal Jiyong tu kau yang tak pernah tanya aku, takkan aku nak cerita dekat kau pulakk, nanti kau kata aku ni jenis nak ambil perhatian pulakk. Lagi satu, aku memang tak tahu yang mamat nak langgar aku tu Jiyong, sbb aku last jumpa dia pon masa majlis senior dekat highschool. Tak tahu pulak dia berdendam sampai sekarang. Terang aku.
Jungkook terus bangun dan peluk aku. Kau tau tak aku risaukan kau. Macam mana kalau terjadi pape dekat kau. Aku takkan maafkan diri aku tau tau, apa aku nak jawab dengan mama kalau terjadi pape dekat kau. Kata Jungkook
Aku leraikan pelukan, rasa rimas pulakk. Bukan aku mati pon, seliuh jee pon. Drama jee lebih biskut ni. Selama ni aku jatuh bilik air tak ada pulakk kau nk tolong, tolong gelakk ad lar.
Aku okey jee lar, tak payah lar risau sikit jee ni. Seliuh jee pon satgi baik lar tu. Aku janji lepas ni aku jaga diri aku baik-baik. Dah lar tu merajuknya jom lar turun makan, aku lapar ni. Kata aku
Jungkook hanya senyum dan menghadiahkan satu kucupan didahi aku yang bersih murni tanpa ada sebutir jerawat. *ayat macam orang gila* HAHAHHA aku hanya biarkan nanti kalau aku halang merajuk pulakk anak jeon ni, makan apa entah yang kuat sangat sentap.
Macam tak best jee cerita ni. Ayat pon mengarut. 😌
YOU ARE READING
My Husband Is Idol || J.j.k
RomanceKau kenapa selamatkan aku? Aku yg sepatut selamatkan kau. Ni tak, heroin yg selamatkan hero - Jungkook Kalau kau kena tembak, tak kee trending dlm twitter. Aku jugak yg kena kejar. #perempuangila #siapatembakjungkook #siapaperenpuantu - Hira Banyak...