Bilik Jin dan Suga
Hyung, aku tengok kan si kookie tu sebenarnya suka dkt Hira, sbb aku ada perasan masa Hira terpeluk aku masa kita tengok movie Annabell mlm tu. Si kookie punya lar bengang, aku pun tak tahu nak cakap mcm mna, Kata Yoongi.
Hyung dah lama perasan diorg berdua sebenarnya, padahal diorang sama² ada hati tapi ego masih juara setakat ni, takpe nanti kita bincang mcm mna nak buat diorg confess. Kata Jin.
94 Line
Seok, kau tau tak apa yang aku tengah difikir sekarang ni, soal Namjoon.
Nak kata kau bongok, tapi IQ kau tinggi. Mana ku tau yang tengah fikir otak kau bukan otak aku, Marah Hosek.
Kata kawan sejati, bestfriend forever lar konon,*jeling*. Tak ada lar, aku cuma syak yang maknae kita tu dah jatuh cinta dekat bini dia. Kata namjoon.
Gila kau tak syak, terang lagi bersuluh kot. Aku duk usya je Jk dengan Hira tu dari jauh, apa kata lepas ni kita bincang dgn diorg tntng Jk dgn Hira. Kata Hoseok.
95 Line
Jiminie, aku rasa si Jk tu ada hati lar dekat Hira. Aku syak diorg ni sama² suka. Kata Taehyung.
Aku pon syak mcm tu, sbb aku pernah lar terpandang Hira masa fanmeeting haritu, aku tengok muka dia, merah gila kot mcm nak makan orang. Mana tak nya si Kookie tu pegi flirt dekat sorg Army ni siap gelak² bagai siap balas² wink kot, Kalau aku jadi Hira pon aku bengang. Kata Jimin
Nami&Aera
Wey, apasal Hira tu asyik gaduh je dengan Jungkook, kalau aku dapat kahwin dengan Idol, mandi tak basah, tido tak lena beb. HAHAHA kata Nami.
Gila kau boleh tidur lena, bukan setakat tidur, aku siap tak makan tau, yelar dapat laki idol kot, nak cakap mimpi pon rasa payah. Kalau lar aku dapat kahwin dengan Idol bangga eomma aku dapat menantu Idol. Kata Aera.
Skip
Hira, boleh tak tolong oppa sediakan makanan, lagipun nanti nak pergi pantai. Soal Jin.
Boleh je, nanti Hira ajak Nami dan Aera sekali diorg bukan buat apa² pon pandai buat taik mata je. Kata aku
Eleh, cakap orang kau tu tak buat taik mati tadi. Perli Jungkook.
Suka hati aku lar, kau tu aku ajak borak kau sibuk main mobile legend, baik kau pergi kahwin dengan Eudora tak pun Aurora alang² dah kahwin tu masuk dalam game terus. Marah aku.
Taknak aku, tak best. Baik aku kahwin dengan kau, boleh peluk² boleh pegang², boleh ehem² *smirk* kata Jungkook.
Last kau makan siku aku bila, kan aku bagi kan menyesal bini kau satgi dapat laki cacat. Marah aku.
Kau lar bini aku, sape lagi *smirk* kata aku.
Dah lar tu gaduh, meh tolong hyung buat makanan ni nanti lambat pulak. Pintas Jin.
Author rasa mcm pelik jee cerita ni, sampai bila Hira dgn Jungkook ni nak gaduh, author rasa author dah hampir nak gila, namjoon pinjam otak sikit. 😭
YOU ARE READING
My Husband Is Idol || J.j.k
RomanceKau kenapa selamatkan aku? Aku yg sepatut selamatkan kau. Ni tak, heroin yg selamatkan hero - Jungkook Kalau kau kena tembak, tak kee trending dlm twitter. Aku jugak yg kena kejar. #perempuangila #siapatembakjungkook #siapaperenpuantu - Hira Banyak...