Part 16

434 27 3
                                    

Jom mandi, jerit Tae.. Ajomm, tak sabar dah ni, kata Jimin.. Hyung pergi lar dulu nanti Kook datang, Kook nak makan jap. Kata Jungkook.

Kau taknak mandi ke? Soal Jungkook sambil makan buah yg di potong oleh jin.

Nanti aku pergi lar, aku nak tlong jin oppa sediakan makanan ni dulu, kau pergi lar dlu, kesian tae dengan jimin tunggu kau. Kata aku.

Iye lar, aku pergi mandi dulu, nanti kau datang tau. Kalau kau tak datang siap kau. Kata Jungkook

Aku datang lar satgi, kau ni dah kenapa *jeling* aku siku kan baru tau. Marah aku.

Bukan boleh kira kau, tiba-tiba jee kau taknak mandi*jeling* dah aku pergi dulu. Kata Jungkook.

Memang lar aku tak boleh kira, aku ada satu jee kot, nak cakap bengap otak kau boleh guna jugak, Perli aku.

Aphal aku dapat bini mcm kau ni, malang hidup aku, dah ar aku taknak gaduh, aku pergi mandi dulu. Kata jungkook.

Hira, kau dah siap belum, jom tukar baju nanti bising pulakk laki kau. Kata Aera.

Iyee lar, jom. Dah siap dah pon. Kata aku

Hira, Nami dan Aera hanya memakai t'shirt dan short pants. Gila kau nak pakai bikini, x pasal² berdarah hidung abangtan nanti, elok² pak cik yoongeh jaga swag dia, terburaikan jatuh swag dia satgi . Tak pasal² anak jeon ni tarik aku masuk bilik.

Skip~~ Takkan aku nak cerita pasal diorang mandi kot, Sah² lar diorg tengah mandi. Bukan main masak² pulakk.. Hahahaha

Kook, kitorang balik dulu ye, lagipun dah petang ni tak pasal² serempak dengan sasaeng pulakk, jerit Namjoon.

Nae, kookie nak tukar baju jap, Nanti Hira dengan Kook balik. Kau teman aku Hira. Kata Jungkook.

Ye lar, tadi tak tukar, mengada betul *jeling*. Korang balik lar dlu, kau ikut bangtan, aku nak teman biskut ni tukar baju jap. Jerit aku dekat Nami dah Aera.

Cepat lar tukar baju, aku dah lapar ni. Kata aku

Sabar lar, aku nak pergi tukar lar ni, membebel jee kerja kau kan. Kata Jungkook terus masuk bilik persalinan.

2 minutes ago

Aikk, cepatnya kau tukar, apasal baju sama ni, kau tukar baju kee tak? Soal Aku.

HIHIHI, tak tukar, aku lupa baju aku ada dalam beg Tae hyung. Takpe lar jom balik. Kata Jungkook.

Kitorang terus berlalu dari tempat persalinan, nak marah tak guna jugak dekat biskut ni alih² aku jugak yg kena mengalah. Asyik borak² dan gelak, Tiba² Jungkook berhenti sambil halang aku dari terus berjalan.

Kau apahal berhenti, aku lapar ni dah lar sejuk. Marah aku.

Shh,diam lar *tengok depan* Kata Jungkook.

Apa shh², aku lapar ni cepat lar Kook. Rungut aku.

*tarik tangan* kau ni bising lar, kau tak nampak kee ada sasaeng dekat depan rumah. Kata Jungkook.

*pandang depan* wey, mcm mana ni, aku dah lar lapar, Kata aku.

Mcm kau sorang jee lapar, habis aku ni tak lapar*jeling*. Dah lar tak mandi lagi ni. Rungut Jungkook.

*jeling* Kita duduk dalam stor tu dulu lar, nanti kita fikir mcm mna nak masuk rumah. Kata aku.

Skip~~

Hira, fon kau ada bateri tak, fon aku dah habis bateri. Soal Jungkook.

Nah, kau nak buat apa? Soal aku.

My Husband Is Idol || J.j.kWhere stories live. Discover now