Paris bize zindan oldu

112 16 2
                                    

Silah sesinden sonra sol tarafıma doğru döndüm Dilara'nın kafasına silah dayıyan adam kanlar içinde yerdeydi. Polis gelmişti. Dilara korkudan konuşamıyor ve hareketsiz duruyordu. Onu hastaneye götürdüler bizde Açelya ile otele gidip Vildan hocaya haber verecektik. Bir taksi tutup otele doğru gitmeye başladık.
Açelya: çok korktum. Ya bize birşey olsaydı ya ölseydik ailemize ne derlerdi
Ben: bana kızıcaksın ama ben sana yeter artık gidelim dedim ama sen beni takmadın. Biliyorsun dimi?
Açelya: özür dilerim beni affeder misin?
Ben: tabiki affederim. Sen böyle olacağını bilemezdin.
Birbirimize sarıldık. Zaten otele gelmiştik. Hemen Vildan hoca'nın odasına gidip başımıza gelenleri anlattık. Vildan hoca hemen hazırlanıp  Dilara'nın olduğu hastaneye gitti. Bizde odalarımıza gittik.
Güzel bir uykuya ihtiyacım vardı. Üzerimi değiştirip yatağa uzandım.

Sabahleyin: Yataktan kalktım. Ama canım hiç birşey yapmak istemiyordu. Giyinip Açelya'nın odasına gittim. Kapıyı hafifçe tıklattım ama açmadı. Biraz daha sert tıklattım.
5 dk sonra: sonunda kapıyı açmıştı.
Ben: kızım niye açmıyorsun kapıyı iki saattir bekliyorum diye sızlanıp   içeri girdim.
Açelya: Uyuyordum. Dün çok zor bir gün geçirdim. Duymamışım
Ben: haklısın aslında. Aaa acaba Vildan hoca ile Dilara döndü mü?
Açelya: bilmem. Gidip bakalım
Vildan hocanın odasının kapısını tıklattık ama kimse açmadı. Acaba uyuyor muydu? Sonra aklımıza Tuğçe geldi onun yanına gitmek istemesekte uflaya puflaya gittik.
Tuğçe: kızlar Dilara geldi mi? Gördünüz mü? Acaba ne oldu? Diyip bizi soru yağmuruna tuttu.
Açelya: bizde bilmiyoruz. Sana sormaya gelmiştik ama sende bilmiyorsun sanırım.
Tuğçe: peki o zaman birşey olursa haber verir misiniz? Dedi
Ben: tamam birşey öğrenirsem sana söylerim. Dedim
Tuğçe'nin yanından ayrılmıştık. Kahvaltı yapmadığımız aklıma geldi. Restauranta gidip kahvaltımızı yaptık. Sonra hazırlanıp hastaneye gittik. Dilara iyi görünüyordu. Zaten bugün hastaneden çıkacakmış. Bizimde aklımıza  Champs-Elysées caddesinde alışveriş yapmak geldi.
1 saat alışveriş yaptıktan sonra yorgun argın otele gittik. Kendimi yatağa atıp biraz uyudum. Sonra kalkıp hazırlandım.

Selin:

Açelya:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açelya:

Açelya ile hazırlanıp Disneyland'a gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açelya ile hazırlanıp Disneyland'a gittik. 2 saat boyunca hiç eğlenmediğimiz kadar eğlendik. Sonra yorgun argın otele döndük. Zaten Dilara ve Vildan hoca gelmiş  lobide oturuyorlardı. Vildan hocaya iyi geceler diyip kendimizi odalara attık.

Paris'te 1 HaftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin