Sabah olmuştu telefonuma gelen mesajla uyandım. Mesaj da Açelya'nın doğum günü partisine davetli olduğum yazıyordu. Saat 7'deydi. Alışverişe gidecektim. Kahvaltımı yapıp evden çıktım.
2 Saat sonra: İşimi halledip taksi beklerken bir araba durdu. Sonrasını hatırlamıyorum. Uyandığımda bir evin içinde ellerim ve ayaklarım bağlı oturuyordum. Yüzü kapalı birisi geldi. Bana acaba sen ölürken bende ailene mi haber versem? Hmm ya da onları görüntülü arayıp senin ölümünü mü izletsem? dedi. Ben hâlâ şoktaymış gibi ses çıkaramıyordum. Sonra cebimden telefonumu çıkarıp annemi aradı. Annem açtığında bir çığlık sesi duydum. Annem bağıra çağıra ağlıyordu. Adam "bu kızını son görüşün olacak. Bence kızınla son vakitlerini iyi değerlendir." Dedi. Ve sonra silah sesi.
Açelya'dan: Selin'in gelmesini bekliyordum. saat kaç olmuştu. Bende annesini aradım. Sanırım bu duyduğum hayatımın sonu olacaktı. Ne Selin ölmüş müydü?
Bu olamazdı. Kabus görüyor olmalıydım apar topar evden çıkıp Cenaze evine gittim. Annesi babası ve herkes perişan olmuştu. Selin bunu hak etmemişti.4 Yıl sonra: Selin'in mezarına gittim. Tam 4 yıl geçmişti. Ben evlenmiştim bir tane de oğlum olmuştu. Hayalimdeki mesleğe sahip olmuştum. Doktor olmuştum. Selin de olsaydı beraber çocuklarımıza bakacaktık.
Annesi de delirmişti kızı ölünce, babası trafik kazasında öldü. Bende Paris'e gittim. Selin'in ölme nedeni olan şehre. Selin'in bilinmeyen kardeşi de hapisteydi. O öldürmüştü Selin'i. Ondan intikam almak için bende sevgilisini işinden attırıp onu beş parasız bırakmıştım. Aaaa birde sevgilisini öğrenince şok yaşadım.
Dilara'ydı. O pislik benim en yakın arkadaşımın ölümüne sebep oldu bende bu dünyayı onun burnundan getirecektim.ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KITABIMDI. ÇOK FAZLA TUTMADI BENDE DEVAM ETTİRMEK İSTEMEDİM BAŞKA BİR KİTAPTA GÖRÜŞMEK ÜZERE 😙😙😙😓😓😓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris'te 1 Hafta
Teen FictionSelin ve Açelya'nın en büyük hayali olan Paris gezisi umdukları gibi mi çıkacak??? Yoksa Paris onlara zindan mı olacak??