PARİS'E DÖNÜŞ

68 12 9
                                    

Artık gitme vakti gelmişti. Valizimi alıp evden gizlice çıktım. Tekrar gidiyordum Paris'e.

1 saat sonra: Uçağa binmiştim. Tekrar dönüp kardeşimi bulup geri dönecektim. Annem çıldıracaktı ama umrumda değildi.
Açelya'nın da haberi yoktu. Okuluda dondurmuştum.

2 saat sonra: Uçaktan indim. Taksi bulup eskiden kaldığım otele döndüm.

Sabahleyin: Kalkıp hazırlandım

Sabahleyin: Kalkıp hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alıntıdır.

Hazırlandım ve dışarı çıktım. Kardeşimi bulmaya niyetliydim. Evet burası çok büyük olabilirdi. Ama ben vazgeçmeyecektim. Önce
İle de la Cite'den başladım. Onu sadece 1 kere gördüm ama onu tanıyabilirim. Akşama kadar her yeri gezdim. Bulamadım yorgun şekilde otele döndüm. Yarın başka yerleri arayacaktım. Tam yatacakken annem arıyordu açmadım çünkü beni bulabiliridi.

Sabah:  kalkmıştım. Annemi gizli numaradan arayıp iyi olduğumu söyledim. Sonra hazırlanıp onu aramaya devam edicektim. Bugün
Marais'i arayacaktım. Kahvaltımı yapıp tekrar çıktım. Pek şansım yoktu ama onu bulmak zorundaydım. Bir abim vardı. Taksi bulup kaldığım yerden devam ettim. Gece geç saatlerde eve döndüm. Tam yatıcakken telefonuma bir mesaj geldi açtığımda büyük bir şok geçirdim.
Birisi abimi ararkrn fotoğrafımı çekmişti.  Altında da şöyle bir not yazıyordu: BENİMİ ARIYORSUN
Bu abim olabilir miydi? Nasıl beni takip ediyordu? Ya da birisi benimle oynuyordu.
O numarayı aradım. Açan olmadı.
Sonra tekrar mesaj geldi: "BEN SENİ ARAYACAĞIM"
Korkudan bir şey yazamadım. O şokla hemen uyudum. Sabah beni neler bekliyordu acaba.

Sabah: Tekrar hazırlandım ve kahvaltımı yaptım. Bu sefer nereyi arayacaktım ki? O gelen mesajdan sonra kardeşim olan şahıs beni takip mi ediyordu? Babamın açtığı
işler başımıza bela olmuştu. Telefonumu aldım ve koşarak kendime taksi tuttum. Ameliyat olduğum hastameye gidecektim.
Eğer ondan DNA alındıysa adını da almışlardır. Diye düşünerek hastaneye doğru yol aldım..
Vote atmayı unutmayınız...😙😍😙😍😙😍😙

Paris'te 1 HaftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin