Erkeğin kararmış kalbine, çiçek açtırmaya yemin etmiş bir kadın düşer. Can alan el, hayat veren elle buluşur. Aşk en olmazı oldurur. Çünkü aşk bütün kötülükleri temize çeker, değiştirir, iyileştirir!
Yağız, peşine düştüğü adamı yaşatmak için bir doktora ihtiyaç duyar. Kendini insanları iyileştirmeye adamış olan doktor Hazan ile yolları bu sebeple kesişir. Hayatta asla yan yana gelemeyecek, siyahla beyaz kadar zıt iki insan. Hazan, zorla alıkonulduğu çiftlikte baskı altında yaralı bir adama hayat vermeye çalışırken görmemesi gereken bir şey görür. İyilik meleği sandığı, Yağız'ın babası Hazım'ın aslında bir katil olduğuna tanık olur. Artık Hazan'ın yaşaması imkansızdır. Hazım tarafından ölüm fermanı imzalanır. Yağız tam Hazan'ı öldüreceği sırada ona yaşaması için bir şans tanır. Tek bir şartla…Hazan'ın hayatını değiştirecek bir şartla. Bu “şart” hem Hazan'ın hem de Yağız'ın hayatını kökünden değiştirecektir...
Yazacağım hikâyenin konusunu kısaca açıkladım...Umarım güzel bir hikâye olur..
Çünkü Yağız ve Hazan mutluluğu hâk ediyor ama ayrı ayrı değil birlikte hâk ediyor olmalarını istiyoruz...
TV'deki filmde yağhaz saçma bir boyutta hâlâ ne olacağını kestiremiyoruz (benim fikrim)...30 bölümdür Hazan, ne Sinan'la olabiliyor nede Yağız'la...
Ve bu durum çok sinir bozucu...
Yorumlarınızı bekliyorum hikayemle ilgili lütfen yorum yapmayı unutmayın çünkü yorum yapmadığınızda ne yazacağıma emin olamıyorum.Sizlerin nasıl bir şey istediğinden emin olamıyorum...
Ve bu içimdeki ilhamı falan bitiriyor...
Rica ediyorum hikâye hakkında görüşlerinizi yazmayı unutmayın
Seviliyosunuz...
Hoşçakalın...🙋😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O VE BEN
FanfictionSiyah ve beyaz kadar zıt ama bir o kadar da, siyah ve beyazın uyumu kadar güzel iki insanın mucizesi... ***************************************** Çağlar Ertuğrul hayranıyım... O okyanuslarına bayılıyorum senin...🙈